Haxball 33744 124

O temacie

Autor Luk

Zaczęty 15.10.2012 roku

Wyświetleń 33744

Odpowiedzi 124

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ale ja nie chcialem miec wyniku 10:5 dla mnie, tylko 10:0  :lol:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Życie to nie koncert życzeń, a poza tym jedna bramka to twój fail :lol:
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A dobra, zagram z wami, szuszwole, jestem w to pewnie lepszy niż w szachy  :ok:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Oddaje pass Wuwuzetce. Nie mam czasu na kłótnie z nim, że u mnie mu laguje, a też nie lubię gdy mi laguje u niego, więc wykażę się rozumem. Niech to ruszy do przodu. Panie przodem(tak to do ciebie WWZ)
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oddaje pass Wuwuzetce. Nie mam czasu na kłótnie z nim, że u mnie mu laguje, a też nie lubię gdy mi laguje u niego, więc wykażę się rozumem. Niech to ruszy do przodu. Panie przodem(tak to do ciebie WWZ)
Jaki macie problem? : |
I tak mają być dwie połowy przecież nie? : |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Wonfus ma u każdego lagi
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To jego problem :mellow:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Haxball
#107 2012-11-09, 23:19(Ostatnia zmiana: 2012-11-09, 23:22)
Oddaje pass Wuwuzetce. Nie mam czasu na kłótnie z nim, że u mnie mu laguje, a też nie lubię gdy mi laguje u niego, więc wykażę się rozumem. Niech to ruszy do przodu. Panie przodem(tak to do ciebie WWZ)
Jaki macie problem? : |
I tak mają być dwie połowy przecież nie? : |
Oddaję mu, żeby nie płakał, a ja nie mam czasu żeby z nim się kłócić
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
Luk, pierdolisz. Ja też miałem lagi - pionek sam mi uciekał na krawędzie planszy, marudzić, marudziłem trochę, ale się nie sprzeczałem na temat wyniku. Przegrałeś to przegrałeś, każdy wiedział jak chodzi ta gra i każdy z nas chciał grac. Nie ma sensu się spinać, bo w ten sposób do niczego się nie prowadzi, więc nie zachowuj się jak dziecko, nawet jeśli nim w praktyce jesteś.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ale to wwz płacze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Haxball
#110 2012-11-10, 14:30(Ostatnia zmiana: 2012-11-10, 14:30)
Cytuj
ale ja nie chcialem miec wyniku 10:5 dla mnie, tylko 10:0                                         

Myślałem, że wygrał wwz.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Luk, pierdolisz. Ja też miałem lagi - pionek sam mi uciekał na krawędzie planszy, marudzić, marudziłem trochę, ale się nie sprzeczałem na temat wyniku. Przegrałeś to przegrałeś, każdy wiedział jak chodzi ta gra i każdy z nas chciał grac. Nie ma sensu się spinać, bo w ten sposób do niczego się nie prowadzi, więc nie zachowuj się jak dziecko, nawet jeśli nim w praktyce jesteś.
W Sumie ja wygrałem u niego a on u mnie i to z tego samego powodu- lagi. Więc pokażę klasę i dam mu się nacieszyć
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Haxball
#112 2012-11-10, 15:43(Ostatnia zmiana: 2012-11-10, 15:50)
To niech ktoś z dobrym netem stworzy wam pokój i grajcie.

Edit: mój? już dawno przegrałem i było to podane w tym temacie ; D
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Niech się cieszy daję mu, to niech bierze.
BTW
Skoro już jesteś w temacie, to jak twój mecz?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jest jakaś mobilna wersja haxball lub podobnych?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ktory cwaniak na solo?
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Po co? Żebyś uciekł jak zwykle kiedy będziesz przegrywał byle dwoma punktami? :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie gram z Toba bo masz mikrokontroler od meata.
 

Fraser
  • Gość

Fraser
Gość

Haxball
#118 2013-05-01, 21:39(Ostatnia zmiana: 2013-05-01, 21:41)
jako czolowy gracz owej gry zglaszam swoja chec spuszczenia komus wpierdolu  :ok:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
jak polski to ja nie gram. polacy to cziterzy i chamy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry