Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1121969 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1121969

Odpowiedzi 2392

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Nie wiem czy ja mam tylko tego buga, ale gdy wchodze
na cmentarz orków z bezi to gdy wyjmuje broń i atakuje
orków wywala mnie ciągle, mam dwa sposoby a
by ominąć tego buga, wale z kusz albo bezi ich bije.
To tyle.

Nie tylko Ty masz ten błąd, nie wiadomo z jakich przyczyn ale po zmianie zena po uderzeniu z broni zawsze jest crash, najlepsza solucja działa w 100% jak do tej pory to zapisanie gry w nowym zenie i wczytanie jej ponownie i powinno być ok.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ewentualnie na marvinie kiluj co sie napatoczy :)  jesli nie zadziala, a bezi nie bedzie w stanie ci pomoc xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
ewentualnie na marvinie kiluj co sie napatoczy :)  jesli nie zadziala, a bezi nie bedzie w stanie ci pomoc xD
A potem problemy z niskim levelem. Killujecie na marvinie bez zwracania uwagi na to że nie daje wam to expa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
ewentualnie na marvinie kiluj co sie napatoczy :)  jesli nie zadziala, a bezi nie bedzie w stanie ci pomoc xD
A potem problemy z niskim levelem. Killujecie na marvinie bez zwracania uwagi na to że nie daje wam to expa.

Jak grasz na kodach to raczej niski lvl to nie problem :)
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mowie o tym przypadku odnosnie tego iż nie moze walczyc tam, ja tak to zrobilem, potem poprostu poszedlem sobie pobic expa w lasach jak stamta wyszedlem i bylem na swoim, :)
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Lista się trochę wydłużyła.

Cytuj
ver 1.06
- naprawiony world.zen i inne lokacje
- przebudowany i poprawiony główny wątek w SO (inwigilacja strażników, przygotowanie ataku na SO i odbicie Diego)
- poprawiony i przebudowany wątek w NO (rozdział 5, dodano eventy, rutyny, wp i content do world.zen)
- dodano Strażnicę
- poprawiona rozmowa z Cipherem (dialogi było pomieszane i nie palił zielska)
- poprawiona rozmowa z Torlofem, Jurgenem i Sherem plus odpowiednie rutyny
- kopacze zamiast "ENDE." mają "KONIEC"
- poprawione czerwone twarze trupów
- poprawiona rutyna Beziego na Cmentarzysku Orków
- dodano Nekromantę do world.zen i jego siedziby
- dodano waypointy dla Almanachu Odrodzenia i nekromanty w jego siedzibie
- dodano sobowtóra Ricka podczas "próby mroku"
- poprawiono runę teleportacyjną do siedziby nekromanty
- sługusy nekromanty oraz nekromanta ma "KONIEC" zamiast "ENDE.",
- poprawiono siedzibę nekromanty, wyrzucono ognisko i dodano pewne księgi ;)
- poprawione zadanie Kurier
- poprawione zadanie z Magami Wody i najemnikami
- poprawione zadanie związane z Kamieniami Ogniskującymi
- poprawione zadanie związane ze zdobyciem trucizny
- atak na obóz rebeliantów jest jeden, nie powinno już być pętli,
- NPC nie zabijają już nas, jak mają nas tylko pobić,
- dodany stylista przed bramą SO
- nie powinien się pojawić drugi miecz runiczny podczas dialogu z Lerenem,
- można już wykonać zadanie "Nie ma to jak zemsta",
- usunięty golem z mostu niedaleko twierdzy,
- poprawione podwójne dialogi u łowców,
- nie powinny się pojawiać w nieskończoność dialogi u Leafa dotyczący smoczego korzenia oraz u Miltena dotyczący zebrania wszystkich składników,
- Kubeł nazywa się teraz Kufel,
- usunięte podwójne opcje dialogowe "Koniec" u zagubionego skazańca, Coopera i Harforda,
- Milten daje już kostur maga zamiast łuku myśliwego, gdy przychodzimy do niego po ekwipunek,
- dodano przedmiot, który umożliwia dostanie się do artefaktu Lerena,
- można ukończyć zadania: "Magiczne praktyki" oraz "Życie w obozie rebeliantów",
- dialogi u Balama z szynką i trucizną pojawiają się w odpowiednim momencie,
- po otwarciu listu Fletchera nie pojawia się list do magów ognia, tylko... otwarty, spreparowany list Fletchera
- poprawiony rytuał Magów Wody
- dokończony i poprawiony rytuał naładowania miecza runicznego
- poprawione zadanie z ornamentami (mapy jeszcze do poprawki)
- usunięte harpie z twierdzy (powodowały niepotrzebny zamęt wśród BNów)
- Cooper idzie do więzienia, gdy podrzucimy mu pierścień Gomeza,
- dodane nazwy wayponintów dla kopaczy i strażników dla dwóch pierwszych konwojów,
- dodany Orkan do SO po rozmowie ze strażnikiem bramy,
- Kharim będzie na nas czekał w jaskini, tam gdzie był Nek w G1, gdy dowiemy się kiedy wyrusza konwój,
- nie wywala nas po "obudzeniu się" ze snu,
- dodany skrypt muzyki i mgły
- nowa dllka do odtwarzania muzyki
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to super, ale czy gra dalej crashuje co 5 sekund?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co 5 sekund nie wywala się ;) W zasadzie nigdy tak nie było.

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
to super, ale czy gra dalej crashuje co 5 sekund?

Nie powinna, szczerze mówiąc nie spotkałem się z czymś takim, żeby crashowała się co 5 sekund, jedynie po dłuższej grze.
 

Libra

Libra

Użytkownicy
posty50
Propsy1
  • Użytkownicy
Dobra robota panowie!
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Zobaczysz co będzie jak zobaczysz wersje ostateczną
 

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
:O  
Na gg był o 20:49 aczkolwiek nie wiem czy to napewno był on xd
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1332 2012-10-06, 20:58(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 21:02)
Eee.. jesteś świadom że OrcWarrior od jakiś kilku dni aktywnie się udziela w tajnym theModderS (i w jednym temacie poza tajnym przez przypadek) i pomaga przy poprawianiu bugów? To że był/jest na GG też nie powinno dziwić.

@Down, ja też nie i co?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Buu :C Nie mam dostępu do tajnego, ale dobrze wiedzieć.
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Eee.. jesteś świadom że OrcWarrior od jakiś kilku dni aktywnie się udziela w tajnym theModderS (i w jednym temacie poza tajnym przez przypadek) i pomaga przy poprawianiu bugów? To że był/jest na GG też nie powinno dziwić.
Cholera, mamy szpiega :lol2:  Co za ironia :lol2:

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
:O  

Nie wiem kurwa jaki jest sens w przeszkadzaniu Orkowi.
 
Комиссар RBT

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
przestancie go nenkac :)  może dlatego przestał moddowac ? :)  xD
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Rozumiem, że Orc jest jakąś tam osobistością(albo był. Nie orientuję się w przypadku niektórych znanych osób z górnego forum), ale to jest wg dziwne, że ktoś się podnieca, bo ktoś się pojawił(jak kolwiek długo by go nie było) i zawraca mu głowe. Każdy ma życie prywatne, a takie coś to jest jak pytanie w tematach w kółko "kiedy wyjdzie mod/spolszczenie?".
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu

orcwarrior
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1338 2012-10-07, 01:09(Ostatnia zmiana: 2012-10-07, 01:10)
Kurwa, widzę że mam rangę lokalnego celebryty, aż strach wchodzić na pudelka itp.  pewnie teraz na tapecie:
"Szok orcwarrior był dostępny na GG!!! [Zobacz zdjęcia]" :lol:

Spokojnie ludzie, wpadłem tu tylko troche pomóc z wiekszymi problemami i może jakoś pożytecznie wpłynąć na atmosferę i tempo pracy też, ale cudów nie należy się spodziewać :wink:
 



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Eee.. jesteś świadom że OrcWarrior od jakiś kilku dni aktywnie się udziela w tajnym theModderS (i w jednym temacie poza tajnym przez przypadek) i pomaga przy poprawianiu bugów? To że był/jest na GG też nie powinno dziwić.
Cholera, mamy szpiega :lol2:  Co za ironia :lol2:
Sam się zdradził XD

Kurwa, widzę że mam rangę lokalnego celebryty, aż strach wchodzić na pudelka itp.  pewnie teraz na tapecie:
"Szok orcwarrior był dostępny na GG!!! [Zobacz zdjęcia]" :lol:

Spokojnie ludzie, wpadłem tu tylko troche pomóc z wiekszymi problemami i może jakoś pożytecznie wpłynąć na atmosferę i tempo pracy też, ale cudów nie należy się spodziewać :wink:
Człowieku, niedługo będziesz na interii :lol2:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry