Bitwa na gry 17423 48

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 21.02.2012 roku

Wyświetleń 17423

Odpowiedzi 48

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Moim zdaniem o wiele lepszym pomysłem byłaby bitwa na zrobienie animacji np chodu.

Zostałby przygotowany(ewentualnie ściągnięty darmowy) model człowieka z riggiem a zadaniem każdego byłoby przygotowanie animacji i wyrenderowanie w jakimś programie real-time z podstawowymi ustawieniami rendera aby podczas głosowania liczyła się tylko animacja. Z tych samych powodów każdy by robił na tym samym modelu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
tak z ciekawosci podejrzalem link, patrze, a tu ikonka pistoletu podpierdzielona z gta 4

No co ty, przecież to z Max Payne#msg1022751a  :lol2:  .
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
też dobry pomysł, zrobienie czegoś co jest częścią gry, zamiast całej gry.
Będzie łatwiej ocenić, więcej chętnych no i coś innego :D
Jestem za animacją, ale może nie chodu bo to słabe ;p  tylko np.: wdrapywania się (jak zwisa na krawędzi), lub skok czy coś w tym stylu, bardziej rozbudowane niż zwykłe chodzenie.
Jak coś to zgłaszam się na ochotnika by zrobić postać do animacji :D
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To moze wybierzcie sobie teamy i zrobcie bitwe team vs team.
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
ja tam wolę pracować sam
nazbierało się pomysłów na to jak bitwa powinna wyglądać
proponuję zrobić ankietę by rozstrzygnąć ten dylemat
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
zawsze możesz spróbować walczyć 1 vs team :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Rybopiotr - pomysł fajny, z tym że nie trzeba porzucać pomysłu bitwy na grę. Można zrobić dwie oddzielne bitwy.


Co do teamów - Za mało chętnych chociaż jeżeli znalazłoby się odpowiednią ilość ludzi to czemu nie? Z tym że mogłyby być problemy wyobraź sobie team, Avallach, Wietrzyk i Rysa przeciwko teamowi Sawik, Rybopiotr, Gothic1210 (tylko przykład) wiadomo że różnica poziomów będzie zbyt wysoka i najprawdopodobniej jeden z teamów by zrezygnował.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
dobry przykład
Myślę, że bitwa na gry może poczekać, aż będzie więcej użytkowników zdolnych podjąć takie wyzwanie.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Od ostatniego posta w tym temacie minęło parę miesięcy, może na chwilę obecną znalazłoby się więcej chętnych? Dla tych, którzy by chcieli coś zrobić, a nie umieją, byłbym w stanie wytłumaczyć podstawy XNA. Co do zasad ewentualnej bitwy, proponowałbym zasady zbliżone do LD48 - byłby wybierany motyw przewodni, a gry musiałyby do niego w jakiś sposób nawiązywać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry