Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418997 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418997

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Już ktoś o to pytał. Stoi pomiędzy tą wielką skałą przy SO a ścieżką którą schodzimy na początku. W rozwidleniu rzeki.
 

Conn

Conn

Użytkownicy
posty4
Propsy1
  • Użytkownicy
Od kilku dni przechodzę dokładnie ER i znalazłem kilka błędów najwiecej z obozu bandytów
-bandyta który nam sprzedaję skórzaną zbroje, daję nam tą którą ma na sb i jest w samych slipach
-Quentin w dialogu ma nauke broni jednoręcznej bez poprzedniej wiadomości, że uczy takowej umiejętności(źle to wygląda)
-po naprawie palisady i po ponownej rozmowie z nią ma END zamiast KONIEC
-strażnik w straej kopalni który pilnuje klucza do skrzyni z czarną rudą cały czas nas zaczepia i nie ma możliwości odejścia
-bug z misją bunt w NO, oraz po zakonczeniu tej misji zbieracze 24/7 cieszą się z udanego buntu i nie chcą odejść, powinno to trawać góra 2 dni.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak stoi tam :)  ale po co? Chcial uciekac do [...] ale ani za nami nie idzie ani nic stoi tam jak kolek xd
 

gothic1210
  • Gość
Zaprowadzenie Neka do NO to przecież osobna misja. Żeby wykonać tę od Snafa wystarczy go po prostu znaleźć... i powiedzieć o tym Snafowi.
 

bak

bak

Użytkownicy
posty18
Propsy2
  • Użytkownicy
Mam problem z zadaniem Naprawa Palisady. Naprawiam 6 razy po czym wciskam zakończ. Pojawia się komunikat robota skończona a Bezimienny dalej wali młotkiem w palisadę. Tak bez końca.
 

gothic1210
  • Gość
Mam problem z zadaniem Naprawa Palisady. Naprawiam 6 razy po czym wciskam zakończ. Pojawia się komunikat robota skończona a Bezimienny dalej wali młotkiem w palisadę. Tak bez końca.
Eh. Muszę usunąć to odejmowanie HP jako zmęczenie, bo widzę, że macie  z tym problemy. F8...
 

Conn

Conn

Użytkownicy
posty4
Propsy1
  • Użytkownicy
Są jakieś informacje o nowej wersji?
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Jak widać nie.
 

gothic1210
  • Gość
Są jakieś informacje o nowej wersji?
W sumie to mogę coś napisać. Proszę, lista dotychczas wykonanych rzeczy:
Cytuj
1.1
> Ashton ma już opcję KONIEC
> poprawione zadanie Czarny Mag w ruinach starej cytadeli
> poprawione zadanie Czarny Mag w górach
> usunięto regulację poziomu trudności z dialogu Diego
> możemy pochwalić się łowcom poszukiwaczy, że zabiliśmy Czarnego Maga
> możemy kupić zbroje podróżnika
> poprawiono błędy w dialogu z przyjęciem do Guru
> poprawki w przyjęciu do Guru
> poprawiony błąd z nieskończonymi sakiewkami
> dialog z Doyle o poszukiwaczach
> nowa tekstura drzwi
> alternatywne wyjście dla zadania "Miecz Świstaka"
> poprawione przestawianie godziny po buncie zbieraczy
> dodane mikstury czasowo zwiększające atrybuty
> jeżeli mamy inną gildię to nie możemy już zostać kretem
> dodano 4 rodzaje tytoniu
> mozliwość palenia róznych rodzajów tytoniu w fajce wodnej osiągając rózne efekty
> możliowść przetopu bryłek złota na sztabkę złota, oraz bryłek rudy na sztabkę magicznej rudy
> przebudowane stare plany kowalskie i receptury na miecze
> dodano plany kowalskie do pozostałych mieczy
> poprawiony wygląd zaginionej klingi Wilka
> tekstury sztabek zlota/żelaza wczytują się poprawnie
> mała kopalnia złota w okolicach NO
> możliwość wydobycia złota
> przebudowano skrypt kowalstwa dla mieczy które w 1.08 nie miały planów kowalskich
> dodano plany kowalskie do pozostałych toporów
> usunięto odejmowanie HP przy naprawie palisady
> Fortuno sprzedaje nam nowe rodzaje tytoniu
> Baal Cadar sprzedaje tytoń, nowe mikstur i uzupełnia zapasy po każdym nowym rozdziale
> przetwarzanie tytoniu na stole alchemicznym
> Riordian sprzedaje nowe mikstury
> Darrion sprzedaje lepsze plany kowalskie w dalszych rozdziałach
> Jens nie oddaje nam już swojej zbroi
> palisada nie ma już jednorazowej opcji KONIEC
> dodane nowe rodzaje roślin
> pytanie "Możesz mnie czegos nauczyć?" u Quentina
> możliwość ucierania nasion ogniociernia i bagiennego ziela (składniki alchemiczne) w garncach
> dodano sakiewkę wypełnioną ziołami (przydatna dla alchemików)
> poprawki w skrypcie alchemii (teraz już nie opcje nie znikają po uwarzeniu mikstury, dodano opcje WRÓĆ)
> opcja WRÓĆ w dialogach gotowania, opcje nie znikają po przyrządzeniu potrawy
> szansa 1/10 na wykopanie niebieskiego kryształu w bryle rudy lub złota
> poprawione kilka literówek
> gdy Jarvis obejmuje dowódzctwo nad polami ryżowymi zbieracze wracają do pracy
Jest też filmik na YT, który wrzuciłem dwa dni temu. Nie pisałem nic na forum, bo nie było pilnej potrzeby i myślałem, że już wszyscy zapomnieli ; )
You Tube - Prezentacja rzemiosła
Jak widać dużo pracowałem z monologami. Zrobiłem też nowe tektury trawy, bo skoro stare były aż tak straszne to musiałem coś z tym zrobić. Nowa wersja wkrótce.  Z zaplanowanych rzeczy mam jeszcze tylko uzupełnić kilka książek.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
gothic ja bym ci radził zrobić w tym dialogu z gotowaniem WSTECZ, bo np chcę zrobić tylko zupę z kretoszczura, zupy serowej już nie chcę to się cofam i daję KONIEC. Popraw to.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
a ja napisze jak bot :D  poprosiłbym o opis przejscia wszystkich dodatkowych Questów :D  (od razu wiadomo by bylo gdzie ich dodales najwiecej) :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
(od razu wiadomo by bylo gdzie ich dodales najwiecej) :D
W tym swoim nowym obozie, nie pamiętam jak go nazwał (bandytów?), pisał że poleca przechodzenie nimi bo to będzie zupełna nowość dla wszystkich.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No aha :D  to ja wiem :D

Poza tym mam problem z siepaczami :P Złego tak? tak.. sa za silni a tamte buce nie chca mowic o zabojstwie neka :D  poza tym to wszystko jest takie troche pokrecone :D  nie wiemc zy cos zle robilm, ale mi sie questy popsuly i wogole pozniej nie moglem ruszyc z fabuła :D  czekam na łątke, moze gra bedzie stabilniejsza :D  (albo mialem tylko takir wrazenie ze cos sie poj****o)
 

gothic1210
  • Gość
Necro, już to zrobiłem.
Cytuj
> opcja WRÓĆ w dialogach gotowania, opcje nie znikają po przyrządzeniu potrawy
Niebieskooki powiedz dokladniej jaki masz problem z tym questem. Ogólnie schemat jest taki:
- najpierw gadamy z Thorusem, on mówi, że chce świadków
- gadamy z Jessem, Tipplerem i Kyle
- zabijamy siepaczy
- znowu gadamy z kopaczami
- idziemy do Thorusa zgłosić
Oczywiście można najpierw zrobić część z Świstakiem. ;)
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
:D  A taki sposob, Coz widocznie za szybko sie wzielem za tego Questa :D  gdyz poniewaz :D  Dostalem od nich baty az milo :D  myslalem ze jest jakis podstep na nichc zy cos, a tu po prostu w srodku obozu trzeba zabic 2 jego czlonkow nie wzbudzajac podejrzen. No tak przeciez to logiczne ! :D  (sory za sakrazm, ale naprawde myslalemz e trzeba cos wiecej wymyslec) XD
 

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli wystarczy pobrać tylko ten plik wersja 1.08 (najnowsza) i mod będzie śmigał razem z najnowszymi patchami? Czy coś jeszcze trzeba oddzielnie ściągać?
 

gothic1210
  • Gość
:D  A taki sposob, Coz widocznie za szybko sie wzielem za tego Questa :D  gdyz poniewaz :D  Dostalem od nich baty az milo :D  myslalem ze jest jakis podstep na nichc zy cos, a tu po prostu w srodku obozu trzeba zabic 2 jego czlonkow nie wzbudzajac podejrzen. No tak przeciez to logiczne ! :D  (sory za sakrazm, ale naprawde myslalemz e trzeba cos wiecej wymyslec) XD
Przesadzasz z tymi minkami. Opanuj się. Poprawię to zadanie.

Czyli wystarczy pobrać tylko ten plik wersja 1.08 (najnowsza) i mod będzie śmigał razem z najnowszymi patchami? Czy coś jeszcze trzeba oddzielnie ściągać?
Najlepiej czekaj na wersję 1.1, bo nie będzie zgodna z 1.08.
 

Olaf

Olaf

Użytkownicy
posty50
Propsy51
  • Użytkownicy
Czy wersja 1.08 będzie wersją finalną?
 
– Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?

– Jest wódka.


"Boży bojownicy" A.Sapkowski

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1.1 jest większe od 1.08, 1.08 to aktualna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Token

Token

Użytkownicy
posty125
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A kiedy przewidywana premiera wersji 1.1?
 


1 Użytkownik i 15 gości przegląda ten wątek.
Do góry