Ogólna dyskusja o modyfikacji 525147 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 525147

Odpowiedzi 1170

Greg

Greg

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Czy w waszej modyfikacji będą nowe pancerze dla bandytów i piratów? Szukałem we wcześniejszych postach ale nic na ten temat nie znalazłem.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Piraci będą mieli nowe tekstury pancerzy, bandyci pozostają bez zmian.

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Swoją drogą jak oceniacie długość modyfikacji?
Jak gothic 2 NK? Dłuższe? Krótsze?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Szacowany czas to około 20-30 godzin, ale prawdziwy czas wykażą testy.

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
mam nadzieje że wyłączycie tryb godmode, bo za pewne w takiego moda nie można przejść na chitach
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
mam nadzieje że wyłączycie tryb godmode, bo za pewne w takiego moda nie można przejść na chitach
Ja mam nadzieję że tego nie zrobią, a jeżeli to zrobią postaram się by jak najprędzej wyszedł nieoficjalny patch który go z powrotem przywróci.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ostatnio przeglądałem sobie wszystkie filmiki Złotych Wrót i mam 2 pytania:
a) Jakie będą wymagania gry. Dużo większe niż GIINK?
b) Jak będzie wyglądać sprawa trudności gry? Będzie jakiś wybór poziomów? Bo jak patrzyłem jak piekielny jaszczur nie robi nam żadnej krzywdy, to zacząłem się bać czy wszystkiego nie będziemy siekać jak chcemy. Będzie coś dla weteranów :P ?

Edit. Kurde nie ten temat, a miałem napisać do "ogólna dyskusja o modzie" :(

[mod=Adanos]Przeniosłem.[/mod]
 
Elo

Dariusz

Dariusz

Użytkownicy
posty190
Propsy15
  • Użytkownicy
sa jakies postepy ? juz jakis czas czisza na forum wiec sie pytam :)
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#349 2012-12-23, 19:31(Ostatnia zmiana: 2012-12-23, 21:23)
Ostatnio przeglądałem sobie wszystkie filmiki Złotych Wrót i mam 2 pytania:
a) Jakie będą wymagania gry. Dużo większe niż GIINK?
b) Jak będzie wyglądać sprawa trudności gry? Będzie jakiś wybór poziomów? Bo jak patrzyłem jak piekielny jaszczur nie robi nam żadnej krzywdy, to zacząłem się bać czy wszystkiego nie będziemy siekać jak chcemy. Będzie coś dla weteranów :P ?
Wymagania będą trochę wyższe niż w podstawce ze względu na sporo tekstur w wysokiej rozdzielczości. Trudność gry to jeszcze sprawa otwarta, na pewno będzie trochę trudniejsza niż oryginał, być może będzie możliwa zmiana poziomu trudności. A piekielny jaszczur nie robi nam krzywdy bo to było kręcone na cheat god;)


sa jakies postepy ? juz jakis czas czisza na forum wiec sie pytam :)
Ostatnio niestety niewielkie, ale udało się już wprwadzić część systemu reputacji.

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wyższe niższe

To wyższe czy niższe w końcu?

udało się już wprowadzić część systemu reputacji.

Możesz nam powiedzieć coś więcej o nim? Będzie podobny to tego znanego nam z Gothica 3 i jakie korzyści będziemy z tego mieli?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#351 2012-12-23, 21:27(Ostatnia zmiana: 2012-12-23, 21:42)
wyższe niższe

To wyższe czy niższe w końcu?
Miało być #msg1064721wyższe niż#msg1064721 :D  czyli wyższe;)

udało się już wprowadzić część systemu reputacji.

Możesz nam powiedzieć coś więcej o nim? Będzie podobny to tego znanego nam z Gothica 3 i jakie korzyści będziemy z tego mieli?
W zasadzie to tylko system poglądowy, dający ogólne pojęcie o reputacji w każdym z obozów, jednak żadnego realnego wpłwu na grę nie będzie miał, to bardziej frajda dla osób lubiących statystyki. Często też sposób wykoanania danego questu albo forma wybranej nagrody za jakieś zadanie będzie miała wpływ na wysokość reputacji, więc jak ktoś lubi takie szczególiki będzie mógł  w to wnikać.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Wszystkim osobom interesującym się naszym projektem życzymy zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze, w Nowym Roku samych sukcesów oraz rychłej premiery Złotych Wrót :D

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W zasadzie to tylko system poglądowy, dający ogólne pojęcie o reputacji w każdym z obozów, jednak żadnego realnego wpłwu na grę nie będzie miał, to bardziej frajda dla osób lubiących statystyki. Często też sposób wykoanania danego questu albo forma wybranej nagrody za jakieś zadanie będzie miała wpływ na wysokość reputacji, więc jak ktoś lubi takie szczególiki będzie mógł  w to wnikać.
W sumie szkoda, bo z reputacją można by było znaleźć kilka fajnych pomysłów na questy, jednak skoro uważacie że nie będzie to aż tak potrzebne, to oczywiście tak zrobicie. Mam jeszcze pytanie (nie wiem czy było) a pro pos scenariusza - ile już stron go jest i w jakim stopniu ukończenia? Możemy się spodziewać czegoś nowego, czy raczej coś pokroju Gothica?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#354 2012-12-25, 11:14(Ostatnia zmiana: 2012-12-25, 21:43)
Kiedyś myślałem o tym, aby poziom reputacji mocno wpływał na grę czyli na przykład na reakcję npców z jakiegoś obozu na bohatera i zlecanie przez nich questów, ale jednak byłoby z tym bardzo dużo pracy, trzeba by wręcz stworzyć jakiś mikroświat... Ale jeśli masz jakieś ciekawe pomysły na questy możesz przysłać na PW. Jeśli chodzi o scenariusz to przed premierą nie chciałbym za wiele o nim pisać, ogólnie jest utrzymany w konwencji gothica, ale jest w nim dużo więcej wątków i dużo więcej się dzieje.

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wystarczyłyby 2 poziomy: normalny i trudny, z czego poziom tego drugiego mniej więcej jak trudny w "Mrocznych Tajemnicach" byłby najlepszy. Co do questów z reputacją przyszedł mi pomysł do głowy na 3 poziom arcytrudny:statystyki potworów takie same jak w trudnym, ale można przejść grę tylko i wyłącznie powyżej jakiegoś dużego poziomu reputacji - jeśli wybierając słabszą/gorszą nagrodę(mniej bonusa do statsów) zyskujemy więcej punktów reputacji łącznej(suma we wszystkich obozach) i przekroczymy próg, to możemy przystąpić do ostatniego questa kończącego grę...
 
Elo

compl

compl

Użytkownicy
posty21
Propsy9
  • Użytkownicy
Reputacja może mieć znaczenie przy dołączaniu do danego obozu, ale chyba Ameryki nie odkryłem :P
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dla niewtajemniczonych: mod jeszcze nie wyszedł i na razie nigdzie nie można go pobrać, spam usunąłem.

Hoshpack

Hoshpack

Użytkownicy
posty58
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy coś ruszyło do przodu z modem? Kiedy beta testy?
 

Sowa

Sowa

Użytkownicy
posty10
Propsy4
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Czy można by było podać procentowo, stopień prac nad modem ?
Jeśli tak, to prosiłbym o odpowiedź, a poza tym...
Czy w jakiś sposób można pomóc?
Jeśli tak, to prosiłbym o wypisanie przykładów, bo możliwe, że da się załatwić kilka osób  :D


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry