Cyberpunk 2077 14539 134

O temacie

Autor Cedric

Zaczęty 10.01.2013 roku

Wyświetleń 14539

Odpowiedzi 134

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ostatnio potwierdzono kilka osób z dużych firm pracujących przy wielkich grach które dołączyły do ekipy pracującej nad Cyberem. To tylko częśc nowych nabytków. Jednocześnie ogłoszono, że obecnie nad "Cyberpunkiem 2077" pracuje więcej osób niż nad W3 w okresie największej aktywności przy projekcie.

Kyle Rowley- główny projektant Quantum Break

Shironne Peiris- artysta Ubisoftu, na koncie "Watch Dogs"

Catalin Ion- animacje w Crisis

Kris Cho- cinematic designer serii "Mass Effect" oraz "Dragon Age: Inkwizycja"

David Brownsea- artysta środowiskowy GTA V

Colin Walder- dźwiękowiec również pracujący przy GTA V

Alex Soliven- jeden z deweloperów od Until Dawn

Bruce Shtelmakher- były inżynier studia Carbine

Matthew Steinke- projektant pracujący w Ubisofcie i Midway

Yasen Stoynev- projektant poziomów gier Ubisoftu

Felix Tievent- projektant dźwięków również z Ubisoftu
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
tłusta śmietana
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mnie cieszy np. gość od poziomów z Ubi bo świat to jedna z niewielu rzeczy które ich grą wychodzą po prostu znakomicie. Ten Kris jeśli robił większość filmików do DA to jak najbardziej na plus, sporo osób z GTA też cieszy :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3662
Propsy4802
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Polacy nie powinni miec zadnych kompleksow. Nie jestesmy gorsi.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
te nazwiska mają przyciągnąć target z zagranicy.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Przy tylu nazwiskach z Ubisoftu, to ja bym się zaczął martwić o tę grę  :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Przy tylu nazwiskach z Ubisoftu, to ja bym się zaczął martwić o tę grę  :F


Każdy by zaczął gdyby chodziło o takie rzeczy jak "scenariusz", "kreacja postaci", ale czy światy w grach Ubisoftu (w szczególność AC) kiedyś wyglądały źle? Nie przesadzajmy, takie chociażby Unity ma znakomity level design, podobnie pozostałe części AC.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Światy w grach Ubisoftu są otwarte i wypełnione filler contentem, a nie czymkolwiek treściwym :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6218
Propsy2451
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kreacje postaci też ubi ma zajebista. Przykłady:

Far Cry 3 - Citra, Vaas, Hoyt
Far Cry 4 - Sabal, Pagan Min, Yuma
Assassin's Creed III - Achilles, Haytham Kenway
Assassin's Creed IV Black Flag - Czarnobrody, Kidd, Vane, Edward
Assassin's Creed Rogue - Shay Patric Cormac
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ale ci ludzie tutaj są z Ubi głównie od level designu, nie rozśmieszajcie mnie, że niby się nie znają na tej robocie :P

@Werewolf  nie nazwałbym ich mistrzami, wiele postaci się udało, kilka skopali.

Zresztą Redzi nie pozwolą raczej na odwalanie fuszery :P
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy889
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Światy w grach Ubisoftu są otwarte i wypełnione filler contentem, a nie czymkolwiek treściwym :F
Ok.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6218
Propsy2451
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
kilka skopali.

Ja kojarze chyba tylko skopanego Arno i nudnego jak flaki Ezio xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1916
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Cytuj
kilka skopali.

Ja kojarze chyba tylko skopanego Arno i nudnego jak flaki Ezio xD

Od chuja zjebali. Wszyscy protagoniści Far Cry, Watch Dogs (1)...

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
lamentujecie o liście nazwisk ludzi nie zajmujących się bezpośrednio fabułą? przecież nad cyberpunk prace prowadzone są od co najmniej 3 lat, z całą pewnością najpierw zabrali się za grę scenarzyści itp, konsultowano grę z twórcą cyberpunk a teraz pozbierali kilka nazwisk od szeroko pojętej grafiki. skąd te lamenty?

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dokładnie. Scenariusze w większości są za pewne dawno skończone. Teraz za pewne wszystko jest łączone i robione są mechanizmy, budowany świat, tworzone animacje.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3733
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Każdy by zaczął gdyby chodziło o takie rzeczy jak "scenariusz", "kreacja postaci", ale czy światy w grach Ubisoftu (w szczególność AC) kiedyś wyglądały źle?
Co jak co, ale gry AC jedynie co moga zaoferowac to wlasnie fabula, wiec bardziej martwilbym sie gdyby np siedzieli przy mechanice :F

Imo takie animacje ubisoftu np wyglądają zajebiscie, trzeba to przyznac
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
W AC zawsze genialnie był zrobiony level design i bardzo dobrze animacje.

Swiat był opisany okej, różnie było ze scenariuszem. Postaci dużo było dobrych, wiele świetnych, sporo złych i bezpłciowych choć akurat AC może pochwalić się najbardziej udanym podłożem fabularnym z wielkich marek Ubi.

Post połączony: 2016-09-09, 22:18
W każdym bądź razie, tu są ludzie od tworzenia światów i na pewno nie zaszkodzą.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Producentem gry podobno został gośc pracujący przy GTA V.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1158
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
http://www.gram.pl/news/2016/12/13/wyciekla-data-premiery-cyberpunku-2077.shtml


Wątpię acz kilkukrotnie newsy od sklepów się sprawdzały. Byłaby to spora niespodzianka, ale bardzo, bardzo, bardzo mocno w to nie wierzę.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty383
Propsy299
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Na pewno nie. Co do nowych członków, którzy zostali wkręceni do ekipy, raczej nie będą mieli wpływu na fabułę. Oni z pewnością posiadają spore doświadczenie i będą realizować pomysły Redów, a nie własne. Będą dostosowywać się do ich celów i marzeń.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry