Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3434379 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3434379

Odpowiedzi 7447

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Outlander w Dzisiaj o 18:23Szczerze to nie wiedziałem o tym dialogu.

Nie chciałem wprowadzać cię w błąd. Dialog z Gornem, o którym mówiłem występuje w Golden Modzie. Jednak nie po to o nim wspomniałem, żeby się teraz na nim skupiać. Już prędzej chciałbym wyjaśnić inną kwestię.

I tu jest moje po drugie:
Chodzi o to, jak bandyci Quentina są traktowani przez niemodowaną grę. Otóż mój kuzyn, który od kilku lat gra regularnie we wszystkie części Gothica, w ramach ciekawostki powiedział mi niedawno, że gdy w trakcie poszukiwania kamieni ogniskujących pójdzie się z Gornem do obozu bandytów (czyli w jedynym momencie gry, gdy dołącza do nas w naszych zmaganiach), on stanie po ich stronie w trakcie walki z rzeczonymi bandytami. Co ciekawe w internecie też można znaleźć tę informację wraz z wyjaśnieniem, dlaczego tak się dzieje. Chodzi o skrypty w grze. Jak się okazuje, bandyci Quentina pod względem technicznym są szkodnikami. To właśnie chciałbym wyjaśnić.
Więc powiedz mi, czy uwzględniłeś to, gdy postanowiłeś zrobić z grupki szkodników niezależny obóz? Oczywiście pytam o to, by zaspokoić swoją ciekawość. Ale to nie zmienia faktu, iż jest to dość ważny szczegół i należy go wyjaśnić, by już nikt nie miał żadnych wątpliwości odnośnie tego obozu.

Akurat to z Gornem jest bug. Tak samo sie dzieje, gdy lejesz straznikow w wolnej kopalni - on też Cie zaczyna bić :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
z technicznego punktu widzenia są szkodnikami.
Wiesz, grając w 1.2 ER nigdy nie tworzyło to jakiś problemów. Możliwe, że masz rację pod tym względem, aczkolwiek chyba nie powodowałoby to większych problemów w rozgrywce.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w 2014-04-14, 20:04Akurat to z Gornem jest bug.
Może i jego atak to tylko bug, ale to nie zmienia faktu, iż są w grze takie, a nie inne skrypty odnośnie bandytów Quentina i z technicznego punktu widzenia są szkodnikami.

No wlasnie nie. Nie ma skryptu odpowiadajacego za to, że Gorn Cie zacznie bić po zaatakowaniu bandytow. Idąc tym tokiem moge powiedziec, że ludzie ze starego obozu też są po stronie Nowego obozu, gdyz Gorn zaczyna nas atakowac gdy bijemy strażników okupujacych wolną kopalnie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 


Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

gothic1210
  • Gość
Drakon1590 Mieszacze będą członkami Nowego Obozu. Jak ich wypędzimy udadzą się pewnie do obozu Aidana.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

gothic1210
  • Gość
1. jest.
2. to samo co w MT, znika.
3. Teoretycznie byłaby taka możliwość, ale jest to niewygodne z wielu powodów:
*to dodatkowa praca
*praktycznie wszystkie kryjówki, miejscówki, jaskinie i itd zostały już zajęte przez jakieś postacie. Warto pamiętać, że jak punkt A w pierwszym rozdziale  jest przykładowo pusty to w trzecim może już być miejscem dla 3 NPC
*o ewentualnym koncercie w Bractwie nie ma mowy, bo to nie pasuje do tego obozu, u Bandytów nie ma miejsca, w No w sumie tez nie ma za bardzo ich gdzie upchnąć - karczma jest full wypchana a na "gnieździe zwiadowczym" nie za bardzo mi pasują
In Extermo nie pojawiło się w polskiej wersji językowej, bo CDP używając ich utworu naruszało prawa autorskie. Dla niekumatych In Extremo istnieje naprawdę. Raz nawet byli  w Polsce.
4. Niewidzialna ściana jest dodana w meshu świata. Zgadam się, że to utrudnia. O egzekucjach, paleniu czarownic bla bla już dawno myślałem. bartholo miał wieszać Świstaka za zdradę itd. Ale w Er 1.4 na 100% tego nie będzie bo nie ma czasu. Pozdr.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

gothic1210
  • Gość
Tyle samo co w wersji niemieckiej gry.
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Jedna - Herr Mannelig. MT jedynie rozszerza znaczie repertuar dodając cały koncert. Myślę że jedna piosnka wystarczy :D
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie czy w ER łuki i kusze będą tak useles jak w MT czy będą miały normalny DMG?
 

gothic1210
  • Gość
Uwaga! Ogłoszenie!
Ogłaszam małą rekrutację. Potrzebny jest skrypter umiejący obsłużyć Easy Dialog Maker i wiedzący takie podstawowe rzeczy jak np. to że instancje dialogów nie mogą się powtarzać, do umowy na jedno zlecenie. Mianowicie trzeba przepisać dialogi z Worda na skrypty. Jakby ktoś chciał mi pomóc i mnie trochę odciążyć to byłbym bardzo wdzięczny. Sam muszę się zająć jednym rozwalonym światem (Gothic mnie nienawidzi i wal się sam z siebie, dlatego chcę już tego moda skończyć, bo im dłużej go robię tym bardziej pod górkę). Kontakt na PW, albo forum z mojej sygnaturki.
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po 1 uspokój się-nic takiego nie powiedziałem żebyś mnie linczował. Po 2 w normalnym G1 łuki i kusze są dobre ale w mrocznych tajemnicach na poziomie wyższym niż łatwy nie zadają obrażeń trochę mocniejszym potworkom,więc się spytałem jak będzie to wyglądać w ER. 
 


0 użytkowników i 18 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry