Tworzenie paczki z modem 2696 8

O temacie

Autor JoKeRo

Zaczęty 24.04.2012 roku

Wyświetleń 2696

Odpowiedzi 8

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy

JoKeRo

Tworzenie paczki z modem
2012-04-24, 16:03(Ostatnia zmiana: 2012-04-24, 16:12)
Cześć, mam problem. Nie mam pojęcia jak zrobić paczkę z modem :(( Konkretnie to robię takiego test mini moda który to podmienia tesktury. Ale jak zrobić taką paczkę tesktur(moda)?? Słyszałem coś o Vdf tool'u ale nie znam sie na jego obsłudze. Proszę o pomoc. Może jakiś tutorial albo coś... I z góry thx za pomoc. Teraz poprawiałam xd, sory za błąd w opisie tematu... (a szkoda że nie podkreśla błędów)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy
aha thx, zrobiłe tesktury HD na próbe ale dlaczego one są takie.. hmm. jak ziarno to wygląda. w grze..
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mipują ci
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy

JoKeRo

Tworzenie paczki z modem
#4 2012-04-24, 18:22(Ostatnia zmiana: 2012-04-24, 18:51)
jak temu zaradzić. pomocy plz xddd
 

gothic1210
  • Gość
Daj mip mape w Gomanie na max.




Spoiler
Znałem takiego jednego co robił Hajght kłaliti tekstur HD 3d the best jakoś kurwa!!!!  :lol2:  
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy
jak to ustawić ??
 

gothic1210
  • Gość
Przy zapisywaniu masz tam z boku. Pisze mipmap gneraten czy coś takiego. Tam wybierasz i dajesz np.7.
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy

JoKeRo

Tworzenie paczki z modem
#8 2012-04-24, 20:10(Ostatnia zmiana: 2012-04-24, 20:11)
Dzięki, już wszystko działa. Bardzo bardzo dziękuję :P

(leci props) thx jeszcze raz
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry