Animacja rąbania drzewa 4312 8

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 5.12.2012 roku

Wyświetleń 4312

Odpowiedzi 8

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Chciałem zapytać czy jeśli chciałbym zrobić animke rąbania drzewa to cy musi być ona połączona z animacją postaci czy poprostu oddzielna animka i skrypt do niej?...ogólnie jeśli ktoś trochę ogarnia na temat gothicowych animacji to proszę aby napisał kilka przydatnych uwag :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrób jako dziecko tego drzewa Bryłę rudy (MOB Intern) w UseItem daj siekierkę zamiast kilofa i showVisual daj na false chyba najprościej. Możesz też rozpakować gothic Soucerem .mds bryły rudy i zmienić jej animacje i eventa z dźwiękiem i PFX`a i zapisać jako nowego .mds

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm ja bym sobie może załatwił nową animke rąbania sikierą i tylko pytałem jak resztę ogarnąć, ale powiem ci rafale że zaskoczyłeś mnie, na to nie wpadłem dziekuje ci jutro sprawdze bo dziś już nie mogę, w każdym bądź razie props:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No i mam problem, mianowicie na potrzeby rąbania siekierą stworzyłem nową rutynę to samo co TA_PICK_ORE tylko zmieniłem że z zamiast kilofem ma walić siekierą ale on woli walić bez siekiery, macha tylko rękami za to bochater wali normalnie siekierą, może ktoś miał podobne problemy?

Skrypt ZS'a:
Cytuj
FUNC VOID ZS_Cutting ()
{
   Perception_Set_Normal();
   
   B_ResetAll (self);

   AI_SetWalkmode    (self, NPC_WALK);      
   
   if (Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), self.wp) == FALSE)
    {
      AI_GotoWP   (self, self.wp);
   };
   if (Npc_HasItems (self,ItMw_Siekiera) == 0)
   {
      CreateInvItem (self,ItMw_Siekiera);            
   };
   
   EquipItem (self,ItMw_Siekiera);
};

FUNC int ZS_Cutting_Loop ()
{
   // ------ Erz Picken ------
   if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
   && (Wld_IsMobAvailable(self,"ORE"))
   {
      AI_UseMob (self, "ORE", 1);      
   };
   
   return LOOP_CONTINUE;
};

FUNC VOID ZS_Cutting_End ()
{
   AI_UseMob (self, "ORE", -1);
};




A taką linijkę dodałem do pliku TA.d:

Cytuj
func void TA_Cutting         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cutting,            waypoint);};
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Animacja rąbania drzewa
#4 2012-12-12, 14:54(Ostatnia zmiana: 2012-12-12, 14:55)
Item ustawiasz w obiekcie rudy !!! nie rutynie do Spacera :P

i dawajcie skrypty w [ Code ] bo tab`ów nie ma :/

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Sorry za lipne  dodanie skryptów, a item też się ustawia w rutynie a w obiekcie rudy też ustawiałem tyle że nie działa, chyba że jest jeszcze jakiś plik od rutyn, ogólnie jak coś to pisze o g2
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Odświeżam! może po prostu używany item jest jakoś zapisany w mds, tylko ja nie wiem który mds mógłby odpowiadać za kopanie rudy aby go przerobić na rąbanie drzewa
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacja rąbania drzewa
#7 2012-12-18, 19:59(Ostatnia zmiana: 2012-12-18, 20:04)
https://www.youtube.com/watch?v=_e8h2pAUztI

 tego chcesz zrobić ?  :wink:   ja zrobiłem od zera ale to trochę duzo roboty ale masz pełna kontrole. Siekiera jest dodana v mds'ie , v spacku ustawiasz - use with item: intacja_przedmiotu i działa jak każdy inny vob v gothicu
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Animacja rąbania drzewa
#8 2012-12-19, 13:25(Ostatnia zmiana: 2012-12-19, 13:25)
Właśnie ja używam siekiery ale jak dam komuś rutyne to on nie używa nic tylko macha rękoma, nie no mark ja chcę tylko żeby to wyglądało jakby rąbał drzewo, o takim czymś jak na filmiku to mogę sobie po marzyć i tyle
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry