Gothic: Czas Zapłaty [beta] 1125135 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 1125135

Odpowiedzi 2392

IceMan

IceMan

Użytkownicy
posty68
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja bym prosił jeszcze o tej savy na inny hosting bo z tego sendspace.pl nie da się pobrać, a wolałbym zacząć od sava, ponieważ zbyt często mi crashuje grę :/ a co do bugów to na samym początku gry kiedy oddałem paczki temu piratowi, to miałem podobno sobie wybrać coś a nic nie mogłem. I oczywiście podczas walk w obozie rebeliantów czasami jest tak że zostaje zabity, a czasami ogłuszony.
 

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy

Koreon

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#301 2012-03-06, 21:33(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 22:14)
Ktoś wie jak zgryźć tego orka, który pojawia się jak stoimy na warcie u Toniego.

Nie zabijałem ani Orka ani Strażnika, zrzuciłem ich ze skały. A Serio Mod trochę za trudny. I wkurza to że jedynym sposobem wyjścia z rozmowy jest często, zagaienie na temat po którym następuje walka (np. Quentin).
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Trzeba mieć po prostu wyższy lvl i więcej siły, wtedy można z nimi walczyć. Wykonaj najpierw jakieś łatwiejsze zadania.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja bym prosił jeszcze o tej savy na inny hosting bo z tego sendspace.pl nie da się pobrać

Popieram, wrzućcie to na innego hosta, ten jest non stop zajęty.

Profesores

Profesores

Użytkownicy
posty13
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy

Koreon

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#305 2012-03-07, 15:00(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:47)
@lukis88
Zrobiłem wszystkie zadania (które nie były za trudne, lub niemożliwe do wykonania) i wybiłem dużo zwierząt, ale nadal dostawałem od każdego po dupie. A z tym problemem sobie poradziłem, poprostu zrzuciłem ich ze skały.
Spoiler
I fajny był ten motyw w którym troll przychodzi pod obóz, i w ostatniej chwili ratuje nas Bezi.
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
SPOILERY!!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I fajny był ten motyw w którym troll przychodzi pod obóz, i w ostatniej chwili ratuje nas Bezi.

No i koniec. Zdradziłeś mi ważny element fabuły. Moje życie straciło sens.

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy

Koreon

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#308 2012-03-07, 16:49(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 16:56)
Przepraszam już poprawiłem a ty lepiej też usuń.
Po drugie, co w tym ważnego że jakiś tłuk wyświadcza nam przysługe. Znika i tyle go widzieliśmy. Zresztą pewnie i tak nie nazywał się tak, tylko coś w stylu " łowca przygód".
Po trzecie, to musi być niezwykle ważny element fabularny, skoro poznajemy go cieciując za niewyspanego Toniego.
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Może ktoś poradzić jak zrobić misję z tym aligatorem?. Robię tak :
uczę się zdejmować pazury od zwierząt (na kodach instert ch :D )
Podchodzę do aligatora zabijam go wszystko ładnie zdejmuje pazury (mają nazwę pazury wilka ..) próbuję oddać do Jacka i nic ;( .
Poradzi ktoś lub da save po przejściu tego ?.
 

robert9330

robert9330

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Mam problem z grą, po instalacji włączyłem gre i na początku na plaży gra sie wyłącza i wyskakuje jakiś error. może ktoś powiedzieć co zrobić ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zainstalować patcha.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam problem z grą, po instalacji włączyłem gre i na początku na plaży gra sie wyłącza i wyskakuje jakiś error. może ktoś powiedzieć co zrobić ?
Musisz ściągnąć jeszcze patha. ( w pierwszym poście shegara ).
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Mam dobrego newsa. Zaczęliśmy pracować nad poprawkami i ogólnie nad modem. W sumie to adanos i rafał ja im tylko pomagam :D

Być może wyjdą patche, abyście mogli dalej brnąć w fabułę, w sumie to będzie jak otwarta beta moda - wy testujecie, wpisujecie bugi w temacie z błędami, my je poprawiamy, wrzucamy patche, etc. Dzięki temu prace nad modem powinny szybko ruszyć. Powinniśmy dać radę skończyć to bez Orka, chyba, że wróci, to by nam bardzo pomogło.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Noooo... fajnie...

Przydało by się zlikwidować kilka myślę że banalnych - skryptowych bugów, czyli m.in. z nauką siły, oddawaniem przedmiotów do questa...  i można grać. :roll:
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan
Pracujemy na nowszych skryptach, z mniejszą ilością bugów (przynajmniej teoretycznie). Dodamy też to czego brakowało. W międzyczasie trzeba jeszcze wykończyć 2 lokacje i na dobrą sprawę to wszystko. Ostre testowanie z waszą pomocą i pójdzie szybko.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#316 2012-03-08, 09:09(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 09:11)
a problem z lvlupiem ? bo ja teraz mam nextlevel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx no i dostaje novy poziom za kazda bestie chyba to 7 poziomu bylo normalnie potem jakosz sie zepsulo...
 @sher: sprawdzalem ten roboczy swiat/dungeon to ostatni ?
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#317 2012-03-08, 09:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-08, 12:49)
Nie, nic nie było poprawiane. Rozumiem, że coś takiego otrzymujecie? :D
Poziom 1 dośw. 1500
Poziom 2 dośw. 3000
Poziom 3 dośw. 5000
Poziom 4 dośw. 7000
Poziom 5 dośw. 9000
Poziom 6 dośw. 11000
Poziom 7 dośw. 13000
Poziom 8 dośw. 14500
Poziom 9 dośw. 15500
Poziom 10 dośw. 16500
Poziom 11 dośw. 16500
Poziom 12 dośw. 16000
Poziom 13 dośw. 15000
Poziom 14 dośw. 13000
Poziom 15 dośw. 10000
Poziom 16 dośw. 6000
Poziom 17 dośw. 1000
Poziom 18 dośw. -5000
Poziom 19 dośw. -12500
Poziom 20 dośw. -21500

Zaraz przywrócę oryginalne z G1.

Poziom 1 dośw. 1500
Poziom 2 dośw. 3000
Poziom 3 dośw. 5000
Poziom 4 dośw. 7500
Poziom 5 dośw. 10500
Poziom 6 dośw. 14000
Poziom 7 dośw. 18000
Poziom 8 dośw. 22500
Poziom 9 dośw. 27500
Poziom 10 dośw. 33000
Poziom 11 dośw. 39000
Poziom 12 dośw. 45500
Poziom 13 dośw. 52500
Poziom 14 dośw. 60000
Poziom 15 dośw. 68000
Poziom 16 dośw. 76500
Poziom 17 dośw. 85500
Poziom 18 dośw. 95000
Poziom 19 dośw. 105000
Poziom 20 dośw. 115500

EDYCJA
Poprawiłem na:
Poziom 1 dośw. 1500
Poziom 2 dośw. 2500
Poziom 3 dośw. 4000
Poziom 4 dośw. 6000
Poziom 5 dośw. 8000
Poziom 6 dośw. 10500
Poziom 7 dośw. 13000
Poziom 8 dośw. 16000
Poziom 9 dośw. 19500
Poziom 10 dośw. 23000
Poziom 11 dośw. 27000
Poziom 12 dośw. 31000
Poziom 13 dośw. 35500
Poziom 14 dośw. 40500
Poziom 15 dośw. 45500
Poziom 16 dośw. 51000
Poziom 17 dośw. 56500
Poziom 18 dośw. 62500
Poziom 19 dośw. 69000
Poziom 20 dośw. 75500

Patch: http://www.sendspace.com/file/gj7yar

Lista zmian:
- poprawienie dialogu Hanka dotyczącego nauki oraz dodanie nauki siły u niego,
- wyłączenie wyświetlania błędów na górze ekranu,
- dodanie Fiskowi po jednym grogu i rumu (teraz ma po 2 sztuki z tych trunków),
- dodanie NPC Mark, gawędziarza wraz z dialogami,
- naprawienie zadania Rączki (chyba?),
- poprawienie awansowania na wyższy poziom,
- poprawienie dialogów Foxa z konfiturami,
- drobne zmiany

Reszta nie była poprawiana, bo jak już wspomniano bazujemy na nowszych skryptach. Nie wiemy dokładnie, co zostało poprawione, musielibyśmy porównać wersje skryptów, ale z tego, co się dowiedziałem poprawiają misje.

Zaleca się, aby grać od nowa.

Neltharion

Neltharion

Użytkownicy
posty15
Propsy8
  • Użytkownicy
Hmm...może warto by było dodać coś na czaszaplaty.pl?
 
Programista uczy się całe życie...

"Wszystko powinno być tak uproszczone jak to tylko możliwe...ale nie prostsze"

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Widzę iż projek jako tako w posklejanej wersji się ukazał. Nieomieszkam zagrać skoro tyle wokoło tego jest szumu :D
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry