Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418329 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418329

Odpowiedzi 7445

bak

bak

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Ktoś wie jak zrobić zadanie Poszukiwania Rączki?
 

gothic1210
  • Gość
A kiedy przewidywana premiera wersji 1.1?
Możliwe, że w tym tygodniu. jescze muszę poprawić mikstury tymczasowe i te książki a potem sprawdzić jak to w praniu chodzi.

Ktoś wie jak zrobić zadanie Poszukiwania Rączki?
Spoiler
Idź do karczmy w NO i przeszukaj budynek. W pobliżu pracowni Jeremiasza powinien leżeć trup Rączki. Weź książkę i przeczytaj ją po czym oskarż Silasa o zabójstwo.
 

trojaq

trojaq

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
mam pewien problem, nie mogę znaleźć folderu "modvdfs" i nie mogę zainstalować modyfikacji.
prosiłbym o pomoc.
 

gothic1210
  • Gość
Folder o którym piszesz znajduje się w Gothic/Data/Modvdf.
 

trojaq

trojaq

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
a ja go jakimś cudem nie mam..
 

gothic1210
  • Gość
a ja go jakimś cudem nie mam..
Pewnie masz źle zainstalowanego Gothica. Spróbuj utworzyć taki folder.

EDIT: Bez "s" na końcu "ModVDF".
 

gothic1210
  • Gość
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby rozbudować trochę obóz bandytów. Chodzi mi głównie o tę jaskinię. Jakby np. pociągnąć tam korytarz i zrobić małą kopalnię złota. Można by wtedy zbudować fajny klimat: skazańcy z innych obozów uciekają w poszukiwaniu złota, albo bandyci wykorzystują robotników itd. Co o tym myślicie? Znalazł by sie jakiś grafik 3d, który by to umiał tak zrobić żeby nie poznikały materiały w meshu?
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wpadłem ostatnio na pomysł żeby rozbudować trochę obóz bandytów. Chodzi mi głównie o tę jaskinię. Jakby np. pociągnąć tam korytarz i zrobić małą kopalnię złota. Można by wtedy zbudować fajny klimat: skazańcy z innych obozów uciekają w poszukiwaniu złota, albo bandyci wykorzystują robotników itd. Co o tym myślicie? Znalazł by sie jakiś grafik 3d, który by to umiał tak zrobić żeby nie poznikały materiały w meshu?
Bardzo dobry pomysł, im więcej takich #msg1057443smaczków#msg1057443 tym lepiej.
Co jednak z wersją 1.1?
 

gothic1210
  • Gość
Właściwie wszystko już spiąłem. Jeszcze tylko sparsować skrypty i wrzucić na serwer. Najpewniej wyrobię się dzisiaj bądź jutro.
 

gothic1210
  • Gość
Wersja 1.1
Cytuj
> Ashton ma już opcję KONIEC
> poprawione zadanie Czarny Mag w ruinach starej cytadeli
> poprawione zadanie Czarny Mag w górach
> usunięto regulację poziomu trudności z dialogu Diego
> możemy pochwalić się łowcom poszukiwaczy, że zabiliśmy Czarnego Maga
> możemy kupić zbroje podróżnika
> poprawiono błędy w dialogu z przyjęciem do Guru
> poprawki w przyjęciu do Guru
> poprawiony błąd z nieskończonymi sakiewkami
> dialog z Doyle o poszukiwaczach
> nowa tekstura drzwi
> alternatywne wyjście dla zadania "Miecz Świstaka"
> poprawione przestawianie godziny po buncie zbieraczy
> dodane mikstury czasowo zwiększające atrybuty
> jeżeli mamy inną gildię to nie możemy już zostać kretem
> dodano 4 rodzaje tytoniu
> mozliwość palenia róznych rodzajów tytoniu w fajce wodnej osiągając rózne efekty
> możliowść przetopu bryłek złota na sztabkę złota, oraz bryłek rudy na sztabkę magicznej rudy
> przebudowane stare plany kowalskie i receptury na miecze
> dodano plany kowalskie do pozostałych mieczy
> poprawiony wygląd zaginionej klingi Wilka
> tekstury sztabek zlota/żelaza wczytują się poprawnie
> mała kopalnia złota w okolicach NO
> możliwość wydobycia złota
> przebudowano skrypt kowalstwa dla mieczy które w 1.08 nie miały planów kowalskich
> dodano plany kowalskie do pozostałych toporów
> usunięto odejmowanie HP przy naprawie palisady
> Fortuno sprzedaje nam nowe rodzaje tytoniu
> Baal Cadar sprzedaje tytoń, nowe mikstur i uzupełnia zapasy po każdym nowym rozdziale
> przetwarzanie tytoniu na stole alchemicznym
> Riordian sprzedaje nowe mikstury
> Darrion sprzedaje lepsze plany kowalskie w dalszych rozdziałach
> Jens nie oddaje nam już swojej zbroi
> palisada nie ma już jednorazowej opcji KONIEC
> dodane nowe rodzaje roślin
> pytanie "Możesz mnie czegos nauczyć?" u Quentina
> możliwość ucierania nasion ogniociernia i bagiennego ziela (składniki alchemiczne) w garncach
> dodano sakiewkę wypełnioną ziołami (przydatna dla alchemików)
> poprawki w skrypcie alchemii (teraz już nie opcje nie znikają po uwarzeniu mikstury, dodano opcje WRÓĆ)
> opcja WRÓĆ w dialogach gotowania, opcje nie znikają po przyrządzeniu potrawy
> szansa 1/10 na wykopanie niebieskiego kryształu w bryle rudy lub złota
> poprawione kilka literówek
> gdy Jarvis obejmuje dowództwo nad polami ryżowymi zbieracze wracają do pracy
> plany kowalskie nie są już skalowane na pełny ekran
> poprawione błędy w książkach
> dodano księgę o miksturach szybkości
> dodano księgę o wywarach tymczasowych
> podniesiono koszty nauki atrybutów i niektórych umiejętności
> trzeba płacić za naukę atrybutów
> dużo nowych wyborów (możemy wydać Mordraga i zostać cieniem - kolejny sposób przyjęcia)
> tekstura piasku w SO dopasowuje się już do pozostałych
> fajki w zamku działają jak należy
> Gravo podbiega do bliższego waypointa
> opcje dialogowe Grima z 1 rozdziału nie są już wyświetlane na czwartym
> kryształy potrzebne dla Drena można już znaleźć (są dodane na do świata)
> gra zwraca nam już surową stal którą zużyliśmy na interakcję z mobem (kowadłem)

Pobierz wersję 1.1 ~141MB

 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli wystarczy pobrać TYLKO wersję 1.1 i mogę już spokojnie śmigać w moda?
 

gothic1210
  • Gość
Tak. Powinno się obyć już bez większych bugów.
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, odpaliłem moda i mam pare pytań technicznych:
1) Czy zostanie kopaczem uniemożliwia mi już dołączenie do innych obozów?
2) Czy można się nauczyć więcej siły niż 100?
3) Czy obrażenia zadawane z broni dystansowych nadal nie zależą od naszej zręczności?
4) Czy gildia bandytów dorównuje pod względem siły innym gildiom - tj. czy mają pancerze tak mocne jak np. ciężka strażnika czy guru?
5) Czy prócz guru i bandytów można dołączyć do jakichś nowych gildii w innych obozach? np. magnat w SO etc.
6) Czy mod pod względem poziomu trudności jest cięższy aniżeli zwykły G1?
7) Czy są jakieś nowe, lepsze bronie/ czary/potwory?

Na razie tyle. Byłbym wdzięczny, gdyby autor odpowiedział.
 

gothic1210
  • Gość
1) Można awansować na cienia.
2) Nie.
3) Nie ruszałem tego. Mogliście wspomnieć.
4) Uważam, że tak.
5) Nie, tylko guru i bandyta choć o magnatach myślałem.
6) Troszkę tak.
7) Nie. Uważam, że ilość broni w g1 jest wystarczająco duża.
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakbyś jeszcze miał ochotę coś w modzie zmieniać i wydać jeszcze nowszą wersję, to IMO należałoby zająć się tą bronią dystansową, otwierając tym samym możliwość grania łucznikiem i kusznikiem. To by bardzo urozmaiciło grę, choć zapewne niełatwo będzie to poprawić. Świetnie byłoby również wprowadzić możliwość zostania magnatem, żadna gildia nie ma takiego smaczku jak ta  :wink: .

Co do tego kopacza, to wstępując w ich szeregi nie mogę już dołączyć do innych obozów, tylko awansować w Starym o ile dobrze zrozumiałem?
 

gothic1210
  • Gość
Jakbyś jeszcze miał ochotę coś w modzie zmieniać i wydać jeszcze nowszą wersję, to IMO należałoby zająć się tą bronią dystansową, otwierając tym samym możliwość grania łucznikiem i kusznikiem. To by bardzo urozmaiciło grę, choć zapewne niełatwo będzie to poprawić. Świetnie byłoby również wprowadzić możliwość zostania magnatem, żadna gildia nie ma takiego smaczku jak ta  :wink: .

Co do tego kopacza, to wstępując w ich szeregi nie mogę już dołączyć do innych obozów, tylko awansować w Starym o ile dobrze zrozumiałem?
Tak, dobrze zrozumiałeś ;) Jeżeli chodzi o te unowocześnienia to zobaczymy. Mój komp już dogorywa i pewnie wkrótce będę kupował nowy. Chciałem więc jak najszybciej uporać się ze wszystkimi bugami, które teraz znajdziecie. Na nowym kompie już raczej nie będę się tym zajmował. Więcej jeżeli teraz znajdą się jeszcze jakieś niedociągnięcia to przy okazji nowej wersji postaram się naprawić rzeczy o których piszesz.
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze jedno: Jak mam naprawić palisadę, skoro jest tylko jedno miejsce do bicia młotkiem i po naprawieniu go jest napisane, że to dopiero 1/6 miejsc. Gdzie reszta?

I jeszcze czy to normalne, że 1 poziom jednoręcznej kosztuje aż 30 PN? Sporo ;p

I jeszcze z bugów: Są literówki w dialogach z robotnikiem na początku oraz z Draxem. Nie dostałem także 10 bryłek za zadanie z Emanuelem.
 

bak

bak

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Znalazłem bug w wersji 1.1. Briam uczy mnie alchemi pomimo, że nie mam żadnych punktów nauki. Po tej nauce Bezimmienny ma nagle jakąś ogromną liczbę punktów nauki pomimo, że ma zerowy poziom.

Znalazłem kolejny bug. Nie da się naprawić palisady. Bez względu na to ile razy wciśnie się naprawiaj cały czas pojawia się, że ukończono 1/6. Oprócz tego opcja zakończ pojawia się tylko przy pierwszej próbie naprawy palisady. Jak wejdzie się po raz drugi już tej opcji nie ma.

Kolejny błąd występuje podczas nauki. Jak uczyłem się siły u Diego kosztowała 100 bryłek rudy a nie 50 i dochodziło 10 punktów siły a nie 5.
 

gothic1210
  • Gość
Mam łatkę. Podmieniacie pliki.
Pobierz łatkę 01
Cytuj
> poprawiona nauka alchemii u Briama i Riordiana
> poprawiona naprawa palisady
> dialog "co wiesz o Poszukiwaczach?" u Doyle'a pojawia się w dobrym momencie
> Emanuel płaci nam za robotę
O tej nauce siły przeczytałem za późno, ale jak tak patrzę w skryptach to tam jest wszystko dobrze. No, ale przejrzę jeszcze raz. Nie jest to poważny błąd (poważny byłby jakby kosztowała 100 a dawało 5 siły :D ) nie mniej jednak wymaga poprawy.
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to jest z tą alchemią - można uwarzyć jakieś miksturki stale zwiększające atrubuty, a jeśli tak to jak? Trzeba się jeszcze przepisu nauczyć jakiegoś?

Edit: Kolejne bugi: Nagle zniknęły mi opcje dialogowe dot. zakupu skórzanej zbroi oraz nauki alchemii u Briama... Były, zagaduję jeszcze raz i ich nie ma...
 


0 użytkowników i 10 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry