Nadal nie pomaga. Zaatakowali mnie dopiero jak uderzyłem jednego z nich. To już krok naprzód, bo wcześniej się czeszyli z bójki. Ale nadal nie chcą mnie walnąć.
Proszę bardzo, tak wygląda mój skrypt, jeśli popełniam błąd będzie szybciej, ale wydaje mi się, że błąd nie leży po mojej stronie:
instance BDT_20056_Bandyta (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Bandyta";
guild = GIL_BDT;
id = 20056;
voice = 10;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
//--------Aivars-----------
aivar[AIV_EnemyOverride] = TRUE;
aivar[AIV_DropDeadAndKill] = TRUE;
// ------ Attribute ------
slf.level = 10;
slf.attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
slf.aivar[REAL_STRENGTH] = 60;
slf.attribute[ATR_DEXTERITY] = 60;
slf.aivar[REAL_DEXTERITY] = 60;
slf.attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
slf.aivar[REAL_MANA_MAX] = 10;
slf.attribute[ATR_MANA] = 10;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 160;
slf.attribute[ATR_HITPOINTS] = 160; //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Addon_BanditTrader);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal20, BodyTex_N, ITAR_BDT_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 45); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
// ------ TA anmelden ------
start_aistate = ZS_Bandit;
};