Błąd z językiem 4610 14

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 12.03.2012 roku

Wyświetleń 4610

Odpowiedzi 14

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Błąd z językiem
2012-03-12, 19:34(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 15:19)
No więc tak.Dlaczego po odpaleniu pliku .ini z modem przez gothic startera jest on po niemiecku .? Czy to tylko u mnie czy może po zrobieniu paczki zmieni się to ?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Zamieniłeś pliki na polskie?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Reparse scripts, w paczce .mod znajduje się niemiecka wersja skompilowanych skryptów. Jak dobrze pamiętam na forum jest polski odpowiednik.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Podczas instalacji G2MDK instalują się 2 startery "GothicStarter" ,oraz "GothicStarter_mod". Zapewne odpalasz przez ten drugi. Są 2 rozwiązania:
1)Odpal ze zwykłego EXE
2)Spróbuj z pierwszego startera.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Starter_mod to powinno działać w 100% mi zawsze działa...
Musiałeś coś namieszać w skryptach, jest też opcja taka że wgrywałeś coś z jakiegoś innego moda, bądź też nie zastąpiłeś skryptów. Z tego co pamiętam kiedyś był już taki temat...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Takich tematów było bardzo dużo, oraz moja odpowiedź powinna udzielić wystarczającej odpowiedzi.

Masz język niemiecki ponieważ używasz niemieckich skryptów które znajdują się w paczce .mod którą uruchamiasz przy włączeniu Gothic przez mod startera. Jeżeli nie chcesz mieć "problemów z językiem" będziesz musiał:
a. Zainstalować Gothic w oddzielnym folderze bez GMDK.
b. Pobrać polskie skrypty i uruchamiać z opcją reparse scripts, uprzednio robiąc update dialogów.
c. Pobrać gothic_game_mod.mod w wersji polskiej.
d. Alternatywnie do "c" możesz wykonać taki .mod sam.

Każda opcja powinna dać ten sam wynik.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
masz gothic 2 nk... zainstalowałeś g2mdk,,pobierasz polskie skrypty do gothica2 wypakowywujesz i kopiujesz contect i system...wchodzisz w folder z gothic'em i wchodzisz w foldery: work/data/skripts i tam to wklejasz...jeśli zainstalowałeś grę domyślnie to wchodzisz tak (dysk (c)/JoWood/gothic/work/data/skripts....no już chyba wiesz gdzie to ma  być...dobra to teraz otwierasz spacera hmm domyślnie to by było:  dysk(c)/JoWood/gothic/system/spacer.exe....no i tam jak już wszystko ładnie ci się załaduje to klikasz zakładkę world/reparse script czy jakoś tak po polsku by było (świat/napraw skrypty) tylko pamiętaj jeżeli masz avasta jako antywirusa to wyłącz go przed naprawianiem skryptów bo inaczej wyskoczy ci błąd no później postaraj się otworzyć okno które nazywa się output units daj update...poczekaj aż ci się wczyta i wejdź w folder z grą work/data/scripts/content/custence i usuń te dwa pliki które tam masz no i wróć do spacera i w tym oknie output units kliknij save no i wyłącz spacera i włącz grę powinno być wporządku....


a i taka rada jeżeli spacer ci się zatnie i komputer się zatnie to nie wyłączaj go na chama tylko czekaj cierpliwie bo jest to normalne czasem nawet trzeba zekać pół godziny (zależy od komputera)....heheh ja tak tłumacze że itak pewnie nieć nie zrozumiesz szczególnie że początkujesz z modowaniem :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Błąd z językiem
#7 2012-03-13, 12:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 15:17)
Ludzie za kogo wy mnie macie ... polskie skrypty wgrałem jeszcze nic nie zmieniałem tylko mape robiłem.Zrobiłem plik .ini i gdy odpalam gre przez GothicStarter ( przez _mod to samo) gra jest po niemiecku.Chodzi mi o to czy jak zrobie już paczkę z modem to czy mod będzie po polsku ...

I następna nowinka : itemy dodane skryptami nie działają po odpaleniu i moda i ogólnie gry przez GothicStarter.Po odpaleniu gry przez ikonke item działa normalnie ;/
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
I następna nowinka : itemy dodane skryptami nie działają po odpaleniu i moda i ogólnie gry przez GothicStarter.Po odpaleniu gry przez ikonke item działa normalnie ;/
Sparsuj skrypty za pomocą GothicStartera lub skompiluj skrypty w Spacerze.

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy

DizZy

Błąd z językiem
#9 2012-03-13, 17:19(Ostatnia zmiana: 2012-03-13, 18:33)
Ludzie ... za kogo wy mnie macie po raz 2.Skrypty są skompilowane... nie czyta ich po odpaleniu przez gothic startera a przez normalnego czyta... tak samo nie wiem czemu przez gothic startera jest po niemiecku a przez ikone po polsku.

@edit sawik możesz podać ten pliczek bo znaleść nie moge ;]

Pomoże ktoś ?

[mod=Avallach]Nie odświeżaj tematu przed upływem doby, nie zwiększy to jego popularności u innych użytkowników.[/mod]
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie czyta ponieważ jeżeli nie zaznaczysz opcji "Reparse Script" czyta wersję z moda nie z _work/scripts/_compiled.
Co do paczki to zaraz poszukam na kompie, powinienem gdzieś to mieć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
sawik dobrze gada alle tak czy inaczej jak chcesz mieć po polsku to muśisz zrobić nowe pliki (OU.BIN i OU.CSL)  tak jak wcześniej pisałem też na początku bawinia się w modowanie miałem z tym problem alle są ludzie wporządku którzy zawsze pomogą tylko trzeba się upewnić czy rozumie się to co ktoś napisał albo poprosić o napisanie jaśniej
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Już normalnie nie ogarniam.Tak z pół roku temu bawiłem się w modowanie i żeby mod czytał nowe itemy czy npc wystarczyło skompilowac skrypty spacerem ;/
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czasy się zmieniają...


A tak poważnie to zapewne za każdym razem robiłeś paczkę z modem lub używałeś specyficznie napisanego .ini, z tego co pamiętam była możliwość zastąpienia paczek folderami.

A teraz działa czy nie tak w ogóle?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gameboy007

Gameboy007

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Może spolszczenie skryptów? I uruchomienie z opcją Skripte Parsen. Powinno pomóc. :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry