Problem z dialogami 3463 9

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 29.06.2012 roku

Wyświetleń 3463

Odpowiedzi 9

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Problem z dialogami
2012-06-29, 21:29(Ostatnia zmiana: 2012-06-30, 14:08)
Witam.
Dzisiaj skończyłem robić dwie postacie do moda, ale gdy testuje Gothic Starterem (Bo chodzi oto czy postać w ogóle da mi questa nie o same dialogi)to postać odwraca się w moją strone i nic się nie pojawia, a potem robi to co robiła dalej
 oto kod
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9600_Piotr;
nr          = 1;
condition   = DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Condition;
information = DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_siema   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9600_Piotr;
  nr          = 1;
  condition   = DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Condition;
  information = DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Info;
  permanent   = False;
  description = "Witaj!";
};

FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_15_00"); //Witaj
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_9600_01"); //Siedź cicho!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_siema_9600_02"); //Za dużo tutaj zdrady, a co za tym idzie TEMPLARIUSZY!

};
//*********************************************************************
//         Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9600_Piotr;
  nr          = 1;
  condition   = DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Condition;
  information = DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Info;
  permanent   = FALSE;
  description = "Umierasz?";
};

FUNC INT DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9600_Piotr_siema))
&& (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_15_00"); //Witaj Asasynie
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_01"); //Skąd wiesz że jestem Asasynem?
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_15_02"); //Widze po twoim stroju...
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_03"); //Ahh pewnie widziałeś się już z Abbasem!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_03"); //Cóż... Nazywam się Piotr, dziwne imie prawda? Nie ważne!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_04"); //Mam ci przekazać abyś spotkał się z Beniaminem!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9600_Piotr_zadanie_9600_05"); //Jest naszym szpiegiem w Straży, on wszystko ci wyjaśni


Log_CreateTopic (TOPIC_assasyn2, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_assasyn2, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_assasyn2, "Mam spotkać się ze szpiegiem asasynów w Straży, ma na imie Beniamin");
 
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Yyy.... Zreparsuj Spacerem? -.-
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
To raczej nic nie da bo jak stworzyłem postać moją pierwszą to przynajmniej pojawiło się okno dialogowe gdzie mogłem wybrać temat i wszystko sie ładnie do dziennika zapisywało, a teraz mówię postać odwraca się w moją strone na chwile i potem w swoją i robi dalej swoją rutynę...
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bo dialogi nie są połączone...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem z dialogami
#4 2012-06-30, 10:24(Ostatnia zmiana: 2012-06-30, 10:25)
Uruchamiając moda zaznacz reparse scripts... albo zrób paczkę z modem.
Co ja gadam, co ja gadam. Gdybyś tego nie zrobił raczej nie miałbyś postaci, chyba że zrobiłeś paczkę z modem i jej nie uaktualniłeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Ehh... Jeszcze raz powtarzam, gdy stworzyłem postać Wiecha z tutoriali czipa17 to gdy otwierałem gothic starterem to nie mówił tekstu, ale mogłem wybrać opcje (taki napis na dole ekranu np "Co słychać?"). A teraz tego nie ma, postać odwraca się w moją strone gdy na nią kliknę, chwile sie popatrzy na bohatera i się odwraca w swoją stronę i odwala rutyne np TA_Practice_Sword ... Nie chodzi o tworzenie paczki z modem bo bym miał to już od początku, czyli od postaci Wiecha...!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nekron wiem miałem kiedyś dawno temu ten sam problem jak masz te dwie postacie do moda to muszą one być dodane w pliku startup i dialogi jak wkleisz to wejdź w spacera i daj update i w między czasie usuń ou.bin i ou.csl jak sie skończy robić to daj save i wtedy musisz zrobić paczkę z modem bo inaczej nie bd dialogów tylko popatrzy postać na cb i nie bd nic. Myślę , że pomogłem jeśli to coś dało liczę na propsa ;)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Problem z dialogami
#7 2012-07-01, 10:49(Ostatnia zmiana: 2012-07-01, 22:06)
Nekron wiem miałem kiedyś dawno temu ten sam problem jak masz te dwie postacie do moda to muszą one być dodane w pliku startup i dialogi jak wkleisz to wejdź w spacera i daj update i w między czasie usuń ou.bin i ou.csl jak sie skończy robić to daj save i wtedy musisz zrobić paczkę z modem bo inaczej nie bd dialogów tylko popatrzy postać na cb i nie bd nic. Myślę , że pomogłem jeśli to coś dało liczę na propsa ;)
Źle mówisz jeśli ktoś ogarnia system plików gothic`a nie musi robić paczki.
Pierwszeństwo mają pliki .mod następnie .vdf a na koncu są pliki w folderach. Co oznacza ze jeśli gothic nie znajdzie pliku z taką samą nazwą w paczce .mod oraz .vdf plik będzie pobrany z folderu. Co do dialogów Nekron197 ma racje nie trzeba ich odświeżać jeśli chce się tylko przetestować wywoływane w nich funkcje.

@Nekron197 robiłeś może swoje rutyny lub zmieniałeś perce ?? Bo błąd wygląda na to ze nie leży w dialogach bo nawet jak by nie działały te dialogi NPC dostał by dialog END. Mam nadzieje ze zaznaczyłeś te reparse Script w starterze ;d

EDIT: widocznie odpalałeś moda z paczką .mod która miała stare skrypty dlatego nie działało.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Tak tak... Zaznaczałem, ale problem się rozwiazał. Kolega TheFabiosek1 miał jednak w pewnym sęsie rację.
Zrobiłem paczke z modem i odziwo wszystko działało jak trzeba. Daje wszystkim, którzy starali się pomóc te punkciki czy jak to tam  :lol:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cieszę się , że mogłem pomóc :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry