Render toolbag'a 7325 9

O temacie

Autor Komuchpl

Zaczęty 31.03.2012 roku

Wyświetleń 7325

Odpowiedzi 9

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Przy renderowaniu modelu mam pare polygonów które, po prostu inaczej się renderują (chyba).


Pytanie: co może to powodować? W 3ds'ie wygląda wszystko dobrze.
Przy włączeniu object space normals w zakładce materiałów wszystko wygląda dobrze.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Moze to byc problem z normalnymi tych poligonow.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Przy exporcie z blendera miałem tak jak źle wyexportowałem normalsy.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Pobawiłem się troche z eksportem normali w *.obj, pozłączałem nachodzące na siebie vertexy i doszedłem do punktu:


gdzie znikneło troche tych errorów. Pobawiłem się też modifierami 'normal' i 'edit normals', bez efektów.
Doszedłem do wniosku, że chyba lepiej będzie po prostu użyc 'object space normals'.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Render toolbag'a
#4 2012-04-01, 09:13(Ostatnia zmiana: 2012-04-01, 09:13)
Wyłącz tą 'teksturę' czy co to jest i pokaż wtedy.
Object space normals nie używaj bo to jest do dupy. Pokaż sam model bez tekstur to ci powiem czy już jest ok.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?


śmiem wątpić czy jest dobrze
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Jest dobrze. Po prostu masz światło tak ustawione.
Włącz sobie światło Night i dodaj pare pointlightów i zobaczysz że będzie wyglądało normalnie.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?


Swiatło jest ustawione dookoła.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Podeślij mi ten plik na PW, zobacze co z tym nie tak.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Kiedyś miałem ten sam problem, okazało się że to przez dzielenie Vertexów i renderer który podzielonych nie umiał poprawnie wyrenderować.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry