Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3068849 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3068849

Odpowiedzi 7439

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Koncert In Extremo w SO w 2 rozdziale został dodany, piętro karczmy na jeziorze także jest zagospodarowane. Żadnego zamtuza w modzie nie będzie, wszystkie pomysły zostały już zrealizowane i pozostały tylko testy które właśnie się odbywają. 
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szkoda. Jest w grze wiele pustych lokalizacji, w których aż się prosi aby coś postawić, zagospodarować je jakoś. W sumie to zawsze mnie to dziwiło, że z tymi kobietami w grze, nie można porozmawiać, ani nic zrobić, poza zabiciem. Gra wtedy byłaby bardziej ciekawsza. Jak to było z czerwoną latarnią w dwójce.

Edit: A jednak crashe gry na modzie, spowodowane były przez włączony w catalyst control center, VPU Recover. wyłączyłem opcje, zwiększyłem potrójnie przydzielenie pamięci w pliku gothic.ini i gra przestała mi się wywalać. Swoją drogą, to ciekawe, że Gothic 1 bez modów, działał mi stabilnie nawet z włączonym VPU Recover.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Całkiem nieźle. Wyłapujemy jakieś drobne błędy i niedoróbki , które są systematycznie naprawiane. Cały zaś mod prezentuje się znakomicie.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Rozegrałem bandytą sporą część i w wersji 1.2 i przerwałem w oczekiwaniu na nowa wersję. No długo jak widać trzeba czekać ale chyba warto bo innowacje wprowadzone w nieco skostniały świat jedynki (gotowanie ! hehe, i nie tylko) urozmaiciły grę.
Liczę na nowe niespodzianki w finalnej wersji.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Liczę na to, że poziom trudności będzie dość wysoki. Każdy znaleziony przedmiot będzie coś warty , albo noszenia go albo sprzedania za grubą forsę. Żebyśmy nie nosili 50000 bryłek rudy i 200 mieczy. Mam nadzieję , że w tym aspekcie nie zawiedzie modyfikacja. Gratki za wytrwałość przy zabawie z modowaniem ;)
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja także liczę na wyskoki poziom, lub możliwość wyboru poziomu trudności, bo co to za przyjemność jak po kilkunastu godzinach gry wszyscy idą na 1 hita... Tak czy inaczej czekam na ostateczną wersję.
 
Elo

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja ze swojej strony, oczekiwałbym kilku zmian, jak grałem w wersję 1.2. Kapela mogłaby pograć o jeden rozdział dłużej, większą różnorodność widziałbym w wykuwaniu mieczy. Na początku gry wykułem i naostrzyłem sobie topór, który zadawał 69 pkt obrażeń i biegałem z nim, prawie do 3 rozdziału. Skoczyłem jako cień do Skipa, kupiłem u niego projekt wrzasku berserkera, wykułem go, naostrzyłem i miałem najlepszy miecz jednoręczny już w 3 rozdziale. :-P Bardziej bym widział projekt szeptu burzy, poza tym, mieczyk jest ładny. Widziałbym zdjęcie wymagań rozdziałowych, pod względem pancerzy oraz podniesienie ich cen tak x2 albo x5, albo dodanie innego handlarza, który sprzeda nam już w 3 rozdziale średni lub ciężki pancerz strażnika, np. ściągniętego z czyichś zwłok, coś a la hiena cmentarna, ale za odpowiednio wyższą cenę. Może jakiś mały side quest, mógłby być dołączony, np. wyciągnięcie jakiegoś strażnika poza obóz i zdradzieckie zabicie go w lesie, w zamian za broń i jego pancerz, odkupiony od hieny cmentarnej.  Albo wymagania doświadczenia względem pancerzy. Pancerz cienia od lvl. 5 postaci, ciężki pancerz cienia, od lvl 10, strażnika 15 itd. Bywało że w 3 rozdziale, miałem wyższy poziom niż npc w ciężkich zbrojach a słyszałem, że tylko najlepsi najemnicy, mogą je nosić, a ja nie jestem jednym z nich... Więcej rudy i przedmiotów u handlarzy, lub aby ekwipunki handlarzy odnawiały się, co ileś dni, to samo co ma kowal Huno. Za każdym razem, gdy przestajemy z nim rozmawiać, odnawia mu się ekwipunek, w przedmioty które sprzedał. Jeszcze szybszy respawn zwierzaków i ich namnażanie się. Nie co 10 dni w grze respawn, a co 2 lub 3 dni. Może jeszcze kopalnię soli ? Mało jej u handlarzy, a potrzebna jest do każdej potrawy. wydobycie soli, jak w przypadku rudy, lub solankę nad morzem i jakąś handlarzynę handlującego solą morską. A będzie możliwość, regularnego napadania na konwoje starego obozu jako szkodnik i najemnik, lub regularnego bronienia konwojów jako strażnik ? Np. konwój co 7 dni.
Fakt, potworki mogłyby mieć o 100% albo 200% więcej punktów życia.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: Zły_Warg
........ Więcej rudy i przedmiotów u handlarzy, lub aby ekwipunki handlarzy odnawiały się, co ileś dni, to samo co ma kowal Huno. Za każdym razem, gdy przestajemy z nim rozmawiać, odnawia mu się ekwipunek, w przedmioty które sprzedał. Jeszcze szybszy respawn zwierzaków i ich namnażanie się. Nie co 10 dni w grze respawn, a co 2 lub 3 dni. Może jeszcze kopalnię soli ? Mało jej u handlarzy, a potrzebna jest do każdej potrawy. wydobycie soli, jak w przypadku rudy, lub solankę nad morzem i jakąś handlarzynę handlującego solą morską. A będzie możliwość, regularnego napadania na konwoje starego obozu jako szkodnik i najemnik, lub regularnego bronienia konwojów jako strażnik ? Np. konwój co 7 dni.
Fakt, potworki mogłyby mieć o 100% albo 200% więcej punktów życia.
Z tymi handlarzami to bym widział to tak, że tracą większość przedmiotów po pobiciu, bo jeśli nie to dorobiłbyś się milionów, a w końcu chcemy żeby było trudniej, a nie łatwiej. Respawn to bzdura IMO, ale z tymi konwojami jak w MT to jestem za. Nie tylko potworki, ale także ludzie mogli by mieć więcej Hp, lepsze bronie, zbroje i statystyki...
A tak przy okazji, bo Dreameriona już dawno nie widać, z resztą nie odpowiadał ludziom na PW w sprawie tego dubba co tam miał niby być, a u mnie gnije na kompie kilkanaście kwestii, które może nie zostały zmienione w wersji 1.4. A nuż wejdzie do moda, więc przesyłam:
http://sendfile.pl/113660/GER.rar
 
Elo

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Parę razy, gdy wybiłem na mapie w okolicy dosłownie wszystko i robiło się nudno, wpisywałem potworki z konsoli, aby je znów zabić, dostać trochę expa i trofea, tyle tylko, że takie działanie nudzi grę, a ja osobiście lubię grać wyszkoloną postacią.  Są potworki, jest dodatkowa zabawa, coś się dzieje. Z tymi milionami to i tak się ich dorobisz w grze prędzej czy później. Wystarczy przejść się do kopalni i wydobyć więcej rudy, co mi się bardzo podoba. Tego mi zawsze brakowało w podstawowym Gothicu, a jak nie rudę, to zawsze możesz "rozmnożyć" mięso i stać się handlarzem mięsa w grze, albo stali.:) Bicie handlarzy nie ma sensu, ponieważ wtedy kończysz z masą przedmiotów, ale... no właśnie, co z nimi robić? Nosić w ekwipunku ? Schować do jakiegoś kufra, np. kryjówka u Gilberta? Możesz sprzedać, ale komu i w zamian za co, jak masz już ponad 5000 bryłek rudy, masę przedmiotów a handlarze mają puste ekwipunki? Raz w tygodniu król mógłby przysyłać zapasy (ponieważ spać pod rząd 30 dni, to troszkę za długo) i raz w tygodniu kupcy mogliby uzupełniać swoje zapasy. Ewentualnie powtarzający się quest, na zasadzie, zostać myśliwym w obozie i sprzedawać "głodującym i obdartym kopaczom" mięso i skóry na ubrania., jak nie za rudę, to za punkty expa. Może opcja wprowadzająca nieco realizmu do gry, na zasadzie, że trafiasz do kolonii i jesteś śmieciem, każdy kopacz cię napadnie, tak długo póki nie będziesz na wyższym poziomie od NPCa, jak nie zapłacisz za ochronę, a jak zapłacisz, to jak strażnik nie patrzy. :) W końcu to kolonia karna, a nie obóz pionierski.

Edit.
A może by wydobycie rudy, mogło być zależne od siły postaci? Kopacze mają zazwyczaj po 20 pkt siły i skarżą się, ze niewiele wydobywają i że skały są twarde. Postać mająca 100 siły, wydobędzie więcej niż ta, która ma jej 20. Może takie rozwiązanie zbytniego bogactwa w grze? I do tego jakiś side quest przyniesienia kopaczom, bądź kretom napojów podnoszących siłę, znalezienie składników, alchemika, przedestylowanie etc. ?
 

gothic1210
  • Gość
Krótkie video pokazujące Obóz Bandytów:
http://www.youtube.com/watch?v=Zu91AishEM0
Dupy nie urywa, ale lokacja jest już ukończona. 
 

Mayonezorro

Mayonezorro

Użytkownicy
Niewiedza jest błogosławieństwem.
posty85
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Niewiedza jest błogosławieństwem.
Lokacja wygląda nieźle, nie ma przepychu, wygląda dokładnie tak jak powinien wyglądać obóz zrobiony własnoręcznie przez bandytów :)

Czekam z niecierpliwością na modyfikację :)


Pozdrawiam, Mayonezorro.
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Rzadko zadaje takie pytania, ale że już 2014, to zapytam. Kiedy będzie premiera moda?
 
Elo

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
dolaczam sie do pytania.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Siema. Nie za mało tych bandytów w obozie?:) Wydaje mi się, że jako osobna gildia mogło by się znaleźć ich nieco więcej, chociaż ze 4 jeszcze gadających ze sobą, trenujących czy coś. Pozdro!
 

gothic1210
  • Gość
Smolo na twoje pytanie trudno mi odpowiedzieć, bo sam nie wiem. Zrobiliśmy dużo od czasu wydania wersji 1.2 i chcielibyśmy, żeby wszystko co dodaliśmy było w miarę sensowne i działało sprawnie. Już sam ten obóz pokazuje, że wzieliśmy się ostro do roboty. Koniec z prowizorką. Na razie poprawiamy bugi i dalej szlifujemy to co zaczęliśmy. Baggio. Jest ok. Obóz jest mały i dla większej ilości NPC po prostu brakło by miejsca. Rutyny są bardzo urozmaicone więc myślę, że wam się spodoba. 

PS. To forum jest okropne. Brzydkie, bez propsów, wylogowuje mnie gdy piszę... 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Outlander to chyba nie na tym forum siedzisz co powinienes (ewent. nie na tym stylu). Ja jestem na stylu... kurka... inferno chyba? Ten najbardziej podobny do poprzedniego forum (znaczy sie niebieski). I tu nie ma takich rzeczy - są propsy, jest ladne i nie wylogowuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jako tester tej modyfikacji muszę przyznać , że jeżeli zostaną poprawione bugi i dodane jeszcze pewne nowe treści to dla fana orginalnych klimatów uniwersum Gothica będzie to najlepszy mod do jedynki, Bo w MT także pokazano wspaniały  kunszt lecz ten mod zmienia również nieco klimat gry co nie każdemu podchodzi.
 

gothic1210
  • Gość
Zaktualizowałem pierwszy dla ciekawskich. Mod na razie stoi, bo nauka, ale w weekend podgonię.

edit: W związku z tym co mówił Avallach stare propsy nie wrócą nigdy. Możecie z powrotem lajkować propsować pierwszy post. Pamiętam, że było 53. Także nie ociągać się xD
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Propsa zostawiam, może nawet kiedyś zagram. Ale mam pytanie dotyczące tej części:
Cytuj
niektóre wątki fabularne z alphy g1
Nie licząc tego z bandytami to mógłby ktoś wymienić ze 2 przykłady? Bo nie wiem, czy można gdzieś znaleźć info o alphie G1.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry