Tworzenie nowego voba 9118 28

O temacie

Autor CyBu318

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 9118

Odpowiedzi 28

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Normale w blenerze byś to mógł ładnie zobaczyć musisz je odwrócić nie wiem jak robi się to w maxie.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
ale to problem w spacerze bo w 3DS maxie wszystko widać że nic nie jest odwrócone zapewne źle cię zrozumiałem.

Spróbuj ściągnąć model i wrzucić go do Spacera (jeśli masz Gothica oczywiście)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Czyli jak zwykle spacer pokazuje swoją zajebistość :lol2:  Ty chcesz o teksturować to w spacerze?
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Tak właśnie chcę zrobić a następnie dodać do mapki jako vob
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie możesz w maxie tego zrobić? Spacera się nie używa do takich czynności.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
ale co to da jak otexturuję w 3DS maxie ? jak dalej będę miał rozpołowiony model. :P
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie jak wczytasz go jako vob powinieneś mieć go normalnie.
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Dobra spróbuję to zrobić i zobaczę co z tego wyjdzie
 

CyBu318

CyBu318

Użytkownicy
posty26
  • Użytkownicy
Nie oteksturowałem ale zauważyłem że jak wstawiam voba na mapce to jest normalny a jak otwieram jako mesh to już rozpołowiony i wniosek nasuwa się sam :P

Po prostu takich rzeczy się nie teksturuję w spacerze

Dzięki edeksumo
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry