Importowanie świata z G1 do G2 3040 6

O temacie

Autor Gundeln

Zaczęty 4.05.2012 roku

Wyświetleń 3040

Odpowiedzi 6

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Witam, mam pewien problem z ZEN Convert'erem, ustawiam (chyba) tak jak powinno być :
[Klik]
I podczas ładowania świata w spacerze od G2 wyświetla się błąd Access Violation i spacera bierze w łeb. Wie ktoś o co może chodzić? Świat jest w wersji uncompilized czy jakoś tak to się nazywało  :pokerface:
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz otworzyć świat w Spacerze z G1 i eksportować go do .3ds, potem zaś w Spacerze z G2 eksportować do .ZEN. Potem robisz ze światem, co chcesz.



Pytanie: Dlaczego muszę dać do .3ds w Spacerze z G1, a w Spacerze G2 do .ZEN?
Ponieważ w świecie są triggery, waypointy, przedmioty itp., których nie ma w G2, a niektóre skrypty (triggery, tick_tocki itp.) są inaczej zbudowane. Jest tam także Magiczna bariera (!), której nie ma w G2, dlatego zawsze się kompiluje świat poprzez przetworzenie go do formatu .3ds, a potem do .ZEN.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Takiej odpowiedzi się obawiałem. A tak z ciekawości, da radę jakoś potem przenieść same voby do świata? Na moje myślenie wystarczyło by ten pusty świat zrobić do uncompilized, i skopiować tylko i wyłączenie voby z nie skompilowanego świata od G1. Zadziałała by taka metoda?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Raczej nie. Voby będziesz musiał wstawiać własnoręcznie, bo jak zrobisz uncompiled, to i tak będą błędy. W każdym razie mogę się mylić, w Spacerze nie robię od roku, więc może ktoś bardziej doświadczony w Spacerze coś więcej będzie wiedział.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
To teraz niech ktoś mi powie, czemu po złączeniu zenów macrosem (zmienionych z 3ds na .zen) z gothica I, gryzie mi się to z Górniczą Doliną z G2?  :pokerface:  I wygląda, cóż, nie wygląda
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ponieważ Górnicza Dolina z G1 i G2 ma te same tekstury, ale w G2 inaczej wyglądają. Będziesz musiał teksturować cały świat na nowo, chyba.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Poradziłem sobię, olałem zabawę macrosem, połączyłem wszystko w blenderze i trzyma się dobrze  :lol2:  Dzięki Polaking za pomoc.

//Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry