Witam.
Dzisiaj skończyłem robić dwie postacie do moda, ale gdy testuje Gothic Starterem (Bo chodzi oto czy postać w ogóle da mi questa nie o same dialogi)to postać odwraca się w moją strone i nic się nie pojawia, a potem robi to co robiła dalej
oto kod
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT (C_INFO)
{
npc = ASA_9600_Piotr;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Condition;
information = DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_siema (C_INFO)
{
npc = ASA_9600_Piotr;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Condition;
information = DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Info;
permanent = False;
description = "Witaj!";
};
FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_15_00"); //Witaj
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_9600_01"); //Siedź cicho!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_9600_02"); //Za dużo tutaj zdrady, a co za tym idzie TEMPLARIUSZY!
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie (C_INFO)
{
npc = ASA_9600_Piotr;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Condition;
information = DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Umierasz?";
};
FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9600_Piotr_siema))
&& (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_15_00"); //Witaj Asasynie
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_01"); //Skąd wiesz że jestem Asasynem?
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_15_02"); //Widze po twoim stroju...
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_03"); //Ahh pewnie widziałeś się już z Abbasem!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_03"); //Cóż... Nazywam się Piotr, dziwne imie prawda? Nie ważne!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_04"); //Mam ci przekazać abyś spotkał się z Beniaminem!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_05"); //Jest naszym szpiegiem w Straży, on wszystko ci wyjaśni
Log_CreateTopic (TOPIC_assasyn2, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_assasyn2, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_assasyn2, "Mam spotkać się ze szpiegiem asasynów w Straży, ma na imie Beniamin");
};