dodawanie świata w startup 3606 12

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 5.12.2012 roku

Wyświetleń 3606

Odpowiedzi 12

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam. Czy mógłby mi napisać jak powinien wyglądać poprawnie zapisany kod nowego świata w startup, bądź dać linka do takiego tematu? Użyłem opcji szukaj i zasięgnołem rady Google, ale nic nie znalazłem...
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Wzoruj się na NewWorldzie który też masz wpisany w startupie czy nawet OldWorld też miałem swego czasu z tym problemy
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

dodawanie świata w startup
#3 2012-12-05, 08:08(Ostatnia zmiana: 2012-12-05, 08:16)
Ok. Zrobione... Jeszcze nie sprawdzałem, bo ostatnio zrobiłem sam to NPC nie miałem wcale.
Ale teraz dopisze jeszcze jeden problem, otóż gdy próbuję przejść na drugi zen (trigger_ChangeLevel) to wywala mi błąd
że nie mam pliku SAVEHDR.SAV czy jakoś tak B: zDSK: No such file or directory. (ENOENT) in Create ->"CURRENT\SAVEHDR.SAV" i gra się wyłancza... No i ogółem mówiąc dupa z tego, bo akcja moda dzieje się głównie na drugim zenie...
gry też się zapisać nie da bo wyskakuje error B: zDSK: No such file or directory. (ENOENT) in Create -> "SAVEGAME1\SAVEHDR.SAV"
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Może w startupie coś spierniczyłeś, pokaż startup no przynajmniej ten odcinek z wpisanym nowym światem
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Nekron197  :pokerface:   to są podstawy... Weź ty człowieku wejdź w dział tutoriali który co raz ktoś ci poleca w twoich tematach i go przeczytaj, nie spamuj tu :facepalm:
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Po pierwsze. Z tego co zdążyłem zaobserwować, chodzi tu o pliki z savem gry
Po drugie. Wątpię, że ktoś w tutorialach opisał co robić z takim dziwnym błędem
a po trzecie... Tu jest cały mój plik startup.d, resztę światów wywaliłem, bo nie są potrzebne w moim modzie
func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
};


// *********
// Testlevel
// *********


func void STARTUP_Testlevel ()
{

};

func void INIT_SUB_Testlevel ()
{
};

func void INIT_Testlevel ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_Testlevel();
};


// *********
// ADDONWORLD
// *********
func void STARTUP_ADDONWORLD ()
{
  // Allgemein
// ----------------------
// 5 - 6 Uhr Vorbereitung
// 6 - 20 Uhr Arbeiten
// 20 - 0 Uhr Freizeit
// 0 - 5 Uhr Schlafen oder Kneipe
// ------------------------------

//ITEMS Türme
Wld_InsertItem (ItMw_Zweihaender1,"FP_CITY_WEAPON_01");//
Wld_InsertItem (ItMw_Schwert,"FP_CITY_WEAPON_02");//
Wld_InsertItem (ItMw_Zweihaender2,"FP_CITY_WEAPON_03");//
Wld_InsertItem (ItMw_Schwert4,"FP_CITY_WEAPON_04");//
Wld_InsertItem (ItMw_Kriegshammer2,"FP_CITY_WEAPON_05");//
Wld_InsertItem (ItMw_ShortSword5,"FP_CITY_WEAPON_06");//

Wld_InsertItem (Itke_Buerger,"FP_ITEM_OV_01");//
Wld_InsertItem (ItWr_Pfandbrief_MIS,"FP_ITEM_OV_02");//

//---Südtor--------------------
Wld_InsertNpc (Mil_309_Stadtwache ,"NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Stadttorwache
Wld_InsertNpc (Mil_310_Stadtwache ,"NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Stadttorwache Important

//-----------------------------
Wld_InsertNpc (VLK_413_Bosper , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Bogner, lebt und pennt in NW_CITY_BED_GRITTA
Wld_InsertNpc (VLK_427_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Bospers Frau, Smalltalk mit 452, pennt in NW_CITY_MERCHANT_SHOP01_IN_01
//-----------------------------
Wld_InsertNpc (VLK_462_Thorben , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Schreiner, pennt in NW_CITY_BED_BOSPER
//-----------------------------
Wld_InsertNpc (VLK_412_Harad , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Schmied, pennt in NW_City_Bed_Harad

//-----------------------------


//---Alchemist-----------------
Wld_InsertNpc (VLK_417_Constantino , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Alchemy Master, lebt und pennt in NW_City_Bed_Velax

//---Kneipenstrasse und Vatras-Platz---

Wld_InsertNpc (VLK_426_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Zuhörerin, nachts vor Stadtkneipe
Wld_InsertNpc (VLK_428_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Zuhörerin, nachts Smalltalk Bierstand
Wld_InsertNpc (VLK_450_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Zuhörer, nachts vor Stadtkneipe

//------------------------------
Wld_InsertNpc (Mil_322_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Rotationswache Hauptstrasse/Kneipenstrasse/Vatras-Platz

//---Galgenplatz-------------------
Wld_InsertNpc (VLK_406_Herold , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //HEROLD, pennt in OV oder Kaserne - wo ???

//---Hotel-------------------------

//---Marktplatz--------------------


//---------------------------------
Wld_InsertNpc (VLK_486_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Zuris Frau, nachts in Zuris Haus
Wld_InsertNpc (VLK_495_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Coragons Frau, nachts in Kneipe (kocht)
Wld_InsertNpc (VLK_496_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //OV-Frau, nachts ???
Wld_InsertNpc (VLK_497_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //OV-Frau, nachts ???
//---------------------------------
Wld_InsertNpc (Mil_320_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Marktplatzwache 24h

//---Osttor------------------------
Wld_InsertNpc (Mil_332_Stadtwache , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Stadttorwache
Wld_InsertNpc (Mil_333_Stadtwache , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Stadttorwache Important

//---------------------------------
//---Weg zum Hafen-----------------
Wld_InsertNpc (VLK_488_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Lehmars Frau, pennt in hafen04
Wld_InsertNpc (VLK_487_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Meldors Frau, pennt in hafen03

//---Platz A----------- (Fight Club)


//---Platz B----------- (Schrebergarten)
//Alwins Frau und Fellans Frau

//---Platz C----------- (Schlachter)

//---Ratten in Gasse---------------
//Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_RATS_01"); //Hintergasse 04/05/06
//Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_RATS_01"); //Hintergasse 04/05/06

//---Platz D----------- (Arme Handwerker)
Wld_InsertNpc (VLK_461_Carl , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Schmied, pennt in hafen07
Wld_InsertNpc (VLK_429_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Carls Frau, pennt in hafen07
Wld_InsertNpc (VLK_453_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Sägt, pennt in hafen06
Wld_InsertNpc (VLK_430_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Frau vom Säger, pennt in hafen 06

//---Forscher----------
Wld_InsertNpc (VLK_498_Ignaz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //verrückter Forscher, hafen09, lebt und pennt da

//---Platz E----------- (Edda)

//Bett frei (Bed_01)

//---Platz F----------- (Fellan)
Wld_InsertNpc (VLK_480_Fellan , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //irrer Hämmerer, pennt in FELLAN - NW_City_Habour_Hut_05_Bed_01
Wld_InsertNpc (VLK_478_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Fellans Frau, Gärtnerin, NW_City_Pick_01, pennt in FELLAN
Wld_InsertNpc (VLK_481_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //pennt in hafen01
Wld_InsertNpc (VLK_482_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //pennt in hafen01

//---Platz G -----------


//---Spaziergänger für Hafen---------

//--------------------------------


//---Hafenkneipe---------
Wld_InsertNpc (VLK_431_Kardif , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //24h Wirt

//---Puff-----------------
Wld_InsertNpc (VLK_433_Bromor , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Puff-Besitzer hinter Theke, pennt in ???
Wld_InsertNpc (VLK_435_Nadja , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //pennt in ???
Wld_InsertNpc (VLK_436_Sonja , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //???

//---Fischhändler------------------


//---Kartenzeichner----------------
Wld_InsertNpc (VLK_437_Brahim , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Kartenzeichner, pennt in KARTEN
Wld_InsertNpc (VLK_477_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Brahims Frau, pennt in KARTEN


//---Schiff--------------------
Wld_InsertNpc (Pal_212_Schiffswache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //GateGuard, 24h
Wld_InsertNpc (Pal_213_Schiffswache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //GateGuard, 24h
Wld_InsertNpc (Pal_220_Schiffswache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //auf dem Schiff
Wld_InsertNpc (Pal_221_Schiffswache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //auf dem Schiff
Wld_InsertNpc (Pal_222_Schiffswache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //auf dem Schiff

//Items, die auf dem Schiff zu finden sind!

Wld_InsertItem (ItMi_Moleratlubric_MIS,"FP_ITEM_SHIP_07"); //zur Sicherheit für Vinos Brennerei!
Wld_InsertItem (ItSe_GoldPocket25,"FP_ITEM_SHIP_01");
Wld_InsertItem (ItRi_Prot_Point_02,"FP_ITEM_SHIP_02");
Wld_InsertItem (ItPo_Mana_03,"FP_ITEM_SHIP_03");
Wld_InsertItem (ItSe_GoldPocket25,"FP_ITEM_SHIP_04");
Wld_InsertItem (ItPo_Speed,"FP_ITEM_SHIP_05");
Wld_InsertItem (ItPo_Perm_STR,"FP_ITEM_SHIP_06");
Wld_InsertItem (ItPo_Health_03,"FP_ITEM_SHIP_08");
Wld_InsertItem (ItMiSwordraw,"FP_ITEM_SHIP_09");
Wld_InsertItem (ItSe_GoldPocket25,"FP_ITEM_SHIP_10");
Wld_InsertItem (ItSe_GoldPocket50,"FP_ITEM_SHIP_11");
Wld_InsertItem (ItSc_Zap,"FP_ITEM_SHIP_12");
Wld_InsertItem (ItSc_SumWolf,"FP_ITEM_SHIP_12");
Wld_InsertItem (ItSc_Sleep,"FP_ITEM_SHIP_12");
Wld_InsertItem (ItMi_nugget,"FP_ITEM_SHIP_13");
Wld_InsertItem (ItPo_Mana_02,"FP_ITEM_SHIP_14");
Wld_InsertItem (ItSe_GoldPocket25,"FP_ITEM_SHIP_15");

//---PaladinCamp am Hafen---------
Wld_InsertNpc (Pal_230_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_231_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_232_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_233_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_234_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_235_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_236_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_237_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_238_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_239_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_240_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
Wld_InsertNpc (Pal_241_Ritter, "NW_CITY_ENTRANCE_01");


//---------------------------------
//---Kaserne-----------------------

//***Gehilfe

Wld_InsertNpc (Mil_312_Wulfgar , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //1h - 60
//NEU Mortis: STR-Lehrer

Wld_InsertNpc (Mil_327_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //SMALLTALK Partner von Boltan
Wld_InsertNpc (Mil_314_Mortis , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Schmied
Wld_InsertNpc (Mil_315_Kasernenwache, "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Schleifer

Wld_InsertNpc (Mil_329_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Azubi
  Wld_InsertNpc (Mil_330_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Azubi
Wld_InsertNpc (Mil_331_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Azubi
Wld_InsertNpc (Mil_318_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // KasernenWache

//---------Kanalisation ------------------


Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_01"); //
Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_02"); //
Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_KANAL_ROOM_01_03"); //
Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_KANAL_06"); //
Wld_InsertNpc (Giant_Rat , "NW_CITY_KANAL_07"); //
//----------------------------------------------------------------
Wld_InsertNpc (Mil_328_Miliz, "NW_CITY_ENTRANCE_01");// Lagerhaus Wache
//----------------------------------------------------------------

//Wld_InsertNpc (VLK_474_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //
//Wld_InsertNpc (VLK_463_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // SMALLTALK  GEMÜSE
//Wld_InsertNpc (VLK_464_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // SMALLTALK  GEMÜSE
//Wld_InsertNpc (VLK_465_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // DRINKING GEMÜSE

//Wld_InsertNpc (VLK_483_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // SMALLTALK  GEMÜSE
//Wld_InsertNpc (VLK_490_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); // SMALLTALK  GEMÜSE

//Wld_InsertNpc (VLK_4200_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Smalltalk

//ADDON>
//Piratenlager an der Küste
Wld_InsertNpc (PIR_1301_Addon_Skip_NW, "NW_CITY_ENTRANCE_01");
//ADDON<

//------------------------------------
//---oberes Viertel-------------------
//------------------------------------
Wld_InsertNpc (Mil_304_Torwache , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Torwache Bürgerviertel 24h
Wld_InsertNpc (Mil_305_Torwache , "NW_CITY_ENTRANCE_01"); //Torwache Bürgerviertel Important 24h
//------------------------------------
Wld_InsertNpc (PAL_200_Hagen , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (PAL_201_Ingmar , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//Str-Lehrer
Wld_InsertNpc (PAL_202_Albrecht , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//Mana-Lehrer

//NEU Cedric: 1H Lehrer
Wld_InsertNpc (PAL_208_Paladin , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (PAL_209_Paladin , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (PAL_214_Ritter , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (PAL_215_Ritter , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//


Wld_InsertNpc (VLK_419_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4000_Buerger , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4001_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4002_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4003_Buergerin , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4004_Arbeiter , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (VLK_4005_Arbeiter , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//

Wld_InsertNpc (MIL_302_Torwache , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//
Wld_InsertNpc (MIL_326_Miliz , "NW_CITY_ENTRANCE_01");//

//------------------------------------
//---Insel-------------------
//------------------------------------
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_01");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_03");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_05");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_07");//
Wld_InsertItem (ItWr_OneHStonePlate2_Addon , "FP_ROAM_INSEL_07");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_09");//
Wld_InsertItem (ItWr_BowStonePlate2_Addon , "FP_ROAM_INSEL_10");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_11");//
Wld_InsertNpc (Waran , "FP_ROAM_INSEL_13");//


//-------------------------------------
//------ Muscheln --------
//-------------------------------------
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_01");
Wld_InsertItem (ItWr_ManaStonePlate2_Addon, "FP_SHELLSPAWN_CITY_02");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_02");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_03");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_04");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_05");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_06");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_07");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_08");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_09");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_10");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_11");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_12");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_13");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_14");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_15");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_16");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_17");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_18");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_19");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_20");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_21");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_22");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_23");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_02, "FP_SHELLSPAWN_CITY_24");
Wld_InsertItem (ItMi_Addon_Shell_01, "FP_SHELLSPAWN_CITY_25");
};

        func void INIT_SUB_ADDONWORLD ()
        {
        };

func void INIT_ADDONWORLD ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();

CurrentLevel = ADDONWORLD_ZEN;
       
        INIT_SUB_ADDONWORLD();
};

// *********
// NEWWORLD
// *********
func void STARTUP_NEWWORLD ()
{
                Wld_InsertItem (ItWr_Manarezept, "FP_ITEM_KLOSTER_01");

    Wld_InsertNpc   (Santa_5001_Mikolaj,           "NW_MONASTERY_THRONE_01");
Wld_InsertNpc   (Santa_5002_Elf,    "NW_MONASTERY_TRAIN_02");
Wld_InsertNpc   (Santa_5003_Elf,   "NW_MONASTERY_Grass_04");
Wld_InsertNpc (NOV_609_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_610_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_611_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_615_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_606_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_607_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");


Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_11");
Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_11");

Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22");
Wld_InsertItem (ItWr_BowStonePlate1_Addon, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_03");
Wld_InsertItem (ItWr_StonePlateCommon_Addon, "FP_ITEM_MONASTERY_01");
};

        func void INIT_SUB_NEWWORLD ()
        {
        };

func void INIT_NEWWORLD ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();

CurrentLevel = NEWWORLD_ZEN;
       
        INIT_SUB_NEWWORLD();
};
func void STARTUP_Sub_Mikolaj ()
{
Wld_InsertItem (ItWr_Manarezept, "FP_ITEM_KLOSTER_01");

    Wld_InsertNpc   (Santa_5001_Mikolaj,           "NW_MONASTERY_THRONE_01");
Wld_InsertNpc   (Santa_5002_Elf,    "NW_MONASTERY_TRAIN_02");
Wld_InsertNpc   (Santa_5003_Elf,   "NW_MONASTERY_Grass_04");
Wld_InsertNpc (NOV_609_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_610_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_611_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_615_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_606_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");
Wld_InsertNpc (NOV_607_Novize, "NW_MONASTERY_ENTRY_01");


Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_11");
Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_11");

Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22");
Wld_InsertItem (ItWr_BowStonePlate1_Addon, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_03");
Wld_InsertItem (ItWr_StonePlateCommon_Addon, "FP_ITEM_MONASTERY_01");

Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_01");

Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_02");

Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_10");
Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_10");

Wld_InsertNpc (Giant_Bug, "NW_PATH_TO_MONASTER_AREA_08");

Wld_InsertNpc (Giant_Rat, "NW_SHRINE_MONSTER");

Wld_InsertNpc (Scavenger, "NW_FOREST_CONNECT_MONSTER2");
};

func void INIT_Mikolaj ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

CurrentLevel = NEWWORLD_ZEN;

INIT_Mikolaj();
};
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
zamiast
<code>
INIT_MIKOLAJ
</code>
ma być nazwa świata i tak do każdego świata znów odsyłam do tutka który wcześniej podałem
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Łoops! To z mikołajem nie miało zaistnieć! Dobra... Zrobie nową paczuszkę z modem i zobaczymy :)
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

dodawanie świata w startup
#9 2012-12-05, 15:18(Ostatnia zmiana: 2012-12-05, 16:18)
Dobra, wszystko jest git. Postacie sie pojawiają... Ale niestety co do tych błędów z przejściem na drugi zen (ADDONWORLD) wyskakuje nadal ten sam błąd, czyli B: zDSK: No such file or directory. (ENOENT) in Create ->CURRENT\SAVEHDR.SAVAle tak zaglądłem do tego folderu z save-ami mojego moda i faktycznie folder current jest... Ale tego pliku nie ma... No i co ja mam teraz z tym niby zrobić?!

//edit.aztek: dp. używaj opcji edit.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

dodawanie świata w startup
#10 2012-12-05, 16:08(Ostatnia zmiana: 2012-12-05, 16:27)
Ale ty masz ten startup pojebany, jaka jest nazwa twojego świata? mikołaj? czy jak?
aby dodać swój świat to piszesz coś takiego:

FUNC VOID STARTUP_Twoja_Nazwa_ZEN'a()
{   
   // ------ StartUps der Unter-Parts ----
   // ------ INTRO - muss ganz am Ende der Startup stehen ------
   Kapitel = 1; //Joly: Kann hier stehen bleiben!
   /*PlayVideo (INTRO.BIK);
   PlayVideo (Addon_Title.BIK);
   */
   
   //-----Addon Talent Goldhacken---------
   Hero_HackChance = 10;
   
};
FUNC VOID INIT_Nazwa_Twojego_ZEN'a()
{
    B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
};

w startupie to masz wpisać....oczywiście jak chcesz aby w twoim świecie były jeszcze postacie to musisz coś dopisać do tego co wyżej podałem


AAA i nie musisz robić ciągle paczki, wystarczy że za każdym razem uruchomisz gre poprzez gothic_starter_mod z zaznaczonym reparse script wtedy samo wczytuje ci błędy jeśli są i wywala je, czyta prosto ze skryptów
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Tak wiem, i dzięki za pomoc. Modyfikacjia ukończona :)  Teraz tylko nie wiem jak zrobić instalator do moda. Nie wiem... Zakładać nowy temat, czy... Ktoś da w tym linka do jakiegoś tutka  :lol:  ?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
https://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=IIN&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=tworzenie+instalatora&spell=1

jeśli o taki ci chodzi to prosze, ale zawsze możesz zapakować potrzebne pliki winrarem i potem wstawić na neta większość ludzi wie gdzie ma jakie pliki wkleić aby gra działała
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry