Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1127249 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1127249

Odpowiedzi 2392

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Sprint to nie błąd klikasz 2 razy w i go używasz :) .
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy
Zależy kto jak na to patrzy  :wink:
 

r0ck3r

r0ck3r

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Cholera, zrobiłem wszystko tak samo jak w pierwszym poście ładnie zostało opisane, a dalej nie działa. Teraz przynajmniej nie wyrzuca, ale... zaczynam grać w zwykłego Gothica... -.-
 
Twoje słowa to nietoperze

Pożerające motyle mych uczuć...



Nic bardziej nie zabija

Niż śmierć



Nie ma większej śmierci

Od zapomnienia...

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
sprawdź plik .ini czy masz dodany odpowiedni plik *.mod (nazwa tego pliku znajdziesz w folderze "Gothic PL\Data").
Prawdopodobnie w .ini masz inną nazwę niż w tym folderze.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja tam wole poczekać ściągnę dopiero jak będzie gotowe  :lol:
 

r0ck3r

r0ck3r

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Na kiedy przewidywana jest data ukończenia moda?

Może powtarzam pytanie, które padło kilkanaście razy przedtem, ale nie chce mi się czytać całych 34 stron \m/
 
Twoje słowa to nietoperze

Pożerające motyle mych uczuć...



Nic bardziej nie zabija

Niż śmierć



Nie ma większej śmierci

Od zapomnienia...

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Nie wiadomo.., aktualnie łatane są błędy w początkowych rozdziałach + to twórcy mają swoje życie prywatne.
 

r0ck3r

r0ck3r

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Dobra, to przestało być śmieszne. Ile ku*wa razy mogę ściągać ten sam plik?! Do cholery, robię wszystko jak trzeba, wgrywam, instaluję, uwalam się po łokcie, ale dla czego skoro nic się nie załącza?

Czy do odpalenia moda trzeba Gothic Mod Instaler?
 
Twoje słowa to nietoperze

Pożerające motyle mych uczuć...



Nic bardziej nie zabija

Niż śmierć



Nie ma większej śmierci

Od zapomnienia...

Olaf

Olaf

Użytkownicy
posty50
Propsy51
  • Użytkownicy
Shegar, a co ze stronką? Może jakaś aktualizacja?
 
– Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?

– Jest wódka.


"Boży bojownicy" A.Sapkowski

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
Nie wiem czy to bug, czy poprostu coś mi się popsuło, ale w misji Szpieg Gomeza gdy rozmawiam z Tonym po tym gdy zdemaskowałem go razem z Cavalornem on mi mówi o tym miejscu, informatorze itd. Jednak po rozmowie ten poprostu pada na ziemię (death) a Rick mówi o tym co ma być na miejscu spotkania.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
TO nie bug.Po tym masz iść do strażnika wejścia do obozu a potem do cavalorna :) .
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
TO nie bug.Po tym masz iść do strażnika wejścia do obozu a potem do cavalorna :) .

Tylko chodzi o to że Tony umiera od razu na wieży, kiedy gadam z nim o tym gdzie mamy się spotkać. Wątpię że to tak miało być bo gdy Tony umiera to Rick mówi że to napewno sprawka Hrabii albo Kruka. Nie wiem za bardzo skąd mielibyśmy wiedzieć o hrabii.
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Info na stronie damy asap.

Cały czas pracujemy, aktualnie ze skończonych poprawek:

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- sporo zmian w world.zen
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#673 2012-04-03, 02:28(Ostatnia zmiana: 2012-04-03, 09:48)
Info na stronie damy asap.

Cały czas pracujemy, aktualnie ze skończonych poprawek:

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- sporo zmian w world.zen
I to mnie cieszy shergar widać ,że zależy wam na tym modzie ,żeby wyszedł i był wreszcie skończony
 

r0ck3r

r0ck3r

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy

r0ck3r

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#674 2012-04-03, 12:57(Ostatnia zmiana: 2012-04-03, 12:58)
Info na stronie damy asap.

Cały czas pracujemy, aktualnie ze skończonych poprawek:

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- sporo zmian w world.zen

Fajnie, fajnie, ale kiedy to wyjdzie?

Wiem, że pytanie jest chamskie i ogólnikowe, ale po prostu jestem ciekaw i napalon ;d
 
Twoje słowa to nietoperze

Pożerające motyle mych uczuć...



Nic bardziej nie zabija

Niż śmierć



Nie ma większej śmierci

Od zapomnienia...

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Info na stronie damy asap.

Cały czas pracujemy, aktualnie ze skończonych poprawek:

ver 1.02

- poprawiony Tony (zabójstwo i skazanie na Głębię)
- dodany strażnik Głębi
- dodani uciekinierzy z NO (zadanie z Laresem i jego toporem)
- poprawiony Gorn (już stoi tam gdzie trzeba)
- dodany strażnik bramy przed polem ryżowym
- usunięty błąd krytyczny, który powodował crush gry o północy czasu gry
- dodany działający Pupil
- poprawione pozyskiwanie trofeów z zabitych stworzeń (np. kły wilka)
- poprawiony dialog z Fiskiem
- poprawione zadanie z mieczem dla Świstaka
- poprawiona bójka w karczmie (i wszystkie pozostałe bójki)
- poprawiony Karczmarz (dialog)
- poprawiony handel z Lerenem (dialog)
- poprawiony Świstak (dialog)
- poprawione i uzupełnione zadanie z Białym Kłem
- dodane dialogi strażnikom mostu przed SO
- Rączka ma właściwy klucz do skrzyni Gomeza
- poprawione opcje wyboru u Gorna i Laresa
- dokończony i poprawiony wątek poboczny w Orlim Gnieździe
- sporo zmian w world.zen

Fajnie, fajnie, ale kiedy to wyjdzie?

Wiem, że pytanie jest chamskie i ogólnikowe, ale po prostu jestem ciekaw i napalon ;d
Narazie Shergar jest w pracy pewnie więc jak przyjdzie to zrobi aktualizacje
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
Przez ten błąd z Tonym stoję w fabule, mam nadzieję że path będzie niedługo.
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy
A jak z tą muzyką :P ?? Mam nadzieję, że jej nie usuneliście
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
U mnie muzyka działa, tylko menu jest bezdźwięczne.
 

JoKeRo

JoKeRo

Użytkownicy
posty40
Propsy9
  • Użytkownicy

JoKeRo

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#679 2012-04-03, 18:09(Ostatnia zmiana: 2012-04-03, 18:10)
No chodzi mi o brak muzyki w menu jak i zarazem podczas walki. Te kawałki są ZAJEBISTE. Jak oglądałem gameplay'a i usłyszałem tą muzykę z walki to aż mnie dreszcz obleciały.
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry