Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434300 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434300

Odpowiedzi 7447

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Przecież poszukiwacze istnieli długo wczesniej przed wydarzeniami z G2, swiadczy o tym fragment rozmowy z czarnym magiem czy chociazby smokiem ozywiencem, ktory mowi, ze "wysłal za nami swe sługi" a nie, że "Stworzyl slugi, aby nas ganialy". Poza tym nigdzie nie ma napisane, ze kazdy poszukiwacz jest czlonkiem sekty, a ze czlonkowie sekty stali sie poszukiwaczami. To juz dwie rozne bajki. Raczej poszukiwacz jest to ktos, kto za "zycia" byl magiem podatnym na moc beliara, jego potege, a niekoniecznie czlonek sekty. A, że wraz z chwila upadku sniacego, wszyscy (wiekszosc) sekciarzy stala sie podatna na beliara to juz inna gadka.


SEKCIARZE = POSZUKIWACZE
POSZUKIWACZE = NIEKONIECZNIE SEKCIARZE.


Kazdy kwadrat jest czworokątem, ale nie kazdy czworokąt jest kwadratem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
SEKCIARZE = POSZUKIWACZE
Cor Angar, Lester.

To co sieje tu zamęt jest jak podejrzewam błędny opis na wiki, bo też pamiętam dialog z Czarnym Magiem, a i chyba Pyrokar o tym wspominał, gdzie było mówione że poszukiwacze występowali już wcześniej. Xardas też chyba coś wspominał jak wróciliśmy do niego po jego rozmowie z Lesterem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
jak wy robicie mody
Lepiej niż ty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Możliwe. Człowiek ma prawo się pomylić

Cytuj
jak wy robicie mody
[/size]


Zdradzę ci tajemnice.........Same się robią
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam nadzieję, że w 5 rozdziale nie można będzie zabić Kruka, Thorusa, Scatiego itd. tych którzy występują w NK jak pisałem już wcześniej, jest to nie fabularne. Kowal Stone, albo Kruk mogli by przejąć władzę po upadku Gomeza?!
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Mam nadzieję, że w 5 rozdziale nie można będzie zabić Kruka, Thorusa, Scatiego itd. tych którzy występują w NK jak pisałem już wcześniej, jest to nie fabularne. Kowal Stone, albo Kruk mogli by przejąć władzę po upadku Gomeza?!

Chyba Gothic pisał kilka stron wcześniej, że zostało to już rozwiązane.
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba Gothic pisał kilka stron wcześniej, że zostało to już rozwiązane.

Aha, ok dzięki. ;)
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Śledzę ten temat od początku i chciałbym się o coś spytać ; czy w świątyni śniącego są dodane nowe rzeczy? Była mowa o jakimś przepisie na  eliksir z ziół ze starej cytadel. Jest ona w jakiejś nowej komnacie czy po prostu leży sobie w którymś z starych zakamarków ?( w moda nie grałem wiec nie piszcie gdzie dokładnie - chce sam ją znaleźć! ) Jeśli autorowi moda starczy sił i czasu ( i jeśli mój pomysł się spodoba) to mógłby dodać jakąś komnatę w świątyni śniącego. Sprawiłoby to  dokładne przeszukiwanie lokacji jak za pierwszym przechodzeniem gothica !
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

gothic1210
  • Gość
Cytuj
czy w świątyni śniącego są dodane nowe rzeczy?
Są postaci związane z wątkiem Czarnego Maga i jakiś tam przepis alchemiczny. Jeżeli chodzi o rozbudowę modyfikacji to mamy pewne plany. Plany są spore więc postanowiliśmy uznać tę wersję, która powstaje za pełną wersję moda, a tę co jest teraz jako demo. Trzeba przyznać, że bugów jest dużo, a numerek 1.2 jest przesadzony, bo to dalej wczesna wersja, tyle że udostępniona publicznie. Nie zdradzam co chcemy zrobić, bo mam słomiany zapał i nie wiadomo jak to wyjdzie.
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Dla mnie nie ważne kiedy wyjdzie finalna wersja, byle tylko prace nad modem szły płynnie - tego wam życzę.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czołem !


Jako wielki fan Gothica jestem dumny z waszej pracy. Zapowiada się najlepszy mod to tej wspaniałej gry. Mam jednak dwa pytania:

1. Czy  można jeszcze wziąć udział w nagrywaniu dubbingu. O waszym modzie dopiero się dowiedziałem a musze jeszcze zakupić mikrofon i znaleść trochę czasu. Jeśli jeszcze można was wspomóc to jestem zachwycony.
2. Zauważyłem ,że we wszystkich grach od Piranha Bytes w bestiariuszu znajdują się dziki. Wyjątek stanowi pierwsza część Gothica. Tak więc sugeruje możliwość wprowadzenia ich do fauny Kolonii a ich kły mogłyby być trofeum myśliwskim.
                           
                            Pozdrawiam Wszystkich
 

gothic1210
  • Gość
Nowa rutyna:

Rozbudowaliśmy trochę obóz myśliwych. Doszło kilka naprawdę ciekawych zadań i dialogów. Mamy też nowe rutyny: cięcie drewna, przeglądanie skrzyń, polowanie z rogiem. W planach są jeszcze wykopaliska jak w G3 przy użyciu animacji z G2.

Vincent93, Dzięki. Będę mieć na uwadze twoje zdanie.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie poznaje za bardzo miejsca, gdzie to jest? Na klifie nad starym obozem?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi się wydaje ze koło tego miejsca gdzie w MT jest Kyro a w g II talbin i ktoś jeszcze
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Świetnie oby tak dalej. Czy mi się zdaję czy poprawiłeś nieco grafikę i rozdzielczość tekstur?
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam 3 pytania:
1. Czy obecną wersję moda można bez większych problemów przejść?
2. Warto czekać na nowszą wersję moda czy pobierać tą? Bo mi się tak nudzi, a na tego moda czekam od kwietnia, wtedy pisało że 1.4 będzie pod koniec maja.
3. Czy będzie dostępna wersja bez dubbingu? Bez obrazy, ale polski dubbing zawsze w modach brzmi chujowo, ci co dają głosy albo tak cienko mówią, albo tak nie wyrażnie jakby gumę żuli jednocześnie z mówieniem. Jakoś Niemcy czy Rosjanie potrafią zrobić dobry dubbing a my nie. Taka wersja mogłaby w sumie wcześniej trochę wyjść.

edit Ewentualnie możecie mi poradzić jakieś mody do jedynki podobne do tego, nie musi być dużo nowości, alchemi, kowalstwa, przetapiania czy innych gówien, najważniejsze żeby było mnóstwo nowych zadań. Tylko nie MT bo już 2 razy przeszedłem i nie GoldenMod bo jest nudny, do 4 rozdziału było chyba ze nowych 10 zadań, tylko mnie wynudził.
 

gothic1210
  • Gość
Mam 3 pytania:
1. Czy obecną wersję moda można bez większych problemów przejść?
2. Warto czekać na nowszą wersję moda czy pobierać tą? Bo mi się tak nudzi, a na tego moda czekam od kwietnia, wtedy pisało że 1.4 będzie pod koniec maja.
3. Czy będzie dostępna wersja bez dubbingu? Bez obrazy, ale polski dubbing zawsze w modach brzmi chujowo, ci co dają głosy albo tak cienko mówią, albo tak nie wyrażnie jakby gumę żuli jednocześnie z mówieniem. Jakoś Niemcy czy Rosjanie potrafią zrobić dobry dubbing a my nie. Taka wersja mogłaby w sumie wcześniej trochę wyjść.

edit Ewentualnie możecie mi poradzić jakieś mody do jedynki podobne do tego, nie musi być dużo nowości, alchemi, kowalstwa, przetapiania czy innych gówien, najważniejsze żeby było mnóstwo nowych zadań. Tylko nie MT bo już 2 razy przeszedłem i nie GoldenMod bo jest nudny, do 4 rozdziału było chyba ze nowych 10 zadań, tylko mnie wynudził.
2. Lepiej poczekać.
3. Ten dubbing będzie inny niż wszystkie  :lol2:   Naprawdę. Głos głównego bohatera (bo tyle na razie słyszałem) jest bardzo dobry. Wyłączyć będzie można.
 

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale w tym roku wyjdzie? Bo jak nie to sobie zagram teraz, a póżniej z nowymi zadaniemi , dubbungiem itp na nowo. Bo mam taką ochotę poexpić w jakiegos RPG a wszystko już po przechodziłem, takie dłuższe mody do 1 i 2 też, a nie chę znowu grać w Metina, bo to gówno wciąga jak cholera :D
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...



0 użytkowników i 22 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry