Potwory w podzielonym świecie 2342 3

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 4.07.2012 roku

Wyświetleń 2342

Odpowiedzi 3

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
mógłby mi ktoś podać tą regułke do startupu którą wpisuje się przy dodawaniu npc i potworów do własnego świata. to func void nazwaświata. nie mogę tego znaleść.

i jeszcze jedno. jeśli mój główny świat WORLD będzie składał się z 3 częsci CZESC1 , CZESC2, CZESC3 które połącze macrosem. to tą funkcje co wyżej mam wpisywać oddzielnie do każdej częsci czyli

func void CZESC1 itd czy tylko nazwe WORLD czyli juz po połączeniu.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
func void STARTUP_nazwa_swiata(pliku .zen)(){
to czy łączysz macrosem nie ma ŻADNEGO znaczenia. W oryginale był podzielony ponieważ kilka osób pracowało na światem i zapewne testowali skrawki dlatego też były potrzebne osobne startupy. To czy zrobisz kilka czy od razu jeden zależy od ciebie.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Potwory w podzielonym świecie
#2 2012-07-04, 15:56(Ostatnia zmiana: 2012-07-04, 16:00)
ale w startupie jest zaznaczone że parę części składa się na newworld. tak samo mam zrobić ze swoim światem?

// ------ World -------
FUNC VOID STARTUP_NewWorld()
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ------
STARTUP_NewWorld_Part_City_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Farm_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Xardas_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Monastery_01();
STARTUP_NewWorld_Part_GreatPeasant_01();
STARTUP_NewWorld_Part_TrollArea_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Forest_01();
STARTUP_NewWorld_Part_Pass_To_OW_01();
// ------ INTRO - muss ganz am Ende der Startup stehen ------
Kapitel = 1; //Joly: Kann hier stehen bleiben!
PlayVideo ("INTRO.BIK");
PlayVideo ("Addon_Title.BIK");

//-----Addon Talent Goldhacken---------
Hero_HackChance = 10;
};

moj swiat to 3 czesci - MIASTO.zen WSCHOD.zen i ZACHOD.zen
napisalem tak :
FUNC VOID STARTUP_Mojworld()
{
// ------ StartUps der Unter-Parts ------
STARTUP_WSCHOD();
STARTUP_ZACHOD();
STARTUP_MIASTO();
};

i wywala błąd Unknown identifier : STARTUP_WSCHOD
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
No raczej. i tak wywoływany jest tylko startup newworlda a on inicjuje metody pojedynczych partów dlatego nie widzę sensu robienia startup na party tylko od razu wszystko w jeden wpakować.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry