Problem jest dość prozaiczny. Obiekt, który stworze w 3ds max 8 po kompilacji w spacerze jest niewidoczny. Pojawia się dopiero wówczas, gdy w jednej z opcji spacer'a wcisnę 'uruchom grę'.
Tak przy okazji by nie zakładać nowego wątku - zna ktoś z was jakiś program, ktory generuje siatke terenu w formacie 3ds, bądz takim, który można przekonwertować do 3ds?
Słyszałem o programie Terragen, ale instalacja pluginu jest dość skomplikowana i konfigurowanie programów. Jesli ktoś ma jakieś pomysły chętnie z nich skorzystam:)
Edit :Kiedy zrobiłem troche większy obiekt w 3ds maxie wyswietliło mi go w spacerze, tylko ze jest zupelnie płaski (ten obiekt w 3ds max miał nieregularne kształty).
Ah i jeszcze na koniec dwa małe pytanka - jak w przypadku gdy wczytuje w spacerze 3ds eksportowac tekstury? Okna\wczytaj materialfilter nie pomaga
Jak korzystac z tekstur w 3ds max 8 ? - mam na myśli widok czegos w rodzaju palety tekstur, zeby co rusz nie wybierac katalogu G2 i 'strzelac' z wyborem tekstur.