Tick Tock i drugie pytanie 3801 12

O temacie

Autor UserosPro

Zaczęty 9.02.2013 roku

Wyświetleń 3801

Odpowiedzi 12

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Tick Tock i drugie pytanie
2013-02-09, 19:53(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 19:54)
Próbowałem zrobić to tak jak to jest w tym tutorialu http://themodders.org/index.php?/topic/89-wywolywanie-skryptu-co-xx-czyli-wywolanie-skryptu-co-18-sekundy/

Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");to do startupa w func void init_nazwa_zena()


var int minitime;
func void tick_tock()
{
        PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
        minitime=minitime+1;
};
a to? Gdziekolwiek, czyli gdziekolwiek w startupie, czy gdzie kolwiek w skryptach? Patrzyłem na inne tematy i zrozumiałem, że niby może być w startupie, ale lepiej w events.
A ta zmienna minitime do storyglobals, czy razem z tym?


Podspodem w tutorialu piszę, że jak nie działa to -używasz innego gothic.dat Czyli?



No i drugie pytanie, które może jest przyczyną pierwszego  :naughty:  
Mam zmienionego zena world i zmienioną jego nazwę na world2. Jak się grę włączy to nie ma NPC'ów i bariery. To co dodałem jest. Co mogę robić źle?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Tick Tock i drugie pytanie
#1 2013-02-09, 20:22(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 20:23)
Wydaje mi się być to dobrze drugi skrypt też dodajesz do startup najlepiej na samym dole a pod tym jeszcze ze dwie puste linijki tak żeby były a najlepiej zrób to tak jak w tym tuotrialu, jest to całkiem fajny sposób
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Tick Tock i drugie pytanie
#2 2013-02-09, 20:33(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 21:58)
Przyczyną była przyczyna drugiego pytania. Zmieniony świat musi się nazywać tak samo jak oryginalny. Pewnie, żeby działała zmieniona nazwa trzeba w startupie coś zmienić. Tak więc tick tock działa(bardzo fajny efekt "latającego" napisu po przekątnej  :lol2:  )

Dzięki toworish za odpowiedź.

EDIT: Myśle, że zamknąć można.

EDIT2: Póki nie zamknięte to jeszcze o coś spytam. Jak zmienić cene przedmiotu podczas gry? Próbowałem ItKeLockpick.value = 15;
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
po obejrzeniu filmików czipa17 powinno ci coś przyjść do głowy, z pamięci ci nic nie odpowiem a teraz nie mam gothica pod ręką
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Tick Tock i drugie pytanie
#4 2013-02-09, 23:09(Ostatnia zmiana: 2013-02-09, 23:57)
Tych nowych(nowszych) jakichś, tak?


EDIT: Czip17 w tych poradnikach tylko dialogi pokazuje jak się robi. Więc niestety dalej nie wiem.

Ponowie pytanie:
Jak zmienić cene przedmiotu podczas gry? Próbowałem tak
ItKeLockpick.value = 15;
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ale ty chcesz u handlarza to zmienić? chcesz aby np: każde piwo w grze zmieniło cenę czy tylko jedno u danego handlarza?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy

UserosPro

Tick Tock i drugie pytanie
#6 2013-02-10, 12:27(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 12:30)
Wszystkie w grze, ewn. wszystkie u danego handlarza, po np. jakimś dialogu.
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
odświeżam
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
metoda pracochlonna: podmieniaj rózne itemy z tymi samymi teksturami.
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
A nie da się tego zrobić podobnie, jak zmienia się NPC'owi np. imię?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A nie da się tego zrobić podobnie, jak zmienia się NPC#msg1070808owi np. imię?
jeżeli chodzi np.o bronie jest to jedyne skuteczne rozwiązanie, nie wiem jak z resztą.

pokombinuj z item.value = "" ,będziesz wiedział
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zależy jak wiele chcesz takich przedmiotów bo myśle że wystarczyło by zrobić w skryptach zamiennik który byłby droższy i miał inne instance potem podczas dialogu podmieniałbyś je jakoś i gitarra
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
To będe musiał jakoś pokombinowac żeby znaleść jak najlepsze rozwiązanie.


Można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry