https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Sawik
) /
Problem z tworzeniem paczki
[
1
]
Problem z tworzeniem paczki
1213
1
O temacie
Autor
Dek
Zaczęty
16.01.2012 roku
Wyświetleń
1213
Odpowiedzi
1
Dek
Dek
Użytkownicy
posty
16
Użytkownicy
Dek
Problem z tworzeniem paczki
2012-01-16, 17:19
0
Lista propsujących:
W gothicvdfs chce zrobić moda ze zmodyfikowanym światem gothic 2 i mnie wyskakuje błąd (seleted file mask is not in not) jak chce wczytać ten świat nie wiem dlaczego.
Sawik
Sawik
Moderator działu
Rebel
posty
4772
Propsy
3197
Profesja
Nierób
Moderator działu
Rebel
Sawik
Moderator działu
Problem z tworzeniem paczki
#1
2012-01-16, 18:14
0
Lista propsujących:
Link
Przeczytaj tak z 10 razy i powinno się udać.
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.
Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.
Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.
Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Sawik
) /
Problem z tworzeniem paczki
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry