gume-artowa teczka gumena 37063 85

O temacie

Autor Gumen

Zaczęty 10.03.2012 roku

Wyświetleń 37063

Odpowiedzi 85

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
w sumie można by popróbować zerwać skórę z jakiegoś żywego murzyna i zrobić z niej teksturę :>
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Nie wejdzie pod skaner. Nie żebym próbował tak kiedyś...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

gume-artowa teczka gumena
#62 2012-05-22, 22:35(Ostatnia zmiana: 2012-05-22, 22:35)
wejdzie jak najbardziej, tylko trzeba mieć odpowiednie podejście. mogę was w tym wytrenować za 500golda jeśli macie 8 poziom Cwaniactwa.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Sam nie masz jeszcze takiego levelu, cioto.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
3D dot sk
jest tam duzo fotek bazovych na tekstury ...
 


Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
O super, na pewno się przyda. Dzięki.
W najbliższym czasie nie przewiduję kontynuacji prac.
Nadwyrężyłem kilka mięśni, ciężko teraz robić cokolwiek  :|
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Trochę mnie już denerwuje ten czarny. Nie wiem czy starczy mi chęci by go skończyć ;/
Ale za to mam inny model ;p  Takie LP zamiast poprzedniej niedokończonej postaci.
Skończyłem tamten koncept 3d ale nie podobał mi się tak więc zrobiłem coś takiego. Chyba jeszcze dodam trochę trójkątów i potem tekstura. Ma to być lekki kombinezon kosmiczny, w ciemnych odcieniach.
Miałem z nim problemy bo w pierwszej wersji za bardzo przypominał kombinezon z crysis'a. Potem z TRON'a, potem z Halo.
No ale tylko model LP. Większość elementów pokaże się dopiero na teksturze.
2h w blenderze 2.63a bez konceptu. 1514 trisów.
[p3d=uLI3u/spin]
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Nie umiałem namalować tekstury dla poprzedniego mesh'a. Więc wracam do mojego folderu 'nauka teksturowania' i znalazłem tam jakiś model lp.
Tekstura w całości w gimpie 2.6. (256x256)
Jeszcze nie gotowa, ale jestem ciekawy co mi możecie doradzić.

Taka główka, ale w poprzednim mesh'u miałem problem z fałdami na rękawie.
Może znacie jakieś tutki czy coś odnośnie malowania tekstur?
Interesowały by mnie coś odnośnie twardych powierzchni ja metal no i ubrania.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tusk... widzę Tuska : |
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
haha super, że to widać. To miał być Tusk, no i chyba się udał :]
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dla mnie troche zbyt pastelowe kolory. Nieco mocniej zaznaczył bym cienie i charakterystyczne rysy twarzy.
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Troszkę poprawiłem.

Jeszcze szybko poprawię szwy (akurat nie widać ich na screenie) i kończę z nim.
Zrobię następne takie małe treningi teksturowania.
Muszę nazbierać expa i wykorzystać punkty nauki na skil teksturowania.
A może w końcu uda mi się namalować fajną teksturę dla mojej postaci.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Dobra koniec z nim.
Model (336 trójkątów): Blender 2.62
Tekstura (256x256 px): Gimp 2.6

Mam nadzieję, że za niedługo się przekonacie; kto jest następny w kolejce do teksturowania ;p
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

gume-artowa teczka gumena
#73 2012-06-16, 18:06(Ostatnia zmiana: 2012-06-16, 18:07)
to ze ci tak fajnie wyszlo to chyba wina tego Tuska. Ale nie łudź się, że temu złodziejowi dam propsa  :lol2:  A praca ładna
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Dobra koniec z nim.

Szkoda że chodzi o pracę a nie osobę ją przedstawiającą.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Zrobiłem sobie dziś kolejny model do nauki teksturowania.
Oczywiście lp, 1556 trisów.
[p3d="ZefPB/shade"]
Mam tylko nadzieję, że w raz z teksturą będzie lepiej widać kto to ma być i co to za dziwaczny kołnierz ;p
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
z innej beczki
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Chciałbym zobaczyć pokoleji jak to robiłeś... :D

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

gume-artowa teczka gumena
#78 2012-06-29, 21:26(Ostatnia zmiana: 2012-06-29, 21:27)
sofa to akurat kilka boxow :D  chyba, ze mowisz o twarzy
moglbys pokazac jak robisz zagniecenia
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
sofa to akurat kilka boxow :D  chyba, ze mowisz o twarzy
moglbys pokazac jak robisz zagniecenia
no tak, modeluje się szybko i przyjemnie ;)
A wgniecenia to nic specjalnego. Po prostu zagęszczam siatkę i przesuwam wierzchołki.
Jest z tym trochę zabawy, ale jak ma się już dość sporo zagnieceń to można łatwo nimi manipulować w sculpt mode.

I jeszcze pierwszy testowy render w blender internal:
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry