Co według mnie powinno pójść do poprawy z G1 to:
-Błędy w Wolnej Kopalni związane z Gornem, który atakuje nas, łazi jak pijany, także problemy w Świątyni Śniącego, z Starą Kopalnią oraz w 5 rozdziale w SO.
-Niektóre zaklęcia niedziałają jak powinny, a powczytaniu wcale jak mikstura szybkości.
-Po dostaniu się do starego obozu mamy możliwość zabicia Thorusa, Kruka, Bloodwyna, Scattiego itd. postaci występujących w Nocy Kruka, to całkowity bez sens zamiast nich można wstawić kogoś innego. A te postacie mogłby by pojawić się w jakimś miejscu poza obozem z garstką zbuntowanych strażników. Oczywiście Kruk chciałby zemsty, zlecając nam zabicie Gomeza. Oni nie mieli by możliwości dostania się do obozu, a nasz bohater miałby teleport.
-Kowal Stone powinien mieć jakiś większy wątek w tej hisorii niż w oryginale oczywiście pozytywny i kopacze wraz z cieniami powinni być wdzęczni Bezimiennemu, a nie uciekać przez cały obóz przed nim jakby zachwalali tyranie prowadzoną przez Gomeza.
-Fajnie też zobaczyć inny obóz. Może być mniejszy od pozostałych, wystarczy wzorować się na TM z Łowcami Orków, albo wprowadzić do tej hisorii piratów.
-Kilka nowych groźnych potwórów i przedmiotów w tym broni, jeśli to możliwe.
-Gdy wpiszemy insert healwater to pojawia się nam napój uzdrawiający dla Y'Beriona można chociałby utrzymać go dłużej przy życiu niż w oryginale.
-Gdy zostajemy wyrzuceni z SO to dołączamy odrazu do Najemników, więc tak jakby nie możemy poznać Laresa, może w takim przypadku jakieś zadania zlecone przez niego?
-Nowa postać kręcąca się koło Wieży Miegł mogła by pomóc nam w zadaniem "Nieznajomy", oczywiście poziom trudniejszy tzw. zombie i więcej szkieletów.
-Na koniec zapomiał bym o zadaniach, słowach wielu postaci, których nie powinno być w dalszych rozdziałach np. Cronosa, który zleca nam zadanie przekazania jakieś wiadmości Corristo, gdy przecież magowie ognia już nie żyją. LOL xD