Błąd w skrypcie 2358 4

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 9.12.2012 roku

Wyświetleń 2358

Odpowiedzi 4

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Błąd w skrypcie
2012-12-09, 21:36(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 21:36)
Prosta sprawa gdzieś jest błąd tylko niewiem gdzie :

Skrypt :

Cytuj
FUNC VOID B_GiveTradeInv_Sathir(var C_NPC slf)
{
        if ((Kapitel >= 1)
        && (Sathir_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
        {
       CreateInvItems (slf, itMw_rozbitek_nightsword, 1);
                CreateInvItems (slf,ItMw_rozbitek_axe        ,1);
                CreateInvItems (slf,ItMw_rozbitek_ironsword     ,1);
CreateInvItems (slf,ItMw_ShortSword5, 1);
                CreateInvItems (slf,ItMw_ShortSword4       ,1);
                CreateInvItems (slf,ItMw_ShortSword3      ,1);
                CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 1000);
                CreateInvItems (slf,ItPo_Mana_01        ,10);
                CreateInvItems (slf,ItPo_Health_01      ,10);
CreateInvItems (slf,ItFo_Addon_Rum, 25);
                CreateInvItems (slf,ItFo_Addon_Grog       ,25);
                CreateInvItems (slf,ItFo_Addon_LousHammer      ,10);
   CreateInvItems (slf, ItFo_Apple , 5);
                CreateInvItems (slf,ItFo_Bacon        ,15);
                CreateInvItems (slf,ItFo_Bread      ,10);
               
                     
                Sathir_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
        };

};
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
a od czego masz kompilator?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Problem w tym że nie umiem tego naprawić to nie jest zwykły błąd gdzie brakuje ";".Oto treść błędu :


Cytuj
U:PAR:Unknown identifier Sathir_Itemsgiven_Chapter_1(line 23)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Eee... po prostu nie masz takiej zmiennej zadeklarowanej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Błąd w skrypcie
#4 2012-12-09, 21:58(Ostatnia zmiana: 2012-12-10, 07:28)
Dobra już wszystko sam naprawiłem.Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry