Animacje potwora. 3901 9

O temacie

Autor transwizja

Zaczęty 22.02.2013 roku

Wyświetleń 3901

Odpowiedzi 9

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

transwizja

Animacje potwora.
2013-02-22, 08:48(Ostatnia zmiana: 2013-02-22, 08:55)
Dobry wieczór po raz kolejny.
Tym razem mam taki problem - jako, iż zawsze przesadą wydawały mi się olbrzymie szczury z NK, więc pomyślałem, że zrobię sobie szczurki normalnej wielkości w mojej "jedynce".
Wziąłem się więc za Gothic Sourcera i zdobyłem animacje, model, i inne pierdoły, oraz oczywiście skrypt. Zmieniłem w nim tylko to, żeby szczur nie walczył.

Po odpaleniu gry dzieje się jednak coś dziwnego. Otóż szczur jest (model, tekstura ok). Jednak, gdy szczur zaczyna wędrować, wygląda to dokładnie tak samo, jak styl chodzenia jaszczura. Jego nogi się rozłażą na boki, a przez to model się deformuje. Nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Czy miał ktoś taki problem? Bardzo proszę o pomoc, jak to naprawić?

Pozdrawiam.

edit:
o, tak to wygląda:

Spoiler
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W goticu 1 mozna zmniejszac potwory lub je zwiekszac za pomoca sktyptu wystarczy dodac do skryptu szczura to     Mdl_SetModelScale(self, 1.2, 1.2, 1.2); i te 1.2 oznacza skale 1 to normalne a 1.2 to powiekszony by pomniejszyc daj 0.3  na przykład i sprawdz jak jest w grze ale nie testowałem tego na G2.
 

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem, wiem o tym. Nie chodzi mi jednak o wielkość, to potrafię.
Chodzi mi o to, że szczur ma animacje jaszczura.
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Pablo21293

Animacje potwora.
#3 2013-02-22, 13:46(Ostatnia zmiana: 2013-02-22, 14:04)
Pokaż sktypt tego szczura.
Albo wez ten asc szczura importuj w blenderze w skali 1 i eksportuj w skali 0.3 powinno działac.
Chodzi ci o takiego szczurka?  http://imageshack.us/photo/my-images/24/szcur1.png/
 

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Masz tu skrypt. TA WIELKOŚĆ JEST OK.

Spoiler
Cytuj
//*************************
//   Giantrat Prototype      
//*************************

PROTOTYPE Mst_Default_Giantrat(C_Npc)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Szczur";
   guild                     =   GIL_MEATBUG;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_MEATBUG;
   level                     =   2;

   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   15;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   15;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   30;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   30;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   15;
   protection   [PROT_EDGE]         =   15;
   protection   [PROT_POINT]      =   0;
   protection   [PROT_FIRE]         =   15;
   protection   [PROT_FLY]         =   15;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;
   
   //----- Damage TYpes ----
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   //----- Kampf-Taktik ----
   //----- Kampf-Taktik ----
   fight_tactic               = FAI_MONSTER_COWARD;
   
   //----- Senses & Ranges ----
   senses                     = SENSE_SMELL;
   senses_range               = 500;      // 5m
   
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_MM_RoamStart]      = OnlyRoutine;
};


//************
//   Visuals
//************

func void B_SetVisuals_Giant_Rat()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Giant_Rat.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Giant_Rat_Body",   DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
   Mdl_SetModelScale(self, 0.2, 0.2, 0.2);
};


//***************
//   Giantrat    
//***************

INSTANCE Giant_Rat   (Mst_Default_Giantrat)
{
   B_SetVisuals_Giant_Rat();
   Npc_SetToFistMode(self);
   CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);};
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A weź popraw to  aivar[AIV_MM_REAL_ID]    = ID_MEATBUG; na szczura
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nie ma to nic do problemu. najprawdopodobniej coś spierdoliłeś  z mds i animacjami
 


transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyciągnąłem jeszcze raz animacje szczura z G2NK, wsadziłem je do GI i cały czas mam spieprzone animki. Nie wiem, w czym problem... ech.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacje potwora.
#8 2013-02-22, 19:45(Ostatnia zmiana: 2013-02-22, 19:46)
zmazałeś te v _compiled ?
Jesteś pewien ze nie zmieniałeś nic podczas przesuwania ? zmieniłeś mds ?
proszę napisz  dokladnie co zrobiles to bede v stanie pomoc
 


JanKielbasa123

JanKielbasa123

Użytkownicy
posty199
Propsy7
  • Użytkownicy
Co tu zmieniać!? JEST NIETOPERZ!  :lol:  :lol2:
 
Szmato! Czochraj bobra, bo bez walki się nie oddam!



Czeladnik


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry