markK 35704 78

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 29.05.2011 roku

Wyświetleń 35704

Odpowiedzi 78

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Propsuję, miałbyś czas porobić kilka animacji do mojego moda(Sclavinia, Warband)? Jak coś to PW.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Bardzo fajne. Trochę luzu by mu się przydało, ale tak to git jest. Więcej animacji ! :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

markK
#62 2014-02-12, 19:39(Ostatnia zmiana: 2014-02-12, 20:42)
Moja ostatnia praca jest nie co inna. Mniej  komputerowa...
Pierwszy papercraft który sam stworzyłem. Dodałem dożo detali co i tez nie liczyłem z grubością popiera co był dla mnie taki nóż w plecy. Głownie ze się udało  :P
MEATBUG FTW !!!
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Turboodbyt :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik
Taki gothiczkowy chrząszcz. Fajny. Zrób teraz z niego potrawkę. :ok:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Długo nic nie pokazałem ale w wolnym czasie zachciało mi się robić animacje. Animacje nowych stylów walki zawsze poszły do kosza ale za to moby przynajmniej skończyłem. Niektóre prace są stare a niektóre maja parę dni, nie mogę stwierdzić ze to arcydzieła albo ze dużo się przy nich nauczyłem ale mogę powiedzieć ze dają mi uczucie satysfakcji z wykończonej pracy a to się liczy .  :)

https://www.youtube.com/watch?v=8FeFIBQwg2g


https://www.youtube.com/watch?v=lflRT4NSHlQ


https://www.youtube.com/watch?v=YMu8H9eUYMU


https://www.youtube.com/watch?v=x37h7xWVe2Q


https://www.youtube.com/watch?v=azAd82GAJ-g


https://www.youtube.com/watch?v=pMkKdnH97Fo


https://www.youtube.com/watch?v=ILmR7UTaFjU
 


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
kickstarter
Kto mi się złoży na mocap ?  :lol:
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=YMu8H9eUYMU
No fajna animka ale nie wiem czy zauważyłeś, ale tym sposobem prędzej mu łapy utnie. Zrób może jak TUTAJ, żeby już miał ręce przy sobie gdy klapa opada.

Ale ofc propsik. Gdybyś dał każdy filmik oddzielnie to miałbyś ich pierdylion, no ale w takim razie daję ci tylko jeden. 

kickstarter
Kto mi się złoży na mocap ?  :lol:
Marz dalej.  :lol:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Animacja na szybko.

https://www.youtube.com/watch?v=9bWWIZ50tOU


 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
O kuźwa, zajebiste!  :ok:
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak mogli dać Ci za tą animacje łapkę w dół , kolego robisz kawał dobrej roboty.
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Animacja na szybko.

https://www.youtube.com/watch?v=9bWWIZ50tOU


Oooo!!!

To się nazywa mistrzostwo !  :ok:


Jakiś ciekawy większy mod z tymi animkami ujrzymy?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Tak w swoim czasie 
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Za mało overlappingu i słabo oddajesz ciężar postaci, zwróć uwagę że zabójca bierze na siebie prawie cały ciężar ofiary, a prawie w ogóle się tym nie przejął. 
Oczywiście, porównując z pozostałymi pracami na tym forum - urywa dupę. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To prawda, teraz jak patrze to widzę więcej niedociągnięć  niż przedtem. W następnych pracach postaram się zrobić to lepiej.
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Za mało overlappingu i słabo oddajesz ciężar postaci, zwróć uwagę że zabójca bierze na siebie prawie cały ciężar ofiary, a prawie w ogóle się tym nie przejął.
Oczywiście, porównując z pozostałymi pracami na tym forum - urywa dupę.
A daj mu spokój, byś zobaczył moje gówno animacje  :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3404
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja się jeszcze przypieprzę do tego, że cięcie jest wykonywane zdecydowanie za wolno.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wykop. Od kiedy po nacięciu pachy się umiera od razu? :D
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wykop. Od kiedy po nacięciu pachy się umiera od razu? :D
Od czasów dawnych kdy wymaga to mechanika gry xD
+ sztylet ląduje w płucach. No jakbym chciał to mogę dodać parę minut powolnego duszenia sie na ziemi jak v AC3....  :F
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry