Ogólna dyskusja o modyfikacji 522967 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 522967

Odpowiedzi 1170

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
:)  Gdyby nie dubb dawno by był :P moje zdanie :P ale wiecie.. to ja jestem przeciwny dubbingom :P nie wszscy są, jednym się podoba innym nie :)  Ja zapewne i tak będę grał bez

A dubbing nie będzie czasem wbudowany w grę? W końcu robią go po to by z niego korzystać i się nie marnował. Lepiej jak ci coś gada niż tylko czytać trzeba.
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Tyle się czeka a oni chcą podzielić moda na dwie części. Bardzo głupi pomysł. Lepiej dać jedną pełną część.
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Już tak niewiele im zostało, więc niech dadzą nam poczekać te pół roku dłużej i dostać moda w całości. Przecież nie będziemy czekać aż tak długo. Jak mod trafi w tym roku to będzie dobrze. Nie musi być akurat na wakacje.
 

Dariusz

Dariusz

Użytkownicy
posty190
Propsy15
  • Użytkownicy
Ja pierdziele... przecież to jest decyzja twórców moda, co wy sie tak napinacie ? Przecież jeżeli nie bedziesz chciał grać to Ty sobie poczekasz te pół roku dłuzej i zagrasz w pełną wersje. Nie rozumiem o co tyle hałasu...  :facepalm:
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Na tym mod bardzo straci. Wyobraź sobie, grasz już np 18 h i dochodzisz to Elei(tylko skrawka) i koniec gry. Grasz w pełną wersję i 18 h grania od nowa by zobaczyć elee  :ayfkm:   Bez jaj. Dużo osób ściągnie wersje bez pełnej elei i później prawie nikt w pełna nie będzie chciał grać.
 

Dariusz

Dariusz

Użytkownicy
posty190
Propsy15
  • Użytkownicy
Na tym mod bardzo straci. Wyobraź sobie, grasz już np 18 h i dochodzisz to Elei(tylko skrawka) i koniec gry. Grasz w pełną wersję i 18 h grania od nowa by zobaczyć elee  :ayfkm:   Bez jaj. Dużo osób ściągnie wersje bez pełnej elei i później prawie nikt w pełna nie będzie chciał grać.
ale przecież niektórzy lubią grać kilka razy ( sam przeszedłem gothica około 5 razy ) a tak jak już wyzej pisałem, jak ktoś nie lubi to sobie poczeka na pełną wersje kolejne pół roku, w czym problem ?  :ok:
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Dla mnie nie ma problemu z dzieleniem moda, o ile na pewno wyjdzie 2 część. Chętnie przeszedł bym moda jeszcze raz wiedząc, że fabuła zajdzie dalej niż ostatnio :lol:  

Dobrym pomysłem byłoby też wypuszczenie pierwszezj części i wydanie łatki łącznie z drugą częścią, na podstawie doniesień graczy o drobnych bugach itp.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie rozumiem tej dyskusji. To tak jakby pierwsza i druga część Gothica nie miały sensu i lepiej by było, jakby była wydana w całości.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na tym mod bardzo straci. Wyobraź sobie, grasz już np 18 h i dochodzisz to Elei(tylko skrawka) i koniec gry. Grasz w pełną wersję i 18 h grania od nowa by zobaczyć elee  :ayfkm:   Bez jaj. Dużo osób ściągnie wersje bez pełnej elei i później prawie nikt w pełna nie będzie chciał grać.
Wydaje mi się, że nie będzie nagle końca gry gdy wejdziesz do Elei, tylko po prostu nie będziesz mógł jej zwiedzić całej i wykonać tam wszystkich questów, które pierwotnie tam miały się znaleźć. Fabuła jednak będzie się toczyć dalej tak jak zaplanowano. W drugiej części pewnie dadzą całą Eleę + jakieś nowe smaczki, easter eggi, questy, postacie, może nową muzykę, może inne ciekawe twory fanów, itp. Tak mi się przynajmniej wydaje...
 
Elo

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Już tak niewiele im zostało, więc niech dadzą nam poczekać te pół roku dłużej i dostać moda w całości. Przecież nie będziemy czekać aż tak długo.
Żebyś się nie zdziwił.
Na tym mod bardzo straci. Wyobraź sobie, grasz już np 18 h i dochodzisz to Elei(tylko skrawka) i koniec gry. Grasz w pełną wersję i 18 h grania od nowa by zobaczyć elee  :ayfkm:   Bez jaj. Dużo osób ściągnie wersje bez pełnej elei i później prawie nikt w pełna nie będzie chciał grać.
Pierdolisz, nikt Ci nie każe grać w pierwszą część. Nie zagrają? Trudno, gracz wcale łaski nie robi twórcom. Działa to inaczej, gdy wydaje się pełną grę, którą chce się sprzedawać, wtedy twrócy wręcz przyciągają graczy do siebie i idą im na rękę (dla zysku rzecz jasna). A modderzy? Odwalają swoją pracę za nic, publikują darmową "grę" (mod), a w zamian muszą wysłuchiwać lamentów, że robią źle, choć dobrze wiedzą co robią. Krytyka jest pozytywną sprawą, ale oni już zdecydowali. Wracając do tej Elei, według mnie ciekawie podzielone, bo po X czasie docierasz do Elei, widzisz jedynie początek a później pierwsza część się kończy, tym samym zachęcając do dalszej gry. Przykładowo Gothic II - Gothic 3.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem tej dyskusji. To tak jakby pierwsza i druga część Gothica nie miały sensu i lepiej by było, jakby była wydana w całości.
Rozumiem że pierwsza część dostarczy nam co najmniej 30 godzin rozgrywki, tak samo druga.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Myślałem, że to nie będzie tak jak gothic 1 i gothic 2 , tylko wszystko będzie trzeba od nowa. Czytajcie uważnie moje posty.  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Myślałem, że to nie będzie tak jak gothic 1 i gothic 2 , tylko wszystko będzie trzeba od nowa. Czytajcie uważnie moje posty.  :facepalm:
Tylko że dobrze myślałeś, to Adanos lekko z dupy z porównaniem wyskoczył.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zbyt dosłownie bierzesz wszystko sawik...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Adanos to porównanie faktycznie ssie :D  bo przy oficjalnej części miałeś pewność, ze ona wyjdzie - tu tej pewności w ogóle nie ma. Zastanawiam się czemu podjęliście tak głupia decyzje. Nie wyrabiacie się czy co? Przecież mówiliście, ze jesteście na wykończeniu moda.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Adanos to porównanie faktycznie ssie :D  bo przy oficjalnej części miałeś pewność, ze ona wyjdzie - tu tej pewności w ogóle nie ma. Zastanawiam się czemu podjęliście tak głupia decyzje. Nie wyrabiacie się czy co? Przecież mówiliście, ze jesteście na wykończeniu moda.
Tyle, że na G2 Piranie zgarnęli pokaźną sumkę, a ZW Team nie. Trochę dziwnie brzmi "nie wyrabiacie się" jakby ktoś ich nie wiadomo jak poganiał. Skutki takiego nacisku można zauważyć na G3  :)  

PS: Porównanie faktycznie cienkie  :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Adanos to porównanie faktycznie ssie :D  bo przy oficjalnej części miałeś pewność, ze ona wyjdzie - tu tej pewności w ogóle nie ma. Zastanawiam się czemu podjęliście tak głupia decyzje. Nie wyrabiacie się czy co? Przecież mówiliście, ze jesteście na wykończeniu moda.
Ta decyzja została podjęta już kilka lat temu :lol2:

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ta decyzja została podjęta już kilka lat temu :lol2:
Wtedy jeszcze nie było tu takich przecieków do prasy jak obecnie.  W dzisiejszych czasach prasa wie, że pan X będzie robił moda,  jeszcze przed panem X.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A jakbys tak mi miał ta decyzje uargumentowac. Innymi słowy...














Podaj argumenty.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Wtedy jeszcze nie było tu takich przecieków do prasy jak obecnie.  W dzisiejszych czasach prasa wie, że pan X będzie robił moda,  jeszcze przed panem X.
No to nieźle, ale i tak nikt nie rozumie  :lol2:  Chińskie bajki zjadają mózg.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry