CryEngine 2 (gdzie pobrać?) 5446 7

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 5446

Odpowiedzi 7

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

CryEngine 2 (gdzie pobrać?)
2012-08-07, 21:03(Ostatnia zmiana: 2012-08-08, 11:26)
Witam chciałbym pobawić się w CryEngine2 :)  Widziałem co nieco w tutorialach na TM i bardzo fajnie to wygląda ale nie nie o tym mowa. Chciałbym w nim sie pobawić lecz nie mogę znaleźć downloadu więc jeśli ktoś mogłby mi dać linka to byłbym bardzo wdzięczny :) .

PS. Świat zrobiony w Cryengine2 odpali sie w Gothicu 2 NK ?

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
PS. Świat zrobiony w Cryengine2 odpali sie w Gothicu 2 NK ?

PS. Świat zrobiony w Cryengine2 odpali sie w Gothicu 2 NK ?

Gothicu 2 NK ?

Gothicu
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chyba CE3? Temat na tM.

Co do twojego postscriptum, skoro zadajesz takie pytania... odpuść sobie, a przynajmniej się pierw odpowiednio przygotuj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

CryEngine 2 (gdzie pobrać?)
#3 2012-08-07, 23:21(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 23:21)
tak bardzo smiesznie :lol:

Cytuj
lecz nie mogę znaleźć downloadu

najlepiej z polkisklepowe.pl





Cytuj
PS. Świat zrobiony w Cryengine2 odpali sie w Gothicu 2 NK ?
nie moze byc -.- to prowo?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Nie miejmy mu tego za złe, on tylko chciał zrobić prawdziwie innowacyjnego moda. Mam pomysł na nazwę - może Gothic 2: Wath of War?
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Muttley jebłem ze śmiechu :D  A co do CE2 to chyba jedyne wyjście to kupić Crysis'a tak jak pisał Eto.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobra nieważne znalazłem już Temat do zamknięcia.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Profesja Programista
...





























































 :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry