[G2NK] Vurt's Gothic II Graphics Overhaul 54367 46

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 15.06.2012 roku

Wyświetleń 54367

Odpowiedzi 46

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na niemieckim forum pojawił się bardzo ciekawy, ba nawet epicki mod graficzny słynnego Vurta, dodane nowe animacje np. wody, nowe tekstury(ponad 600), nowe meshe, modele(ponad 60). Nowe niebo,deszcz,słońce. Tylko i wyłącznie graficzne zmiany, żadne zmiany w gameplayu.

Filmiki z moda:

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=gvWSjQEWlyM
[/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=pKARfclzpC8
[/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=D0rCbIArG4k
[/media]
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=VGp_Zcs4UOI
[/media] - NIESAMOWITA WODA ! :D  i ta plaża

Screeny:

1
2
3
4
5
6
7
7 - ładne góry

Jak dla mnie wygląda to po prostu świetnie miejscami. Jak ktoś ma zamiar ponownie zagrać w G2NK to praktycznie musi to zainstalować.

Link do pobrania: Download Download
Link do oryginalnego tematu: Forum WOG

Plik .vdf wrzucamy do folderu Data w głównym katalogu gry.
Jeśli chcecie mgłę, niebo i inne dodatkowe poprawione, zoptymalizowane ustawienia skopiujcie plik Gothic.ini do folderu System w głównym katalogu gry. Również jeśli macie problemy z wodą polecane jest wgrać ten plik.

Dodam że nie jest to jeszcze finalna wersja i mogą pojawiać się jakieś niedoróbki które najlepiej zgłaszać w oryginalnym temacie na WOG'u.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja dodam jeszcze od siebie że Vurt już kilkukrotnie udzielał pozwolenia na wykorzystywanie własnej modyfikacji graficznej w swoich produkcjach. Jeżeli nie jesteś dobrym grafikiem 2D polecam poproszenie Vurta o zgodę na wykorzystanie jego modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Ja już pobieram. Dokończę sobie Jaktyla z tym  ;d  drzewka zajebiste
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dlugy czas sledze vurtowe prace ale ta akurat wedlug mnie najmiej udana , duzo textur do sebie niepasuje svojim klimatem  i czasami vyglada to jako zbiorka z cg textures , najbardzej to mu sie udalo zrobic chyba vegetacje , miasto nieskoczylo az tak dobrze
 


Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Niezapominaj że to nie finalna wersja ;p  Jeszcze pewnie wiele rzeczy poprawi.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio

MarkosBoss
RaveN Studio

Vurt's Gothic II Graphics Overhaul
#5 2012-06-15, 20:58(Ostatnia zmiana: 2012-06-15, 21:05)
Modyfikacja fajna, ale ma wady. Niemniej - props się należy, ale nie autorowi tematu, a twórcy moda. Podobają mi się nowe modele i to, że większość tekstur jest szarobura, przez co nawiązują do takiej właśnie - szarej - "jedynki".



Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A czy ja pisałem ze ja chce propsy ? :D  Przecież wszystko napisałem w temacie czyje to, link do tematu oryginalnego itp itd. Nie zobaczyłem nigdzie tematu z modem to założyłem ;p

Marko mod jeszcze nie jest ukończony do końca więc co się dziwić że wady ma ? ;p
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kto do ku* nedzy kasuje moje posty?


Jak pisalem - nie pomyślałbym, że to jest nasz stary Gothiczek.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Polecam obczaić 7 screen który dodałem w 1 poście O_o jeszcze tylko dodać hdr, cienie, jakieś refleksje porządne, pixel shadery, bump mapping i będzie mega xD

Swoją drogą nie dałoby jakoś radę cieni zrobić właściwie jako jakiś efekt ikarusowy czy tam g2ext od pozycji słońca i pogody ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie sobie wrzuciłem tego moda no i mi szczęka opadła. Teraz to naprawdę można się zgubić na tych bagnach w Jarkedearze. Zajebiście bujna roślinność a już nie wspomnę o wyglądzie skał itp.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

tyson90

tyson90

DreamVader
posty389
Propsy143
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
No naprawde świetne teksturki moim zdaniem, odmładzają grę o parę dobrych lat. Oceniam na podstawie screenów i filmów.
 
Start | News | FAQ | Solucja | Poradnik | Download | Final Song | MP3

-Dlaczego kucharze faceci są lepsi od kobiet?
-Bo żeby zrobić prawdziwy żurek, trzeba mieć jaja.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sprawę z beczkami to zjebał ;d  Te obręcze jak dla mnie to się za bardzo świecą. Ogólnie nic nie jest brudne wszystko czyste za czyste jak dla mnie.

To wygląda OK
http://piclair.com/data/96vp8.jpg

Ale już tu
http://piclair.com/data/zuam1.jpg
lub tu
http://i.imgur.com/A0Cnv.jpg

Wygląda to na przesadzone

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Polecam obczaić 7 screen który dodałem w 1 poście O_o jeszcze tylko dodać hdr, cienie, jakieś refleksje porządne, pixel shadery, bump mapping i będzie mega xDSwoją drogą nie dałoby jakoś radę cieni zrobić właściwie jako jakiś efekt ikarusowy czy tam g2ext od pozycji słońca i pogody ?
no wlasnie jak juz by dalo rade dac bump specular mapping i shadery to gothic v originalnej grafice byl by 100x lepszy (o ile dobrze by to zrobiono) a co do zalatwienia shaderow to jest to mozlive ale autor ENB series powiedzal ze gothic uzyva stary direct x i dlatego to niezrobi
 


chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
Link nie działa:
Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!

Jak by ktoś mógł zrobić reup byłbym wdzięczny.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dodałem drugi link do multiuploadu ;x

Oczywiście na screenach i filmach prezentuje się to bardziej okazale niż w grze(przynajmniej u mnie) ;x
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Vurt's Gothic II Graphics Overhaul
#15 2012-06-16, 15:36(Ostatnia zmiana: 2012-06-16, 17:52)
Jest potrzebne G2MDK?

@down: dziękuję.
 
makin' bacon

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jest potrzebne G2MDK?
Nie nawet Player kit nie jest potrzebny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ta woda jest chyba najgorsza z tego wszystkiego  :ayfkm:  Wyglada gorzej niz w oryginale i kompletnie psuje klimat. Dupy w tym bym nie zamoczył.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
E okej wowoz każdy ma inny gust jak dla mnie woda wymiata  :ok:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty119
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Akurat ta woda w Jarkendarze naprawdę wygląda nierealistycznie (choć jest animowana lepiej).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry