O temacie
Autor
Zaczęty 16.09.2012 roku
Wyświetleń 2956750
Odpowiedzi 7439
xardas33
Wyzysk11
gothic1210 Gość
Mordrag
Splash Moderator
Kuba Złote Wrota
PanBlady
Nefario
Witam jak zdobyć trunek dla Bartholo?
Mam dla was patcha 1.4.01 w wersji 7z (czyli bez instalatora). Patch 1.4.01Download - wersja 7z: https://www.sendspace.com/file/ry3qipDownload-nowa instalka:https://www.dropbox.com/s/un93u9pljk1kq59/Instaluj_EdycjaRozszerzona14_01_patch_full.exe?dl=0Kod: [Zaznacz]Zmiany w łatce #1- zlikwidowano błąd, w którym po interakcji z większością obiektów potwory nas nie atakowały- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowną ocenę zdania testu przez Cavalorna- poprawiony błąd z listą długów Patrosa (wartości były fałszywe) - dodano do dialogu Gamala dość wyraźne ostrzeżenie o konsekwencjach pójścia z nim do Kopalni- dodano naukę umiejętnośći złodziejskich u Snipesa (może być przydatne, gdy ktoś chce pomóc Kopaczom odzyskać rzeczy)- rozbudowano wpis, gdy Basir proponuje nam pomoc w zwiazku z oszustwem Patrosa- poprawiona literówka u Clayde- poprawiony bug z Kosą, który zatrzymuje się przed Nowym Obozem i nie prowadzi nas dalej- poprawione współdzielenie expa z Kosą- zmniejszona ilość expa od Strażników, za obronę poszczególnych części placu wymian- poprawione niewyświetlajace się niektóre napisy (np. o nauczeniu się umiejętności)- wybranie opcji "Mów dalej" u Gamala nie blokuje już opcji dialogowych u Cieni i Diega- przyporządkowano skrzynię przy Huanie do niego, zmniejszono ilość rzeczy w niej będących- zmniejszono ilość rudy w skrytce nad nowym obozem- zmieniono warunki zadań u Cieni - teraz będą nas wyganiać TYLKO gdy WYKONAMY zadanie Test Draxa, a nie jak je przyjmiemy- Mil jest nieśmiertelny, ponieważ ma zbyt cenny ekwipinek- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowne zaproponowanie pomocy Willowi- poprawiony poważny bug w którym przechodzimy do drugiego rozdziału jako Kopacz, albo Kret- poprawiony bug z podstawki, gdy ktoś mówi do nas szybko się uczysz nawet, gdy z nim idziemy lub jesteśmy przyjaciółmi- naprawiono złoża rudy w starej kopalni- poprawiona literówka u Orika- dodane nowe złoże w kotle- usunięte automatyczne dobijanie Strażników na czwartym rozdziale- lekko zwiększone staty morakha- dodano brakującą teksturę beczek- dodano brakujący model mięsa topielca- zadanie z jedzeniem dla Flinta psuje się, gdy przyjeliśmy je a potem postanowiliśmy go zabić- zmniejszone statystyki myśliwych (bo debile wszystkich biją i expią)- jeżeli jesteśmy już Kopaczem możemy spytać Diega, czy będzie nas uczył - jeżeli pójdziemy z Gamalem do SK będzie on nas mógł nauczyć siły- Okyl będzie nas uczył siły, jeśli dołączymy do Kretów- dodano naukę gónictwa u Swineya- nie pojawia się już napis adept, gdy nauczymy się górnictwa (jest napisane "Tak")- uzupełnione wpisy dla awansu z Kreta na Szkodnika (teraz wszystko jest klarowne)- poprawiono handel z Huno- poprawiony BUG z mnożącą się ilością rudy u Mila- Snafa i Fletchera o Neka można spytać, tylko, gdy przyjęliśmy questa od Złego- nie można wypytywać o bunt Horacego po jego wykonaniu i późniejszym przyjęciu zadania od Torlofa- poprawiono wyświetlanie się kusz z Carnage Patch - jeśli uda nam się wykonać jakieś zadania przed przyjęciem się do określonego obozu to nie są one już anulowane (zostają w wykonanych)- Flint nie powinien nas już atakować przy wejściu do areny a mieszkańcy obozu nie powinni mu już pomagać- Okyl dodany jako handlarz- można zrezygnować z bycia Kretem (tzn, gdy zaczepimy Swineya, nie ma już przymusu zostać kretem - można się wycofać i przyjść później)- dodana patelnia i kocioł do obozu w kotle (żeby sobie jedzenie przygotować/mięso podsmażyć)- dodana nowa opcja dialogowa u Najemnika, który pilnuje Kotła - można powiedzieć, ze przysyła nas Okyl (to tylko wypełniacz dialogowy)- jeśli zaczniemy zadanie test Draxa i cudem przyjmiemy inną gildię, a potem wrócimy żeby dokończyć zadanie Drax już go nie przyjmie- poprawiony dialog z Laresem, gdy pytamy o zbroję- dodano poprawki graficzne Marka56Patch nie poprawia jeszcze wszystkich błędów. Wciąż jest wiele do zrobienia, ale jesteśmy na dobrej drodze. Zmiany dotyczą głównie konsekwencji, Gamala i ścieżki Kreta. Na razie nie będzie kolejnych patchów ode mnie. Może Nocturn wraz z kilkoma osobami z Recovery będzie pracował nad nową wersją. Albo... udostępnię skrypty do otwartego użytkowania i ktoś pewnie ogarnie tego moda.Jak to zainstalować? (wersja 7z)Trzeba popodmieniać wszystkie pliki, które macie w katalogu Gothica na te z paczki. Aha, gdy już wszystko złożyłem zapomniałem poprawić tego zadania z dostawami. Zarzucam łatkę która powinna to poprawić. Należy znowu nadpisać plik: https://www.dropbox.com/s/oiwtpsmw30m24n2/ER_1401_%C5%81ATA1.7z?dl=0Niestety nie sprawdzałem tego. Na save prawie na pewno nie będzie działać, ale powiem, że ta misja nie ma wpływy na dalszą grę. @Sawik 100 poropsów to już było przed premierą 1.4. EDIT: A i jeszcze dodam, że mod nie jest adresowany do osób, które grają tak jak grają (wszyscy wiemy jak) i te osoby nie będą się przy tym modzie dobrze bawić, dlatego odradzam im grę!
Zmiany w łatce #1- zlikwidowano błąd, w którym po interakcji z większością obiektów potwory nas nie atakowały- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowną ocenę zdania testu przez Cavalorna- poprawiony błąd z listą długów Patrosa (wartości były fałszywe) - dodano do dialogu Gamala dość wyraźne ostrzeżenie o konsekwencjach pójścia z nim do Kopalni- dodano naukę umiejętnośći złodziejskich u Snipesa (może być przydatne, gdy ktoś chce pomóc Kopaczom odzyskać rzeczy)- rozbudowano wpis, gdy Basir proponuje nam pomoc w zwiazku z oszustwem Patrosa- poprawiona literówka u Clayde- poprawiony bug z Kosą, który zatrzymuje się przed Nowym Obozem i nie prowadzi nas dalej- poprawione współdzielenie expa z Kosą- zmniejszona ilość expa od Strażników, za obronę poszczególnych części placu wymian- poprawione niewyświetlajace się niektóre napisy (np. o nauczeniu się umiejętności)- wybranie opcji "Mów dalej" u Gamala nie blokuje już opcji dialogowych u Cieni i Diega- przyporządkowano skrzynię przy Huanie do niego, zmniejszono ilość rzeczy w niej będących- zmniejszono ilość rudy w skrytce nad nowym obozem- zmieniono warunki zadań u Cieni - teraz będą nas wyganiać TYLKO gdy WYKONAMY zadanie Test Draxa, a nie jak je przyjmiemy- Mil jest nieśmiertelny, ponieważ ma zbyt cenny ekwipinek- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowne zaproponowanie pomocy Willowi- poprawiony poważny bug w którym przechodzimy do drugiego rozdziału jako Kopacz, albo Kret- poprawiony bug z podstawki, gdy ktoś mówi do nas szybko się uczysz nawet, gdy z nim idziemy lub jesteśmy przyjaciółmi- naprawiono złoża rudy w starej kopalni- poprawiona literówka u Orika- dodane nowe złoże w kotle- usunięte automatyczne dobijanie Strażników na czwartym rozdziale- lekko zwiększone staty morakha- dodano brakującą teksturę beczek- dodano brakujący model mięsa topielca- zadanie z jedzeniem dla Flinta psuje się, gdy przyjeliśmy je a potem postanowiliśmy go zabić- zmniejszone statystyki myśliwych (bo debile wszystkich biją i expią)- jeżeli jesteśmy już Kopaczem możemy spytać Diega, czy będzie nas uczył - jeżeli pójdziemy z Gamalem do SK będzie on nas mógł nauczyć siły- Okyl będzie nas uczył siły, jeśli dołączymy do Kretów- dodano naukę gónictwa u Swineya- nie pojawia się już napis adept, gdy nauczymy się górnictwa (jest napisane "Tak")- uzupełnione wpisy dla awansu z Kreta na Szkodnika (teraz wszystko jest klarowne)- poprawiono handel z Huno- poprawiony BUG z mnożącą się ilością rudy u Mila- Snafa i Fletchera o Neka można spytać, tylko, gdy przyjęliśmy questa od Złego- nie można wypytywać o bunt Horacego po jego wykonaniu i późniejszym przyjęciu zadania od Torlofa- poprawiono wyświetlanie się kusz z Carnage Patch - jeśli uda nam się wykonać jakieś zadania przed przyjęciem się do określonego obozu to nie są one już anulowane (zostają w wykonanych)- Flint nie powinien nas już atakować przy wejściu do areny a mieszkańcy obozu nie powinni mu już pomagać- Okyl dodany jako handlarz- można zrezygnować z bycia Kretem (tzn, gdy zaczepimy Swineya, nie ma już przymusu zostać kretem - można się wycofać i przyjść później)- dodana patelnia i kocioł do obozu w kotle (żeby sobie jedzenie przygotować/mięso podsmażyć)- dodana nowa opcja dialogowa u Najemnika, który pilnuje Kotła - można powiedzieć, ze przysyła nas Okyl (to tylko wypełniacz dialogowy)- jeśli zaczniemy zadanie test Draxa i cudem przyjmiemy inną gildię, a potem wrócimy żeby dokończyć zadanie Drax już go nie przyjmie- poprawiony dialog z Laresem, gdy pytamy o zbroję- dodano poprawki graficzne Marka56
Szaromrok
sebinho
Cytat: Dariusz w 2015-01-31, 10:24gdzie znalazłeś trzecią skrytke ? ja mam tylko dwie :p1.Niedaleko mostu SO.2.Jaskinia przy grobowcu na ziemiach orków.3.Wieża koło Cavalorna.
gdzie znalazłeś trzecią skrytke ? ja mam tylko dwie :p
Ta modyfikacja byłaby nawet o dziwo bardzo dobra (nie psuje klimatu oryginału, nie wpieprza bogów wszędzie gdzie tylko jest to możliwe).Ale na litość, czemu przyjemny odgłos poruszania się po trawie / drewnianym podłożu został zastąpiony tym okropnym tępym odgłosem stukania pantoflem o beton :< Jest to szczegół na tyle nieznośny (gram na słuchawkach), że psuje mi całą przyjemność rozgrywki i czyni moda niegrywalnym.
WotanGolS
Glaca
Necro59
Gepsiu
Boykaundisputed