U:PAR Syntax Error { (line 136) 3033 6

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 28.06.2012 roku

Wyświetleń 3033

Odpowiedzi 6

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

U:PAR Syntax Error { (line 136)
2012-06-28, 21:40(Ostatnia zmiana: 2012-06-28, 21:53)
Witam, dodałem do gry dwie postacie z dialogami i questami, nie mam pojęcia czy dialogi będą odpowiednio działać, jakbyście zauważyli błąd w tym dialogu, w którym się wyświetla Syntax to napiszcie

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9511_Abbas;
nr          = 9511;
condition   = DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Condition;
information = DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_siema   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9511_Abbas;
  nr          = 1;
  condition   = DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Condition;
  information = DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Info;
  permanent   = FALSE;
  description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_siema_15_00"); //Eee... Kim ty do cholery jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_siema_9511_01"); //Ja jestem Asasynem, zwą mnie Abbas


};

//*********************************************************************
//         Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9511_Abbas;
  nr          = 1;
  condition   = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Condition;
  information = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Info;
  permanent   = FALSE;
  description = "Asasynem?";
};

FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_siema))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_15_00"); //Asasynem?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_01"); //Tak, Walczymy z Templariuszami.
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_03"); //Mam małą prosbę... Mógłbyś przynieść mi list od pewnej osoby?
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_04"); //Ma na imie Donerio, znajdziesz go przy drodze od Wieży Xardasa do miasta.
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_9511_05"); //Nie obchodzi mnie jak go zdobędziesz, ważne, żebyś przyniósł mi ten list.

Log_CreateTopic (TOPIC_asasyn, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_piwko, "Dziwny człowiek imieniem Abbas poprosił mnie o przyniesieniu mu listu, który ma przy sobie Donerio... Ehh kim on do cholery jest???");
 
};


//*********************************************************************
//         Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec   (C_INFO)
{
npc         = ASA_9511_Abbas;
  nr          = 1;
  condition   = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition;
  information = DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info;
  permanent   = FALSE;
  description = "Mam List";
};

FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, ItWr_Liścik9511) >= 1)
&& (Npc_IsDead(Donerio))

{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info()
{

    AI_playani (other, "T_SEARCH");
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_00"); //Mam List
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_01"); //Naprawde?! Pokaż go!
    B_giveinvitems (other, self, ItWr_Liścik9511, 1);
B_usefakescroll ();

AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_02"); //Boże! Mam nadzieje, że nie zabiłeś Donerio!
AI_Output (other, self,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_03"); //No cóż...
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_04"); //Kuźwa, Altair mnie zabije...!
AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_05"); //Ehh... Masz tutaj swoją nagrode


Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 5250);
B_LogEntry (TOPIC_asasyn, "Wykonałem zadanie, Zabiłem Donerio... Abbas wyglądał na nieźle przestraszonego");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_SUCCESS);
    B_GivePlayerXP (XP_Abbas_morderstwo);



};
FUNC INT DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Condition()
{
    if (npc_knowsinfo (other, DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie))
    && (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Unknown_9512_Donerio))
&& (npc_hasitems (other, ItWr_Liścik9511) >= 1)

{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_Info()
{

    AI_playani (other, "T_SEARCH");
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_00"); //Mam List
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_01"); //Naprawde?! Pokaż go!
    B_giveinvitems (other, self, ItWr_Liścik9511, 1);
B_usefakescroll ();

AI_Output (self, other,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_02"); //Boże! Mam nadzieje, że nie zabiłeś Donerio!
AI_Output (other,self ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_15_03"); //Spokojnie, nie masz sie oco martwić, Donerio żyje!
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_04"); //Uff... Całe szczęście...
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_05"); //Już sie bałem, że Altair mnie zabije...
AI_Output (self, other ,"DIA_ASA_9511_Abbas_zadanie_koniec_9511_06"); //Masz swoją nagrode


Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 250);
B_LogEntry (TOPIC_asasyn, "Wykonałem zadanie, Donerio żyje... Abbas wyglądał na Bardzo szczęśliwego, kiedy powiedziałem mu, że Donerio żyje...");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_asasyn, LOG_SUCCESS);
    B_GivePlayerXP (XP_Abbas_morderstwo);
};

EDIT: Usunołem ten dialog z folderu i wkleiłem na pulpit, ale błąd nadal wyskakuje!
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nikt nie będzie szukał za ciebie. Głupi syntax error i już lecisz do kogoś po pomoc. Jak już w innym temacie mówiłem - takie tematy powinny być kasowane. Naucz się samodzielnego naprawiania błędów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Nie wiemy która linia to 136, chyba, że komuś chcę sie liczyć... wskaż tą linie łaskawie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ItWr_Liścik9511

Jako nazwy nie używaj polskich znaków. Polskie znaki są dopuszczalne tylko w stringach czyli tekście pisanym pomiędzy "".

Jak nie pomoże szukam dalej.


Nie wiemy która linia to 136, chyba, że komuś chcę sie liczyć... wskaż tą linie łaskawie.

Jak ci się pokazuje taki błąd to liczysz linijki :D  ?

W notatniku w edycja masz takie coś jak przejdź do ;)

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zainstaluj sobie Notepad++ lub Gothic Sourcer lub Gothic Text Editor(fajne narzędzie, po niemieckiemu, czesc englisz) lub Stampfer(calutkie niemieckie)
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Nie, mam notepada, ale nie chce mi się wkleiać jego skryptu do niego.
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Mam notepad++, jakoś to naprawiłem. Wiem napewno, że miałem błędy dużej wagi w skryptach...
Właśnie repreasuje w spacerze, potem się zobaczy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry