Ogólna dyskusja o modyfikacji 439090 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 439090

Odpowiedzi 1170

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
jaki jest sens nowego bohatera w 2 czesci , przecież to głupata
Powiedz to Ubiosoftowi, Asassins Creed.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tyle, ze tam jest wlasnie pokazane, ze to glupotą nie jest. Tym bardziej, jesli czesci gry traktują o czasach innych od siebie. Jak bys chcial umiescic tego samego bohatera 500 lat pozniej?

Oczywiscie to taka ciekawostka dotyczaca AC, nie odnoszaca sie do bohatera ZW.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko że ja na to patrzę z szerszej perspektywy. 
Sentarion nie napisał że część druga będzie bezpośrednią kontynuacją. O poczynaniach Meryla możemy się dowiedzieć z ksiąg, od osób starszych, jakieś wzmianki w pieśniach etc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tyle, ze tam jest wlasnie pokazane, ze to glupotą nie jest. Tym bardziej, jesli czesci gry traktują o czasach innych od siebie. Jak bys chcial umiescic tego samego bohatera 500 lat pozniej?

Oczywiscie to taka ciekawostka dotyczaca AC, nie odnoszaca sie do bohatera ZW.
W pelni się zgadzam przecież części Ac są w innych czasach a ZW 2 ma być kontunuacją wiec to bez sensu.
A jeszcze co do  AC to co chciałbyś  grać ciagle w tym samym czasie ? Przecież tam chodzi o to by graż podczas wielkich wydarzeń a w ciągu 80 lat życia 1 bohatera to zbyt wiele fajnych wydarzeń.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
80 lat życia 1 bohatera
Altair zmarł w wieku 92 lat i nadal był zdatny do walki, chociaż wiek swoje zrobił :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
80 lat życia 1 bohatera
Altair zmarł w wieku 92 lat i nadal był zdatny do walki, chociaż wiek swoje zrobił :ok:

Ok , może i tak , nie jestem jakimś wielkim fanem i tego niewiem podałem taki wiek przeciętny wdg. mnie.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
80 lat życia 1 bohatera
Altair zmarł w wieku 92 lat i nadal był zdatny do walki, chociaż wiek swoje zrobił :ok:

Tylko że jabłko kosmitów podtrzymywało go przy życiu  :lol2:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Był zdolny do trzymania pochodni co najwyżej ale do walki to na pewno nie
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Był zdolny do trzymania pochodni co najwyżej ale do walki to na pewno nie
Kanoniczna książka temu przeczy - pierdolisz, spierdalaj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie czytałem wiec opieram się na grze, można jej nie przeczytać.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co z tym CD-action? Co się tam pojawiło, poza tym krótkim textem był jakiś screen czy coś?
Ciekawe :>
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie czytałem wiec opieram się na grze, można jej nie przeczytać.
Gdzie jest w grze przesłanka że w tym wieku jest niezdolny do walki? Normalne odnośniki rodzaju "starość" się Altaira nie trzymają, ponieważ posiada jabłko edenu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ostatnie wspomnienie altaira, wspomina sam ze jest stary i ciężko mu walczyć dlatego wspomaga się bractwem zresztą gracz podczas tego wspomnienia nie może walczyć może tylko przyzywać rekrutów do walki oraz użyć pistoletu w celu zabicia wróć Abbasa

Przecież to jest jasno w AC:R ukazane ze nie jest zdolny do walki.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
 



Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Teraz nadrobilem zalegli i polatalelei i świat jest duży i ciekawy , chyba nawet pustynie widzialam ,ale wdg na silniku z G2 źle to wyglada chociażby mała odleglośc widzenia czy zanikanie obiektów , dlatego jest lepiej robic nową gre , po za tym zgadzam sie z gothicmanem jaki jest sens nowego bohatera w 2 czesci , przecież to głupata , jeśli tak zrobicie to po co bezi woogole przełaził prze teleport  ???????????
Wszystko można bardzo ładnie wytłumaczyć fabularnie, ale na razie nic więcej nie zdradzę;)

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pytanie ta złota zbroja była cała ze złota czy pozłacana
 

DxC

DxC

Angielska wersja Złotych Wrót
posty21
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Angielska wersja Złotych Wrót
Pozłacana czyli Pancerz Paladyna 150 obrony od strzał i ataku, da Ci ją jeden z ludzi Lee w obozie paladynów przed przywołaniem portalu do złotych wrót : )
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma sensu robić tego od nowa. Po prostu nowa gra byłyby luźnym nawiązania do tego co my stworzyliśmy czyli Elea, wątek Złotych Wrót itp Oczywiście byłby zupełnie nowy bohater i całkiem nowa fabuła. Zresztą nawet jeśli druga część będzie modem to też zapewne będzie nowy bohater.

Może wydajcie na silniku CryEngine 3 w formie moda do Crysis 3 i wtedy chyba można ominąć te prawa autorskie. To jest najlepsze wyjście, bo silnik CryEngine 3 jest prosty i otwarty do modyfikacji.

Zobaczcie sobie to:
https://www.youtube.com/watch?v=PwyHa7S_Jo0
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Dajcie sobie spokój z tymi silnikami. Nawet zrobienie na udostępnionym gotowcu gry to nie jest hop-siup. Poza tym, jeżeli używasz CryEngine 3 i pobierasz materialne korzyści ze swojej gry to Crytek zastrzega sobie prawa do 20% zysków ze sprzedaży, a do tego do używania materiałów z tego silnika potrzeba zupełnie oddzielnego, naprawdę mocnego komputera, bo sam CE 3 wymaga ok. 1 TB miejsca na dysku, wiem, bo sam instalowałem. Zupełnie nie warto, nawet nie wiadomo, ile osób by kupiło taki produkt. Poza tym jestem pewny, że większość wolałaby ujrzeć historię z 2 części na starym, dobrym Gothiczku. Jak już to lepiej to robić na modzie pokroju Gothic: L'Hiver Edition.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może być jeszcze Unreal Engine 3, wiadomo słabszy, ale się nadaje :)
https://www.youtube.com/watch?v=IHCL26YnkHg
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry