Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3429727 7446

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3429727

Odpowiedzi 7446

gothic1210
  • Gość
Czy jak się dołączy do bandytów można jakoś nauczyć się magii?
Nie. Bandyci nie parają się magią.
Cytuj
5. Po rozmowie z Garpem nagle w środku kopalni pojawił się Ziemny Troll a pełzacze zaczęły wychodzić z szybów. WTF??
Nie, to nie jest wydarzenie skryptowe jeżeli to masz namyśli. Po prostu troll miał ochotę na potrawkę z PC_Hero. Mogę przesunąć jego waypoint jeszcze bardziej w głąb jaskini.
Oto lista błędów, które dotychczas udało mi się poprawić. Nie wydaję łatki, bo większość zmian i tak wymaga nowej gry więc to bez sensu.
Spoiler
1.06
> poprawiono dialog ze Świstakiem
> dodana opcja wróć u Patricka
> poprawiono polowanie z Vartem
> poprawiono zbyt szybkie zaczepianie Artegora
> możliwość wykupu wstępu do kopalni za 200 bryłek rudy
> drobne poprawki z dialogami Artcha i Artegora
> poprawiona nazwa zadania "Posążek Klina"
> poprawiono literówki u Patricka
> Świstak trafia do lochów gdy go wydamy
> drugi oczekujący przy kopalni ma opcję KONIEC
> Diego wspomina o obozie bandytów przy dialogu "A co z pozostałymi obozami?"
> poprawiona opcja wróć u Alepha
> Doyle ma lepszy ekwipunek
> poprawki w ataku na plac wymian
> poprawiony warunek przez który nie wyswietlała się opcja dialogowa u drugiego siepacza
> Mazin pojawia się już w świecie
> oddajemy 20 bryłek rudy Joelowi
> Ghoran wymaga już od nas posiadania butelki ulepszonego alkoholu
> drwal Hanson pojawia się w świecie
> oddajemy 150 bryłek rudy Gravo
> opcja KONIEC i nauka skórowania u Outlama
> nauka złodziejstwa u Rockiego
> poprawiona literówka w zadaniu z Fletcherem
> poprawiono błędy w dialogu Hansona
> zadanie Problemy Mordraga zalicza się poprawnie
> zadanie Atak na transport do Starej Kopalni jest zaliczane gdy powiemy o ataku Quentinowi
> poprawiono końcówkę zadania Dostawy alkoholu
> receptura nowicjuszy znajduje się już w ich chacie
> pamiętnik alchemika znajduje się już na bagnie
> miejscami ogarnięty level desing
> Aleph sprzedaje nam poprawna ilość amuletów (1)
> Bezimienny oddaje list Cronosowi (wcześniej go zatrzymywał)
> tabliczka od Steha nie dodaje już siły w nieskończoność
> przepisy w ofercie Basira
> jeżeli mamy przey sobie zbyt dużą ilość rudy wydobycie przestaje działać
> poprawione literówki w dialogu Abla
> Trip nie wygląda już jak Milten, a Briam nie wygląda jak Quentin
> Smith handuje łukami i uczy łucznictwa

@Dzikus Nie, ale mogę to dodać.
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Ja mam jeszcze pytanko gdzie jest Nek, przeszykałem chyba cały Nowy Obóz

I jeszcze kolejne poprawki.

1. Jako Kopacz można przejść do kolejnego rozdziału, chyba pierw powinniśmy zostać Cieniem, Szkodnikiem lub Nowicjuszem
2. Gdy porozmawiamy z Grimem że podał się za nas, wpis w dzienniku powinien być w zadaniu "Oszust Grim", a nie "Test Myśliwski"

I jeszcze jakie są kody na przywołanie Mazina, Hansona i Receptury Nowicjuszy, pamiętnik alchemika
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
@Dzikus Nie, ale mogę to dodać.
[/quote]
Więc dodaj bo w orginalnym Gothicu jest to niemożliwe a raczej powinna być ona dostępna
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Prawda jest taka, że masz świetne zdolności de motywujące. Tylko ja jestem nie do zdarcia.  :D

Dobrze wiedzieć. Idę dalej demotywować Alexika.  :lol2:
 
Комиссар RBT

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Więc dodaj bo w orginalnym Gothicu jest to niemożliwe a raczej powinna być ona dostępna
Ok.

Nek
goto waypoint SZUKAJCIE_TERAZ_KURWY :lol2:  
Stoi pomiędzy tą wielką skałą a ścieżką do placu wymian. Jak rzeka się rozchodzi. Kod jest prawdziwy jakby co.
Cytuj
1. Jako Kopacz można przejść do kolejnego rozdziału, chyba pierw powinniśmy zostać Cieniem, Szkodnikiem lub Nowicjuszem
 2. Gdy porozmawiamy z Grimem że podał się za nas, wpis w dzienniku powinien być w zadaniu "Oszust Grim", a nie "Test Myśliwski"
1. A przeszkadza to jakoś w misjach? Bo jeżeli nie to nie ma potrzeby tego ruszać.
2.Poprawię.
Kody:
Hanson - NOV_5008_Hanson
Mazin - ORG_2704_Mazin
insert receptanowicjuszy
insert notatkialchemika
Wiem, wiem. Nie wysiliłem się z instancjami. ;p
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
> uporządkowane informacje na ekranie (częściowo)<br style="color: rgb(205, 205, 205); font-family: Tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(42, 42, 42); ">

Jakiś przykład? Bo screeny ogólnie nie przedstawiają zbyt wiele.

gothic1210
  • Gość
> uporządkowane informacje na ekranie (częściowo)<br style="color: rgb(205, 205, 205); font-family: Tahoma, arial, verdana, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(42, 42, 42); ">

Jakiś przykład? Bo screeny ogólnie nie przedstawiają zbyt wiele.
Wiem, jak będzie czas to galerie też zmontuję. Chodzi o to że informacje nie nachodzą na siebie, a ilość exp pojawia się z boku ekranu zamiast na środku. Jest jeszcze wskaźnik pokazujący ilość doświadczenia do następnego poziomu. Wskaźnik ten oczywiście można wyłączyć.
 

Daedagor

Daedagor

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Hm... a jakie były wątki fabularne w G1 alpha? Tego jestem najbardziej ciekaw. Czy w twoim modzie dałeś zadania, o których zapomnieli twórcy zwykłego Gothica, jak np. te z Fletcherem i Scattym czy rozbudowa Opuszczonej Kopalnii (w podstawce miała tylko własny ekran ładowania, więc coś tam musiało być).
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Hm... a jakie były wątki fabularne w G1 alpha?
Można uznać, że cały obóz bandytów. W pewnym wywiadzie z twórcami czytałem, że to miał być osobny obóz. Druga sprawa to ucieczka Corristo przed strażnikami i ukrywanie się w pobliżu Nowego Obozu. Oczywiście nie wiem co mieli z nim robić twórcy więc zrobiłem to wg. własnego pomysłu i łączy się to trochę z wątkiem Czarnego Maga.
Zadanie z Fletcherem jest. Ze Scatym nie ma. Opuszczona Kopalnia jest ale nie da się z niej wyjść więc tak jakby jej nie było.
Jeżeli zastanawiasz się czy ściągać moda to powiem żebyś poczekał na nową wersję. na pewno będzie przed wtorkiem. Może jutro, ale nic nie obiecuję. Dopiero testuję czwarty rozdział, a tam najwięcej się dzieje.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
no to ja też sobie poczekam : ) ogolnie polecasz dolaczyc do obozu bandytow bo tam najwiecej sie dzieje ? :)
 

gothic1210
  • Gość
Tak. W innych obozach nie było za bardzo co zmieniać. Podkreślam, że mod nie miał zmieniać oryginalnej fabuły. W innych obozach są tylko nowe sposoby przyjęcia i zadania np. dla strażnika.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ja mam problemy.

1. Gdzie jest jakię kucharz nabywca w NO naszej wódy od bandytów? Na gorze tawerny jest stoiso lecz nie ma nikogo za ladą a Silas nie ma żadnej opci dialogowej?

2. Jaki jest kod na Nyrasa? Bo mam Questa z nim związanego lecz zabiłem go z głównym wątkiem?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

gothic1210
  • Gość
Te karczmarz to Mazin - ORG_2704_Mazin. Kod na Nyrasa to Nov_1303. Ja polecam poczekać na patha. Jeżeli już chcecie grać to jak dojdziecie do 4 rozdziału to zapiszcie grę i czekajcie na łatkę bo się nie objedzie bez niej.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Piszemy, z jakimi zadaniami sobię nie radzimy, lub mamy problem.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc mam problem z questem z przed kopalni, poszedłem z Gamalem do tego mini obozu przed kopalnią i mam wpis w dzienniku żeby porozmawiać z tym strażnikiem na A.. ale gdy próbuje w ogole tam podejść to on automatycznie mnie zagaduje z informacją ze nie moge wejsc do kopalni i ze mam spadac jedyne co pozostaje to koniec. Nie ma żadnego dialogu związanego z ułatwionym dojsciem do SO. Jeżeli to ważne to wykonałem kilka misji dla tego obozu m.in z trucizna, z nasmiewaniem kopaczy z straznika, z Tukashem, i jakies z Joelem nie pamietam jakie.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Więc mam problem z questem z przed kopalni, poszedłem z Gamalem do tego mini obozu przed kopalnią i mam wpis w dzienniku żeby porozmawiać z tym strażnikiem na A.. ale gdy próbuje w ogole tam podejść to on automatycznie mnie zagaduje z informacją ze nie moge wejsc do kopalni i ze mam spadac jedyne co pozostaje to koniec. Nie ma żadnego dialogu związanego z ułatwionym dojsciem do SO. Jeżeli to ważne to wykonałem kilka misji dla tego obozu m.in z trucizna, z nasmiewaniem kopaczy z straznika, z Tukashem, i jakies z Joelem nie pamietam jakie.

To jest jeden z tych bugów które ja miałem też podczas testowania tego moda więc musisz użyć kodów.
 

gothic1210
  • Gość
A jaka masz wersję? W 1.0 było trochę do dupy, ale dało się wejść do obozu bez kodów. Trzeba było powiedzieć, że gamal nas przysyła. Potem był quest z opinią w obozie i była opcja, że nas wszyscy lubią itd. Ściągnij łatkę jak jej nie masz. A najlepiej to czekajcie na nową wersję.
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Żeby Artagor Cię wpuścił musisz wykonać te zadania a więc tak:

1. Kucharz prosi Cię o to, żebyś załatwił mu truciznę, truciznę zrobi Ci Abel jeśli dasz mu składniki
2. Spike jest naśmiewany przez kopaczy, porozmawiaj z kucharzem, za drobną opłatą rozwiąże problemy Spike`a
3. Tukash potrzebuje obstawy by zapłącić dług, sam Cię do nich zaprowadzi, jest ich trzech Tukash ich automatycznie zaatakuje
4. Joelowi wystarczy dać rudę.

I to chyba tyle
 

gothic1210
  • Gość
Wystarczy wykonać przynajmniej 2 punkty z tych które wymieniłeś.  :wink:   Opinia ma być większa lub równa 2.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeby Artagor Cię wpuścił musisz wykonać te zadania a więc tak:

1. Kucharz prosi Cię o to, żebyś załatwił mu truciznę, truciznę zrobi Ci Abel jeśli dasz mu składniki
2. Spike jest naśmiewany przez kopaczy, porozmawiaj z kucharzem, za drobną opłatą rozwiąże problemy Spike`a
3. Tukash potrzebuje obstawy by zapłącić dług, sam Cię do nich zaprowadzi, jest ich trzech Tukash ich automatycznie zaatakuje
4. Joelowi wystarczy dać rudę.

I to chyba tyle

Zrobiłem wszystkie z tych zadań, tyle że zadanie z Tukashem wykonałem przed tym jak przyszedłem do kopalni z Gamalem, i za to zadanie nie dostałem reputacji, a za te inne ktore wymieniłes dostałem i zrobiłem, nadal jest to samo, wersja najnowsza + ten patch 1.03 i 1.03b o ile sie nie myle.
 


0 użytkowników i 23 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry