Witam, dodałem do gry dwie postacie z dialogami i questami, nie mam pojęcia czy dialogi będą odpowiednio działać, jakbyście zauważyli błąd w tym dialogu, w którym się wyświetla Syntax to napiszcie
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT (C_INFO)
{
npc = ASA_9511_Abbas;
nr = 9511;
condition = DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Condition;
information = DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_siema (C_INFO)
{
npc = ASA_9511_Abbas;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Condition;
information = DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_siema_15_00"); //Eee... Kim ty do cholery jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_siema_9511_01"); //Ja jestem Asasynem, zwą mnie Abbas
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie (C_INFO)
{
npc = ASA_9511_Abbas;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Condition;
information = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Asasynem?";
};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_15_00"); //Asasynem?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_01"); //Tak, Walczymy z Templariuszami.
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_03"); //Mam małą prosbę... Mógłbyś przynieść mi list od pewnej osoby?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_04"); //Ma na imie Donerio, znajdziesz go przy drodze od Wieży Xardasa do miasta.
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_05"); //Nie obchodzi mnie jak go zdobędziesz, ważne, żebyś przyniósł mi ten list.
Log_CreateTopic (TOPIC_asasyn, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dziwny człowiek imieniem Abbas poprosił mnie o przyniesieniu mu listu, który ma przy sobie Donerio... Ehh kim on do cholery jest???");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec (C_INFO)
{
npc = ASA_9511_Abbas;
nr = 1;
condition = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition;
information = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam List";
};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, ItWr_Liścik9511) >= 1)
&& (Npc_IsDead(Donerio))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info()
{
AI_playani (other, "T_SEARCH");
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_00"); //Mam List
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_01"); //Naprawde?! Pokaż go!
B_giveinvitems (other, self, ItWr_Liścik9511, 1);
B_usefakescroll ();
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_02"); //Boże! Mam nadzieje, że nie zabiłeś Donerio!
AI_Output (other, self,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_03"); //No cóż...
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_04"); //Kuźwa, Altair mnie zabije...!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_05"); //Ehh... Masz tutaj swoją nagrode
Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 5250);
B_LogEntry (TOPIC_asasyn, "Wykonałem zadanie, Zabiłem Donerio... Abbas wyglądał na nieźle przestraszonego");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_Abbas_morderstwo);
};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
&& (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Unknown_9512_Donerio))
&& (npc_hasitems (other, ItWr_Liścik9511) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info()
{
AI_playani (other, "T_SEARCH");
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_00"); //Mam List
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_01"); //Naprawde?! Pokaż go!
B_giveinvitems (other, self, ItWr_Liścik9511, 1);
B_usefakescroll ();
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_02"); //Boże! Mam nadzieje, że nie zabiłeś Donerio!
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_03"); //Spokojnie, nie masz sie oco martwić, Donerio żyje!
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_04"); //Uff... Całe szczęście...
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_05"); //Już sie bałem, że Altair mnie zabije...
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_06"); //Masz swoją nagrode
Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 250);
B_LogEntry (TOPIC_asasyn, "Wykonałem zadanie, Donerio żyje... Abbas wyglądał na Bardzo szczęśliwego, kiedy powiedziałem mu, że Donerio żyje...");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_Abbas_morderstwo);
};
EDIT: Usunołem ten dialog z folderu i wkleiłem na pulpit, ale błąd nadal wyskakuje!