Praca Herolda (jakby) 1532 3

O temacie

Autor KiełbasianTM

Zaczęty 13.04.2012 roku

Wyświetleń 1532

Odpowiedzi 3

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy
Witajcie wszyscy. Chciałbym zrobić coś takiego jak nauczanie Vatrasa albo ogłoszenia Herolda ale chodzi o to że nie za bardzo wiem jak.
Wiem ze trzeba coś w folderze B_AssignAmbientInfos napisać tekst i dodać do folderów ze wszystkimi ZS i dopisać linijkę do TA.d  ale chyba do czegoś jeszcze coś dopisać czy coś w ten deseń. Pomóżcie: tutek lub cuś takiego. Proaszę o szybko odp.
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Praca Herolda (jakby)
#1 2012-04-13, 17:40(Ostatnia zmiana: 2012-04-13, 18:22)
Zmień mu rutynę .
Wszystko jest w tutorialach.

@Down:
Sorki, nie przestudiowałem całkiem dokładnie skryptów G2NK.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
B_AssignAmbientInfos

to dialogi dla grup NPC

Dialogi te mają np. wszyscy strażnicy to dialogi typu "jak do was dołączyć", "Gdzie znajde.."

Więc trochę pomyliłeś :P

Za ogłoszenia herolda odpowiada tylko jeden plik

zobacz w pliku z nim jaka rutynę wykonuje i TA zamień na ZS dopisz na koncu .d i masz nazwę pliku który musisz znaleźć :P

KiełbasianTM

KiełbasianTM

Użytkownicy
posty73
Propsy5
  • Użytkownicy

KiełbasianTM

Praca Herolda (jakby)
#3 2012-04-13, 19:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-13, 19:59)
Ale w B_AssignAmbientInfos jest Preach Vatras czyli jego nauczanie :ayfkm:  

Dodatkowo znalazłem ZS_Announce_Herold (ogłoszenia)
Cytuj
// *********************
// herold verkündet auf WP
// *********************

func void ZS_Announce_Herold()
{   
   Perception_Set_Normal();
   Npc_PercDisable     (self,    PERC_ASSESSQUIETSOUND   ); //sonst werden OUs abgebrochen - Grund: unbekannt

   B_ResetAll (self);
   
   AI_SetWalkmode    (self, NPC_WALK);      
   
   AI_GotoWP      (self, self.wp);
   AI_AlignToWP   (self);
   self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
};

func int ZS_Announce_Herold_loop()
{
   if (Npc_GetStateTime(self) >= 70)
   && (hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] == FALSE) //quatscht so nicht mehr rein
   {
      AI_PlayAni (self,"T_HGUARD_2_STAND");
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = NOTINPOS;
      B_Announce_Herold();
      
      Npc_SetStateTime(self, 0);
   };
   if (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == NOTINPOS)
   {
      AI_PlayAni (self,"T_STAND_2_HGUARD");
      self.aivar[AIV_TAPOSITION] = ISINPOS;
   };   
   
   return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_Announce_Herold_end()
{

};   

Teraz wg mojego gustu ale nie ma tu tekstu który chcę zmienić :confused:  
POoszukam ale wątpie że znajdę

Znalazem tekst dzięki ale jeszcze tu napisze jak coś będe chciał
 
Moje opowiadanko



- Je**ć dzieci!

- A starczy nam czasu?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry