Bitwa na gry 17406 48

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 21.02.2012 roku

Wyświetleń 17406

Odpowiedzi 48

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Bitwa na gry
#20 2012-02-22, 22:18(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 22:19)
Coś podchodzącego pod Mario?

Z tego co wiem to na tym.. czymś można zrobić grę dosyć szybko i bezboleśnie, że się tak wyrażę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Bitwa na gry
#21 2012-02-22, 22:25(Ostatnia zmiana: 2012-02-22, 22:26)
Mój pomysł był wzorowany PacMan World w sumie to chyba dodałem jedynie licznik.

Oraz nie chodzi to o proste wyklikanie gry lecz o zrobienie czegoś na jednym z darmowych silników 3D.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zamiast gry, robcie detonator  :ok:
 

Liabaen

Liabaen

Użytkownicy
posty51
Propsy20
  • Użytkownicy
Ja jestem za. I tak miałem pomysł, żeby zabrać się za zrobienie prostej gry typu "plants vs zombie".
 
TheModders - Co ja pacze?



Spoiler
Cytuj
Przypałętał się do nas czarny kundel. Drogą demokratycznego losowania zyskał imię Murzyn. Wczoraj ktoś dzwoni do drzwi. Brat: Te, otwórz! Ja: Zara, tylko zamknij murzyna w piwnicy bo ludzie idą. Mina sołtysa, który chodził z petycją bezcenna. YAFUD



Więcej... http://www.yafud.pl/7040/#ixzz1usI0fGdu

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Bitwa na gry
#24 2012-03-01, 12:58(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 12:59)
ja mogę dorzucić od siebie nagrodę finansową za grę która wygra a która potem zostanie wydana (te koszty też biorę na siebie) a zyski podzielone
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Naobiecujesz i wyjdzie tak jak zwykle :ok:
 

Kazzmir
  • Gość
Naobiecujesz i wyjdzie tak jak zwykle :ok:

a kiedy spełniłeś to do czego się zobowiązałeś...
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa na gry
#27 2012-03-01, 13:31(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 13:31)
a ty? chyba niezbyt często to robisz.
 

Kazzmir
  • Gość
a ty? chyba niezbyt często to robisz.

czy ja dla ciebie coś kiedyś miałem zrobić?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Bitwa na gry
#29 2012-03-01, 13:40(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 13:44)
A ja miałem zrobić? Będąc w 5-tej kolumnie nawet nie przydzieliliście mi pracy bo taki mieliście chaos, jak już cokolwiek dostalem to daliście dupy. Juz nawet etherfieldsy mieli lepszy workflow niz wy.
Nie powiem, wtedy nie miałem skilla, żeby ukończyć tę prace (o ile się nie myle drewniany wóz), ale jawnie o tym powiedziałem, a wy zamiast mi z tym pomoc wypieliscie sie na mnie  :lol2:  

A co do twoich obietnic to było ich mnóstwo. Przedewszystkim twoje mega projekty na ihpona i zarobek rzędu kilku tysięcy na łeb. Ja jeżeli się czegoś podejmuje to przeważnie mam o tym jakieś pojęcie, ty najwyraźnie nie wyznajesz takiej zasady i probujesz wmowic ludziom cos innego.
 

Kazzmir
  • Gość
A ja miałem zrobić? Będąc w 5-tej kolumnie nawet nie przydzieliliście mi pracy bo taki mieliście chaos, jak już cokolwiek dostalem to daliście dupy.
Nie powiem, wtedy nie miałem skilla, żeby ukończyć tą prace, ale jawnie o tym powiedziałem.

A co do twoich obietnic to było ich mnóstwo. Przedewszystkim twoje mega projekty na ihpona i zarobek rzędu kilku tysięcy na łeb. Ja jeżeli się czegoś podejmuje to przeważnie mam o tym jakieś pojęcie, ty najwyraźnie nie wyznajesz takiej zasady i probujesz wmowic ludziom cos innego.

tak wowoz, kiedyś mieliśmy robić gry na iphona, ale z tego co ja pamiętam to był typowy dla tm słomiany zapał, ty też w tym byłeś, nic nie zrobiłeś jak zwykle. to jest grupowa robota wowoz, nie samodzielna, ja mogę obiecywać ale nie mając gotowej gry, nie idzie na niej zarobić po pare tysięcy na łeb, chyba że jest inaczej to nas oświeć.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Ja zgłaszam produkcję naszej grupy (TheGamers) - Anger and Forgiveness Może za rok/dwa wyjdzie.  :lol2:
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
tak z ciekawosci podejrzalem link, patrze, a tu ikonka pistoletu podpierdzielona z gta 4
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Myślę że wybór silnika można zostawić do wyboru osobie biorącej udział w takiej bitwie, przecież w bitwach 3D nie jest wymagane by model był zrobiony np. w Blenderze. Jednak myślę że jedynym ograniczeniem powinno być pracowanie tylko na darmowych silnikach.

Co do pomysłu: Ponieważ jest to pierwsza taka bitwa i właściwie jej celem jest przełamanie tej bariery, myślę że powinno być to coś prostego jak prosta platformówka w której za zadanie mamy zebrać np. pieniązki w określonym czasie, wykonanie zadania utrudniałby nam jakiś przeciwnik przechadający się w losowo wybranym kierunku.

Dobry pomysł, jestem za. Ale co do tematu bitwy to proponuje w pierwszej bitwie (o ile się odbędzie) dać temat typu.: gra zręcznościowa, logiczna, przygodowa itp.
Dzięki temu będzie większe pole manewru.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Czasami żałuję, że jeszcze się nie ogarnąłem w unreal scripcie. Niby mógłbym zrobić grę w 2D na XNA ale mi się nie chce, a jak by mi się chciało to ambicje przerosłyby uiejętności i by z tego gówno wyszło ^^
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Bitwa na gry
#35 2012-03-01, 18:14(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 18:17)
Dobry pomysł, jestem za. Ale co do tematu bitwy to proponuje w pierwszej bitwie (o ile się odbędzie) dać temat typu.: gra zręcznościowa, logiczna, przygodowa itp.
Dzięki temu będzie większe pole manewru.
Im większe pole do manewru tym trudniej ocenić.

Ma ktoś jakieś inne pomysły niż mój?


Up Od tego są bitwy, celem podstawowym jest nauka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
ah racja.
Ja mam pomysł, ale jak coś to twój też był bardzo dobry.
Coś takiego: http://images.macwor...651/103/ss0.jpg
Latamy czymś i strzelamy do nadlatujących przeciwników.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
tak wowoz, kiedyś mieliśmy robić gry na iphona, ale z tego co ja pamiętam to był typowy dla tm słomiany zapał, ty też w tym byłeś, nic nie zrobiłeś jak zwykle. to jest grupowa robota wowoz, nie samodzielna, ja mogę obiecywać ale nie mając gotowej gry, nie idzie na niej zarobić po pare tysięcy na łeb, chyba że jest inaczej to nas oświeć.
BTW Masz jeszcze rycerzy? :D

Kazzmir
  • Gość
tak wowoz, kiedyś mieliśmy robić gry na iphona, ale z tego co ja pamiętam to był typowy dla tm słomiany zapał, ty też w tym byłeś, nic nie zrobiłeś jak zwykle. to jest grupowa robota wowoz, nie samodzielna, ja mogę obiecywać ale nie mając gotowej gry, nie idzie na niej zarobić po pare tysięcy na łeb, chyba że jest inaczej to nas oświeć.
BTW Masz jeszcze rycerzy? :D

czekają, aktualnie kilka innych gier robię z paroma osobami.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ja miałbym pomysł na gierkę podobną mniej więcej do lemmingów gierki logicznej. Doprowadzenie do celu korzystając z różnych narzędzi

https://www.youtube.com/watch?v=UgaMN7mgWvU
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry