[G2NK] Vurt's Gothic II Graphics Overhaul 54368 46

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 15.06.2012 roku

Wyświetleń 54368

Odpowiedzi 46

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Mnie się nie podobał wygląd zewnętrzny miasta na 5 screenie. Mury są za jasne.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Vurt chyba w ogóle nie zna się na robieniu retexów architektury. O ile roślinność w jego wykonaniu jest zajebista, o tyle taki np. retex Balmory z Morrowinda to śmiech na sali. W ogóle nie powinien był tego udostępniać.
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Zawsze wszystkie te zażalenia można do niego napisać osobiście - jest to przecież wersja testowa, myślę więc, że wziąłby sobie to do serca.

Cytuj
retex Balmory z Morrowinda to śmiech na sali
O, nie widziałem takiego - możesz dać jakiś namiar?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O, nie widziałem takiego
Wiem nawet dlaczego. Popierdoliłem nicki. Tamten retex był popełniony przez Qarla. :lol2:

Co jest zresztą jeszcze dziwniejsze, bo Qarl zrobił przecież zajebisty retex Obka.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Drugim podanym linkiem ściagam wersję o 50 mb mniejszą i niezdolną do wypakowania (pojawia się błąd) prosze o sprawdzenie czy błędnie wrzucony plik czy moja wina ;p
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A z jakiego hosta konkretnie bo tam masz kilka serwisow do wyboru :X
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest 5 hostów z każdego mozna ściągnąć wersję o wadze 265 mb a poprawna ma 310 mb i tylko ona mi działa.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Tekstury całkiem,całkiem tylko że na 4 rdzeniach,radeonie 5770 klatkuje jak glupie :)  i to na widocznosci na 200%...Masakra
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ZenGin ? -.- Ile ramu na grafice ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zawsze mozna mu napisac TUTAJ
zgadzam sie z Małgorzata vszystko bylo super ale jak doszedlem do miasta to mi sie chcialo rygac , zadna atmosfera poprostu dla mnie jest to 10 fotek z cgtextures na chama wklejone .....
 


Iva2

Iva2

Użytkownicy
posty72
  • Użytkownicy
Mogę to wrzucić do returninga?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mogę to wrzucić do returninga?
Nie, w przeciwnym razie zostaniesz wychłostany. Zostałeś ostrzeżony.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam  :wink:  

Mnie się wydaje że te tekstury są zajebiste odświeża starego dobrego gothica 2 NC jak na gothica 3  :ok: .Ludzie piszecie takie bzdety że się was czytać nie chce ku...a oj za czysto jest do cholery to jest gra a nie kuchnia u mnie w domu  :facepalm:  w grze muszą być nie realistyczne i wyanimowane kreacje jeżeli chcecie sobie pograć w coś co przypomina trochę życie to proponuję GTA a nie gothica fantastyczną grę.Tekstury + Returning to może być fajna sprawa  ;d  

Pozdrawiam Mateusz.Wr  :wink:
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

Alembik_Vina

Alembik_Vina

Użytkownicy
posty76
Propsy17
  • Użytkownicy
Wgrałem wersję mającą 839 mb jakaś najnowsza z niemieckiego forum i mam wrazenie ze tylko niektóre rzeczy się zmieniły. Woda i tekstury mrugają a woda wcale się nie zmieniła. W ogóle mam wrazenie ze nie wszystko się zmieniło i jakoś niewłaściwie. Ator tematu pisze:

Jeśli chcecie mgłę, niebo i inne dodatkowe poprawione, zoptymalizowane ustawienia skopiujcie plik Gothic.ini do folderu System w głównym katalogu gry. Również jeśli macie problemy z wodą polecane jest wgrać ten plik.

ale skąd mam wziąć odpowiedni Gothic.ini?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Przeciez podal link do oryginalnego tematu na WoG'u. Pisze tam jak byk "My file gothic.ini" czy coś w ten deseń.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Czy mod jest kompatybilny z modem Returning?
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Alembik_Vina

Alembik_Vina

Użytkownicy
posty76
Propsy17
  • Użytkownicy
Dobra niewazne juz wiem.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
to nie mod to texture pack , model replacer i zen replacer jest on kompatybilny z dużą grupa modov które NIE używają originalnych g2nk zenow
 


Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
czyli Returning odpada :(
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
zawsze mozna rozpakowac vdf od vurta i zapakowac bez zenów ... :pokerface:   wtedy to bedzie miodzio
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry