Woda... 4729 6

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 16.01.2013 roku

Wyświetleń 4729

Odpowiedzi 6

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Woda...
2013-01-16, 13:20(Ostatnia zmiana: 2013-01-16, 20:40)
Robie wszystko tak jak w tym tutku http://themodders.org/index.php?/topic/49-odmrazanie-wody-materialfilter/ lecz i tak woda jest zamrożona.2 sposób jest chyba tylko do 1 a w 3 wygasły zdjęcia.Podeślecie jakiś link do G2 jak tą wodę rozmrozić?
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy

dezerter

Woda...
#1 2013-01-16, 16:55(Ostatnia zmiana: 2013-01-16, 18:30)
Robie wszystko tak jak w tym tutku http://themodders.org/index.php?/topic/49-odmrazanie-wody-materialfilter/ lecz i tak woda jest zamrożona.2 sposób jest chyba tylko do 1 a w 3 wygasły zdjęcia.Podeślecie jakiś link do G2 jak tą wodę rozmrozić?

Ja używałem tego 2 tutka gothic 1/2 bez różnicy ja go używałem w gothic 2, a zdjęcia wcale nie wygasły u mnie działają wszystkie normalnie spróbuj z idnej przeglądarki to odpalić ja używam chroma.
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Też miałem problem z "zamarznietą wodą" Jedynie co musisz zrobic to wczytac spacerem jakis 3ds swiata np surface.3ds, po wczytaniu dajesz zakładke WORLD i wybierasz compile world po skompilowaniu dajesz compile light ktore jest ponizej. Teraz tworzysz nowy filtr w objectpages dajesz NEW(punkt1) i wpisujesz nazwe np WODA i jedziesz pod jakąs wode np rzeka koło SO i z prawej strony masz taki pasek z czterema ikonkami, wybierasz próbnik ten trzeci od góry(punkt2) i klikasz na wode. Po kliknieciu na wode w oknie objectpages w srodkowym okienku pokaze ci sie tekstura w tym wypadku rzeki i tam w FILTER dajesz swoj nowy filtr czyli WODA, w matgroup WATER i klikasz FIX przy FILTER(punkt3). Teraz patrzymy na okno OBJECTS (punkt4) i ustawiamy odpowiednie wartosci:
matgroup: WATER
texAniFps: 8   błyski swiatła
texAniMapMode: LINEAR   jedynie przy jezoirach dajemy NONE gdy damy w jeziorze LINEAR bedzie sie poruszac jak rzeka a jezioro ma nurtu rzecznego tylko stoi
texAniMapDir: 0 -2.9999999e-005  ta wartosc jest do rzeki oznacza ona szybkosc prądu
alphaFunc: BLEND  przejrzystosc wody
Klikami APPLY (punkt5) i woda powinnka płynąć
Zapisujemy 3ds i ważne by przed zamknieciem spacera dac zakładke SETTING i dajemy save materialfilter  bo bez tego nie zapisze filtru i nie bedzie zmian.
 
SCREEN  http://imageshack.us/photo/my-images/541/screen11111111x.png/

Wartosci texAniMapDir są rozne zaleznie czy to rzeka jezioro wodospad wszystkaie masz wypisane tu  http://themodders.org/index.php?/topic/49-odmrazanie-wody-materialfilter/   pod koniec
 

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Sorry że tak długo po odpowiedzi na temat ale zrobiłem wszystko tak jak napisałeś i w wodzie da sie pływać ale wygląda ona tak:



Troche lipnie.Wiecie może co z tym zrobić?
 

Ebhodini

Ebhodini

Użytkownicy
posty77
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Piszę tutaj bo dotyczy to też wody, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta...
Jak mozna zmienić nurt rzeki? Miałem taki sam problem jak wyżej, tzn. po modyfikacji 3ds woda mi "zamarzła". Zrobiłem wszystko jak wyżej i działa. ale nurt rzek zamiast biec wzdłuż koryta to biegnie w poprzek.
Dodatkowo po wgraniu Texture Packa woda cały czas skacze i miga z dużą częstotliwością. Czy zmiana tej jednej tekstury wody z nowej an starą przywróci płynność?
 

G2Master

G2Master

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sory za odkopywanie tematu ale mam problem, mianowicie dodałem sobie część mesha tzn. morza w okolicach khorinis i gdy chcę wejść do wody żeby się upewnić że wszystko jest git to tak jak by jej nie było wcale. Jedynie jest animacja wchodzenia do niej a pływać się już nie da, poprostu bezi chodzi pod wodą.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sory za odkopywanie tematu ale mam problem, mianowicie dodałem sobie część mesha tzn. morza w okolicach khorinis i gdy chcę wejść do wody żeby się upewnić że wszystko jest git to tak jak by jej nie było wcale. Jedynie jest animacja wchodzenia do niej a pływać się już nie da, poprostu bezi chodzi pod wodą.

A z dwóch stron jest materiał wody?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry