Risen i/lub Gothic III i mój komp. 7611 18

O temacie

Autor Hastin

Zaczęty 8.04.2012 roku

Wyświetleń 7611

Odpowiedzi 18

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Czy na takim sprzęcie pójdzie gra Risen albo Gothic III?

Cytuj
AMD Athlon(tm) 64 3000+
1.8 GHz
512 MB RAM

Chodzi mi czy na minimalnych wymaganiach pójdzie choć trochę :D
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Jaką masz kartę graficzną? Jak na Gothic 3 to bardzo mało ramu, a jak na Risen to baaardzo mało ramu.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=minimalne+wymagania+gothic+3&ie=utf-8&oe=utf-8

kozacka opcja, co?


Nie podałeś nawet karty graficznej. Ale to nieistotne, bo g3 na 512 ramu będzie niegrywalne.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
tak bardzo smutne :<
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Czy na takim sprzęcie pójdzie gra Risen albo Gothic III?

Cytuj
AMD Athlon(tm) 64 3000+
1.8 GHz
512 MB RAM

Chodzi mi czy na minimalnych wymaganiach pójdzie choć trochę :D

Ja mam identycznie tylko 1 gb ram i karta 512mb i risen chodzi, a gothic3 sie muli :D

gothic1210
  • Gość
Czy na takim sprzęcie pójdzie gra Risen albo Gothic III?

Cytuj
AMD Athlon(tm) 64 3000+
1.8 GHz
512 MB RAM

Chodzi mi czy na minimalnych wymaganiach pójdzie choć trochę :D

Ja mam identycznie tylko 1 gb ram i karta 512mb i risen chodzi, a gothic3 sie muli :D
Nie rób mu nadziei, bo źle zrozumie, a potem będzie pytał czemu mu nie chodzi na radeonie9200.
 

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Kartę graficzną mam taką.

NVIDIA GEFORCE 7600 GS

A wystarczyło by RAM powiększyć czy procesor też za słaby?
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Risen na minimalnych powinien jakoś chodzić, ale o G3 zapomnij.
 

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Risen na minimalnych powinien jakoś chodzić, ale o G3 zapomnij.

Na moich minimalncyh pójdzie czy potrzebuje większej RAM?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
da rade, ja mam 7300gt i smigalo na srednich  :ok:  dokup ramu i bedzie
 


SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Lub demo g3.
Zawsze jest luka w polski m prawie - możesz ściągnąć pełna wersje gry jako herezje demonstracyjna na okres 24h
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Ta strona to gówno bez pokrycia w realu.
Ot przykład, Gothic III miałby mi nie pójść, a grałem na tym kompie na średnich, bez ścin.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Ta strona bazuje na wymaganiach podanych przez producenta, jeśli producent podał prawdziwe wymogi (a tak robią wszędzie poza goticzkiem 3) to informacje na stronie są godne zaufania.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ta strona bazuje na wymaganiach podanych przez producenta, jeśli producent podał prawdziwe wymogi (a tak robią wszędzie poza goticzkiem 3) to informacje na stronie są godne zaufania.
Dziwne, ja nie tylko z Gothiczkiem miałem ten problem, Assasin#msg1049052s Creed 1 miał mi nie działać, a grałem na wysokich, bez najmniejszej ściny. Było też kilka innych, podobnych sytuacji. Być może ta strona tylko mnie nie lubi : |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
To zależy :\
Np. jak byś chciał pograć sobie w simsy  :lol:  ale nie wiesz czy Ci pójdzie.
Wchodzisz se na stronkę i robisz testa. Nagle ukazuje Ci się wynik - oczywiście nie ruszą, bo za słaby procesor. Ale wiadomo, że procek nie jest aż tak potrzebny jak np. ilość pamięci wirtualnej w grach. Więc grasz spokojnie na wysokich.
No i trzeba uważać na błąd który podwaja Wam ilość pamięci karty graficznej w windowsie xp na tej stronie =\
 

Kalorak111

Kalorak111

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Mi na amd athlon 64 3000+ 1.8 ghz 512 ram gothic 3 na wysokich mulil tylko w lasach itp a tak dalo sie grac ;p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry