Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3433566 7446

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3433566

Odpowiedzi 7446

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Czy sekta została jakoś rozbudowana (zadania, npc)? W podstawowej wersji gry było tego niestety bardzo mało.
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Czy sekta została jakoś rozbudowana (zadania, npc)? W podstawowej wersji gry było tego niestety bardzo mało.
No pewnie że została rozbudowana,dostało dodanych kilkanaście zadań w tym można zostać nawet guru.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

myven

myven

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Ja mam z kolei pytanie, czy zostały dodane jakies nowe lokazje, a nawet takie proste rzeczy jak jakies nowe przedmioty stojące w obozach?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Czy sekta została jakoś rozbudowana (zadania, npc)? W podstawowej wersji gry było tego niestety bardzo mało.
No pewnie że została rozbudowana,dostało dodanych kilkanaście zadań w tym można zostać nawet guru.

Dzięki za info, prawdopodobnie zagram w tego moda :)
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam  :wink:  

Kiedy można się spodziewać finalnej wersji ?

Pozdrawiam Mateusz.Wr  :ok:  
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Z teksturą Ozdobnej Zbroi Myśliwego jest wszystko ok. Tamta z odwróconymi kolorami to moje stare dzieło, gdy jeszcze uczyłem się dodawać tekstury. Leżała w folderze Gothica powodując "zakłócenie". Sorry za pomyłkę :)
 

gothic1210
  • Gość
Witam  :wink:  

Kiedy można się spodziewać finalnej wersji ?

Pozdrawiam Mateusz.Wr  :ok:  
Wersja 1.2 będzie do pobrania najpewniej jutro.
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Wersja 1.2
Lista poprawek:
Cytuj
> poprawiona nauka alchemi u Briama i Riordiana
> poprawiona naprawa palisady
> dialog "co wiesz o Poszukiwaczach?" u Doyle'a pojawia się w dobrym momencie
> Emanuel płaci nam za robotę
> Riordian sprzedaje przepisy i składniki alchemiczne
> Patros uzupełnia zapasy żywności co rozdział
> Martin (handlarz bandytów) posiada wiele nowych broni, które uzupełnia co rozdział
> martin nie ma już w ofercie palących się pochodni
> poprawki w przedmiotach (niektóra żywność była w kategorii Pozostałe)
> Bezimienny nie mówi już tekstów Basira
> poprawiony błąd w dialogu Lestera - przy zgłaszaniu oszustwa Patrosa
> opcja nauki siły u Rockiego wyświetla się cały czas
> Poprawki we wpisach do dziennika
> Asghan nie wypowiada roli Bezia w jednym z dialogów
> skrzynka z rudą jest już widoczna (poprawiony visual)
> Emanuel nie wypowiada kwestii Bezia przy oddawaniu skrzynki z rudą
> poprawka w zadaniu "Zaginiony posążek"
> Briam sprzedaje cukier
> poprawiona literówka w monologu alchemii =)
> Ulepszony alkohol nie nazywa się już "Trochę go przerobiłem"
> dialog "Co wiesz o Poszukiwaczach" nie wyświetla się w nieskończoność
> Smith uczy nas także zręczności
> Doyle może nas nauczyć walki bronią 2H
> zredukowano atrybuty trola ziemnego
> poprawiono wygląd kolejnych przedmiotów
> tukash zmienia gildię na przyjazną (4 rozdział)
> poprawiona duża ilość LITERÓWEK w nazwach przedmiotów i dialogach
> dodano dialog z odesłaniem Hansona do świątyni
> poprawiony visual zdobionej zbroi
> dodano Lekką zbroję Nowicjusza Ognia i Przepaskę Nowicjusza Ognia
> Wilson nie przedstawia się już jako Jared
> Baal Cadar nie sprzedaje nam już księgi automatycznie
> opętani nowicjusze na czwartym rozdziale już nas atakują
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Cadara
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Baal Tondrala
> poprawione błędy z powtarzającymi się kwestiami u Drena
> poprawiony błąd z Draxem przy odbijaniu obozu
> gdy odbijemy obóz drugim sposobem i uda się nam wykonac zadanie bandyci przestają za nami chodzić
> stare dialogi Tukasha nie pojawiają się już na czwartym rozdziale
> dodane dialogi uzupełniające u Tukasha
> Arto na czwartym rozdziale przenosi sie do obozu przy kopalni, poprawione zadanie dla strażnika
> bandyta ma już mozliwość wstępu do Starego Obozu
> oddajemy artefakt z kopalni COrristo
> poprawiono nazwę zadania "Nowe Zagrożenie"
> poprawiono warunek w dialogu Jefreya - nie mówi nam o spotakniu Łowców Poszukiwaczy w dzień
> poprawione kupowanie zbroi od Peratura
> Peratur ma amulet dzięki którem ognisty demon nie zabija go od razu
> poprawiony stosunek łowców orków do bohatera
> naprawiono dialog z patrosem (w połowie skryptu selfem stawał się NPC będący w zupełnie innym miejscu przez co bezi gadał do siebie)
> NPC Prin ma już opcje dialogowe
> nowy NPC w Starym Obozie uczy każdego (niezależnie od gildii) max 3 krąg, oraz sprzedaje zwoje
> dodano zadanie z pancerzem dla Rockiego
> alchemik pojawia się już na Cmentarzysku Orków
> dodany cieniostwór do jaskini poszukiwaczy
> poprawiony wygląd map
> ambientowi bandyci mają dialogi
> strażnicy z placu mają bronie oraz zredukowane umiejętności
> atak na plac wymian powinien! już przebiegać bardziej sprawnie
> poprawiono naukę u Quentina
> poprawione nazw wyświetlane niektórych przedmiotów
> bronie są już grupowane
> włóczędzy mają dialogi powtarzalne
> Orry ma już broń
> poprawiono szósty rozdział
> handlarze sprzedają węgiel potrzebny do wytwarzania niektórych mieczy
> inne mniejsze błędy
No wreszcie działa to w miarę przyzwoicie. Powinno być wszystko ok lub lepiej niż w 1.1. Nie wiem czy udało mi się zredukować wszystkie literówki. Mod jest już na pewno grywalny i znacznie lepszy w porównaniu do poprzednich wersji.
Kto miał jakieś zastrzeżenia może grać spokojnie. :)
Pobierz wersję 1.2
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Proszę wrzuć na inny serwis plis odrazu zasysam! mam rozumieć że to wersja finalna?
 

gothic1210
  • Gość
Proszę wrzuć na inny serwis plis odrazu zasysam! mam rozumieć że to wersja finalna?
Na sendspace.com wrzucę jutro bo mi nie wiedzieć czemu nie chciało rozpocząć wysyłania. Na zwykłym snedspace jakoś weszło. Wersja raczej finalna.
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
 

Wyiluminowany

Wyiluminowany

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam.
Po zainstalowaniu nowej wersji podczas uruchomienia wystąpił u mnie błąd
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2de0b0079a381647.html
I za bardzo nie mam pomysłu co z tym zrobić, jakieś pomysły?
 

gothic1210
  • Gość
Witam.
Po zainstalowaniu nowej wersji podczas uruchomienia wystąpił u mnie błąd
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2de0b0079a381647.html
I za bardzo nie mam pomysłu co z tym zrobić, jakieś pomysły?
Powinieneś mieć ten plik po zainstalowaniu G1. Nie dodawałem go do paczki, bo w skryptach muzyki nic nie było zmieniane. Pobierz to i nadpisz plik.
Dodatkowe skrypty do wersji 1.2
Jeżeli ktoś nie ma takiego problemu to nie musi tego pobierać. Za niedługo wrzucę całego moda na sendspace.com.
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Za niedługo czyli kiedy? mam nadzieję ,że dziś jak najszybciej.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Za niedługo czyli kiedy? mam nadzieję ,że dziś jak najszybciej.
Ważne jest to że w ogóle wrzuci tego moda, bądź cierpliwy.
 

gothic1210
  • Gość
Jest link na Uploader.pl. Trzeba odczekać 15 sekund.
Pobierz wersję 1.2 ze serwera Uploader.pl
na tej stronie można znaleźć kody na przedmioty i wprowadzenie do rzemiosła.
http://sagagothic.xup.pl/index.php
Możliwe, że będzie także solucja. Na razie skromny zbiór informacji.
 

Wyiluminowany

Wyiluminowany

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Wszystko działa jak należy. Co trzeba zrobić żeby Doyle uczył walki bronią 2h?
 

gothic1210
  • Gość
Wszystko działa jak należy. Co trzeba zrobić żeby Doyle uczył walki bronią 2h?
Musisz być bandytą. :)
 

KaraKuniS

KaraKuniS

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Cześć!,ponawiam swoją wizytę w tym dziale ponieważ mam poważny problem związany z twoją modyfikacją.
więc działa wszystko jak należy,lecz mam bardzo denerwującego hmmm. buga(właściwie niewiem z czym może być to związane)?.
Otóż,wszystkie tekstury w grze tak mocno mi migają,zanikają że nawet w ekwipunku mam problem z wybraniem danego przedmiotu!.Dzieję się tak gdy zejdę ściężką prowadzącą do draxa i ratforda... naprawdę potrzebuje pomocy jak temu zaradzić.

Dodam że mam karte hd 4850 z najnowszymi sterownikami,próbowałem również ze wszystkimi trybami zgodności i uruchom w trybie"administrator" lecz nic nie pomaga?

Może jakieś rady?
 


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry