Próbowałem zrobić to tak jak to jest w tym tutorialu
http://themodders.org/index.php?/topic/89-wywolywanie-skryptu-co-xx-czyli-wywolanie-skryptu-co-18-sekundy/Wld_SendTrigger("TICK_TOCK");
to do startupa w func void init_nazwa_zena()
var int minitime;
func void tick_tock()
{
PrintScreen (inttostring(minitime/10), minitime%100,minitime%100,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
minitime=minitime+1;
};
a to? Gdziekolwiek, czyli gdziekolwiek w startupie, czy gdzie kolwiek w skryptach? Patrzyłem na inne tematy i zrozumiałem, że niby może być w startupie, ale lepiej w events.
A ta zmienna minitime do storyglobals, czy razem z tym?
Podspodem w tutorialu piszę, że jak nie działa to -używasz innego gothic.dat Czyli?
No i drugie pytanie, które może jest przyczyną pierwszego :naughty:
Mam zmienionego zena world i zmienioną jego nazwę na world2. Jak się grę włączy to nie ma NPC'ów i bariery. To co dodałem jest. Co mogę robić źle?