Temat wygasł, ale dla tych, co nie wiedzą:
Najważniejsze jest to, żeby deformacja modelu (Pose Mode) dobrze działała. Zmiana wyglądu kości, to jest [niekiedy] wizualna zmiana. Wszystko można ustawić odpowiednimi opcjami. Wtyczka tak deformuje kości/zmienia wygląd, żeby wizualnie pasowały do danej gry/silnika. Tak samo jest w importowaniu lub eksportowaniu .smd (Source) lub psa., psk. (Unreal). Oczywiście wtyczka do Blendera może mieć błąd tak samo, jak .psk w Blenderze. Gdy chcemy mieć dobre kości [psk], musimy o imporować do Milksharpe 3D/3Ds Max. Później eksportować w jakimś innym, chodzącym na blenderze formacie, lub zapisać w [np.].MS3D i importować do Blendera w tym właśnie formacie.
Lub po prostu pobrać Blender 2.65a i wtyczkę do niego