Gothic TAJEMNICZY PROJEKT 3473 5

O temacie

Autor cjonson

Zaczęty 4.11.2012 roku

Wyświetleń 3473

Odpowiedzi 5

cjonson

cjonson

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów chciałbym wam przedstawić mój
krótki filmik proszę o ocenę i wytknięcie błędów . Pozdrowienia
https://www.youtube.com/watch?v=yQ8EXMi1pIk
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gothic TAJEMNICZY PROJEKT
#1 2012-11-04, 19:46(Ostatnia zmiana: 2012-11-04, 19:48)
ile masz lat? 10? z tego co widac to czytac tez nie umiesz
co to jest  :facepalm:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
he he he heehe heeheeehe
 

cjonson

cjonson

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Drodzy koledzy jak ogladaliście pierwsze 20 sekund filmiku i wyłaczyliśćie to sie nie wypowiadajcie , ogladnijcie cały i zrozumiecie o co chodzi . Pozdrawiam
Ps:chłopak wystepujacy na poczatku miał 12 lat
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ile masz lat? 10? z tego co widac to czytac tez nie umiesz
co to jest  :facepalm:
Napisałeś to po 90 sekundach od założenia tematu, film trwa ponad pięć minut, świadczy to o tym że ni huja nie obejrzałeś całości. Film na początku jest hujowy, potem ma kawałki które są jakoś tam dobre, chociaż patrząc na całość jest kaszana.

Jak to pewien forumowy idiota napisał:
Cytuj
jebnie fejsaplma i udaje że filozof
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
No sory ale tylko masochista mimo fatalnego poczatku filmiku na YT ogląda go w całości tylko zeby zobaczyc czy czasami po 5 min nie będzie jakiegoś śmiesznego momentu...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry