Cyberpunk 2077 43572 140

O temacie

Autor Cedric

Zaczęty 10.01.2013 roku

Wyświetleń 43572

Odpowiedzi 140

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To albo mają chujowe zabezpieczenia - ale w to wątpie - albo wtedy tak i teraz to tylko i wyłącznie chwyt marketingowy ,,aby było słychac".
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Wywiad z Mike Pondsmith. Nie wiem, czy ktoś oglądał to, ale na wszelki wypadek wstawię linka.

https://www.youtube.com/watch?v=59LTWngyLgs


 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.cdaction.pl/artykul-51838/cd-projekt-red-mocne-oskarzenia-bylych-pracownikow-cyberpunk-2077-ponoc-najwczesniej-w-2020.html

Wiedziałem że w dużych korpo jest crunch i sporo zamieszania, ale to co sie tam dzieje to jakiś cyrk. Coraz mniejsze światełko dla Cyberpunka. ;(
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Korpo jak korpo. Gier "z pasji" się nie robi, nie dzisiaj.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Cyberpunk 2077
#85 2017-11-10, 23:15(Ostatnia zmiana: 2017-11-10, 23:27)
Korpo jak korpo. Gier "z pasji" się nie robi, nie dzisiaj.
Ej a Piranha Bytes?  :trollface:

Co do CDprojektu to już wcześniej o tym było słychać ale jakoś ucichło przez premiery w3 i dodatki. Nie za bardzo chce mi sie wchodzić i czytać komentarze/opinie byłych pracowników ale teksty typu "słuchaj sie mnie albo wypierdalaj" czy zmuszanie kogoś do nadgodzin podchodzi pod mobbing.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)

WinterKing Kereth
Gry (themodders@telegram)

Cyberpunk 2077
#86 2017-11-10, 23:15(Ostatnia zmiana: 2017-11-10, 23:24)
Aż pozwolę sobie przekopiować parę wypocin, które napisałem na ten temat, na telegramie. xd

Cytuj
Tymczasem wiele projektów (dodatek do pierwszego Wiedźmina, konwersja na sprzęt Microsoftu, shooter They) zostało zawieszonych, co zresztą zaowocowało masowymi zwolnieniami.

Mocno przesadzone zarzuty, bo generalnie dodatek - a właściwie dodatki, bo miały wyjść dwa - do pierwszego Wiedźmina i shooter They zostały pogrzebane przez początki kryzysu gospodarczego, który sie mocno odbił na finansach redów, przez co musieli skasować oba projekty. Konwersja Wiedźmina na sprzęt Microsoftu może i by się udała, ale gamonie pokłócili się z francuskimi podwykonawcami o to, jak ma to wyglądać. :lol2:

Cytuj
Studio ma poważne problemy z prowadzeniem dokumentacji. Skutkuje to tym, że po odejściu ważnego pracownika spora część prac musi być wykonywana od nowa. Sytuacji nie poprawiają ciągłe zmiany projektowe wymuszane przez kierownictwo.

Jak na takie duże studio, to taki stan rzeczy jest absurdalnie śmieszny i niedopuszczalny.

Cytuj
Sęk w tym, że projekt rozwijał się chaotycznie. Wiele prototypów i szkiców fabuły zostało odrzuconych, duże trudności stwarzał developerom także Red Engine 3, szczególnie zaś implementacja wspomnianego wyżej trybu dla wielu graczy, tworzenie wysokich budynków, wehikuły czy mechanika strzelania. Zespół zaczął więc przepisywać silnik. Wielu pracowników tkwiło w bezczynności, podczas gdy koderzy brali nadgodziny.

Skoro dla nich silnik stanowi problem, to nic dziwnego, że się wykręcili od wydania sensownego ModKitu dla Wiedźmina 3. Przypominam, że RedKit do Wiedźmina 2 pomimo swej zajebistości i potencjału na tworzenie ciekawych przygód,  jest mocno podziurawiony, przez co moddowanie na nim to taka loteria.

Cytuj
W toku produkcji ambicje Redów nieco stopniały. Na jakimś etapie stanęło na jednej klasie i opcjonalnym multiplayerze, który odblokuje się po zaliczeniu kampanii.

Tymczasem Mike Pondsmith (tak, ten od Cyberpunka) upiera się przy tym, że jednak te wszystkie klasy będą w grze. Pytanie - kto tutaj kręci?

O Badowskim nie chce mi się nawet wspominać, bo akurat opinii o nim samym można znaleźć sporo na glassdoor. Ogólnie mam wrażenie, że CDPR zaczyna cierpieć na przerost ambicji*. O płynność finansową póki co nie muszą się martwić - Wiedźminy i Gwint robią swoje w tej sprawie.

*No chyba, że chłopaki chcą konkurować o najdłużej tworzoną grę i chcą pobić Duke Nukem Forever w tym aspekcie. :lol2:
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Ej a Piranha Bytes?  :trollface:


Może i rzuciłeś to żartem, ale myślę, że taka piranha ma dużo więcej pasji w tworzeniu gier, a to że nie potrafią tego robić, to już inna sprawa.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mniejsze studio i inna kultura pracy. Gdybym miał wybierać między pracą w CDPROJEKT a takim PiranhaBytes bez dwóch zdań wybrałbym to drugie.
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ej a Piranha Bytes?  :trollface:


Może i rzuciłeś to żartem, ale myślę, że taka piranha ma dużo więcej pasji w tworzeniu gier, a to że nie potrafią tego robić, to już inna sprawa.
Jak nie potrafią mamy serie Gothic oraz Elex który też ma swój urok. Gdyby tylko nauczyli się animacje robić.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Jestem spokojny, myślę, że to zwykła plotka. Tutaj macie zapewnienie, że prace idą zgodnie z planem.
Cytuj
Iwiński i Badowski zapewniają, że w pełni szanują decyzje tych pracowników, którzy podejmują decyzje o rezygnacji z pracy, a także ich opinie dotyczące tego, co sprawiło, że odchodzą.
http://pclab.pl/news75792.html

Niech pracują po cichu, nie ma to jak zaskoczyć czymś nagle w niespodziewanym momencie. 
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
A co mają powiedzieć?
Problem polega po prostu na tym, że jest to ogromna firma, z czego wynika chaos w zarządzaniu (i być może niekompetencji niektórych osób) oraz przedmiotowe traktowanie pracowników. Myślę, że wśród przeciętnego programisty ambicje i pasja w robieniu gry jest ogromna, ale w przypadku zarządu już nie do końca. Gra ma się sprzedać i tyle.

Dlatego takie studio jak Piranhia, gdzie nie pracuje wiele osób, gdzie wszyscy się znają, jest właśnie studiem, gdzie to zaangażowanie jest dużo większe. Wkładają serce w grę - oczywiście chcą żeby gra się sprzedała, bo po to się je robi - ale chcą też coś dać graczom i lubią co robią. CDP też dba o graczy, ale ile w tym jest po prostu zwykłego marketingu, a ile zwykłej chęci tworzenia czegoś dobrego?

*chodzi o tą "starą Piranhie", ta ekipa chyba z czasem się wypaliła
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Coraz bardziej prawdopodobne jest, że zobaczymy coś konkretnego na targach E3 2018r. Ostatnio dowiedziałem się, że właśnie zostały skończone prace na silnikiem gry.

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=107772
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=JR7ifa6tToE

Fajnie że twórca uniwersum ma czynny wkład w powstawanie gry.

Cytuj
W trailerze zobaczycie, jak wiele jest tutaj śmierci. Odbicia w szybach i oknach, gazety porozrzucane za martwymi ciałami, tego typu rzeczy.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ciekawi mnie jedna konkretna sprawa...Redzi powiedzieli, że kampanie promocyjna chca zacząć mniej wiecej w momencie w którym Bethesda zapowiedziała F4 a cały marketing ma być w miare krotki i dynamiczny.

Na E3 zamówili sobie wystep, na pewno pokaża trailer a wiele źródeł sugeruje takze gameplay i grywalną wersje. Czyli co, końcówka 2018 raczej nie, ale pierwsza połowa 2019 na premiere? Ewentualnie maj 2019 (4 lata po W3) bo w sumie taka kampania trwająca niecały rok by im się pewnie opłaciła.
Oby nie bawili się w przesuwanie premier kiedy juz ją zapowiedzą.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Ja bym się jednak na ten gameplay mimo wszystko nie napalał. Gdzieś tam Adam Kiciński wspominał w spotkaniach podsumujących działalność grupy cd projekt, że rok 2018 nie miał należeć do Cyberpunka 2077. Oczywiście, nie wyklucza to że taki trailer na e3 może się pojawić i jakieś zamknięte tech-demo, ale na taki superancki, fikuśny gameplay mimo wszystko bym nie liczył.

Cytuj
Ciekawi mnie jedna konkretna sprawa...Redzi powiedzieli, że kampanie promocyjna chca zacząć mniej wiecej w momencie w którym Bethesda zapowiedziała F4 a cały marketing ma być w miare krotki i dynamiczny.

To się spóźnili o prawie 3 lata z tymi swoimi szumnymi zapowiedziami na temat kampanii promocyjnej.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Zobaczymy jak to bedzie. Pewnie skonczy sie na pokazie dla dziennikarzy jak to było w przypadku pierwszego pokazu W3. W kazdym badź razie mocno czekam na same suche informacje z cyklu "rozmiar swiata" bo to sa takie kwestie w ktorych Redzi umniejszają stan faktyczny :P (W3 jak i KiW okazaly się dłuższe i wieksze od ich zapowiedzi, przynajmniej w mojej opinii)
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Chwilowo Redzi wedle wszystkich znaków sa juz na ostatniej prostej by wydać singleplayerową kampanie do Gwinta. Jeśli śledzisz temat to powinieneś już wiedzieć, że zapaleńcy dobrali się do plików gry w gwincie i znaleźli prawie większość kart, które znajdą się w kampanii singleplayer.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Czas odkopać temacik. Redzi mają zarezerwowaną godzinną prezentację na E3. Prawdopodobnie na jednej z duzych konferencji pokażą nowy trailer Cyberpunka i sprzedadzą garść informacji/screenów a za zamkniętymi drzwiami pokażą dziennikarzom godzinę gameplayu. Czyli dokładnie tak jak przy pierwszym pokazaniu Wiedźmina 3. Na pewno chodzi tu o Cybera bo news jest od samego twórcy Cyberpunka 2020.

Ale to stary news, nowszym, a zarazem takim który przeszedł bez wielkiego echa jest fakt, że Paul Chadeisson dołączył do ekipy jako concept artist. Nie kojarzycie pana? Szkoda, odpowiada on bowiem za stronę wizualną "Remember Me" oraz...."Blade Runnera 2049" (z tego co widziałem zaprojektował tego naprawdę spooro). Gość przy Gwincie raczej dłubać nie będzie. Pytanie brzmi czy pracuje bezpośrednio przy Cyberpunku 2077 (nadal potrzebują concept artistów?) czy już na przykład przy dodatkach, które na pewno się pojawią.

Pan Paul ma także na koncie pracę w działach artystycznych przy filmach takich jak "Mute", "Robin Hood" (z 2018, meh) czy pracował z Neilem Blomkampem nad jego anulowanym "Alienem". Z gier swoją cegiełkę dołożył do CoD: IW.
Ekipę Redzi zebrali naprawdę mocarną (warto tu chociażby przypomnieć ilu specjalistów z zachodnich firm dołączyło do drużyny całe miesiące temu). Nie mogę się doczekać E3 (zwłaszcza, że pojawią się tam także The Last of Us 2- czyli sequel drugiej najlepszej gry w historii, Death Stranding czy Spider-man).
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=8X2kIfS6fb8

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry