Adblock Plus 2.2.1 nie blokuje reklam 14179 6

O temacie

Autor Amand

Zaczęty 23.11.2012 roku

Wyświetleń 14179

Odpowiedzi 6

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Ostatnio zauważyłem ,że reklamy mi się wyświetlają w moim Firefox'ie mimo tego, że mam Adblock'a w najnowszej wersji. Wie ktoś jak naprawić ten problem?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
miałem to samo. wyłącz i włącz dodatek.
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Niedziała :( . Reklamy ciągle, i ciągle i ciągle się wyświetlajo.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Już nie potrzebuję pomocy. Usunąłem swój profil w Mozilli i utworzyłem nowy.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
A ty wogóle je blokujesz? No wiesz... Samo posiadanie nie wystarczy, no chyba, że sam byś sobie napisał taki skrypt. Na dobrą sprawę to możesz zablokować prawie każdą grafikę
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Blokowałem ,ale coś mi się tam schrzaniło i ani nie chciało blokować reklam ,ani nie dało się nawet własnoręcznie ich blokować.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Też to miałem, jakby ktoś jeszcze miał problem to trzeba po prostu wejść w ustawienia adblocka i wybrać jakikolwiek filter, ewentualnie wszystkie (chociaż mi po wybraniu pierwszego lepszego znikły wszystkie reklamy).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry