Okrojenie całego folderu Scripts 8523 25

O temacie

Autor DarkeY

Zaczęty 30.11.2011 roku

Wyświetleń 8523

Odpowiedzi 25

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc tak.

Usunąłem ze startup.d wszystkich NPC, oprócz respu mobów.
Działa OK.
Chcę dodac do nowego obozu jakiegoś NPC'ta... po zrobieniu tego wyskakują błędy

Teraz np. U:PAR: Redefined identifier : STARTUP_WORLD ( line 1837 ) bo okroiłem zbytnio startup
Link do zawartości startup.d
http://wklej.to/kHurY


Po prostu chciałbym usunąc wszystkie misje i wszystkich NPC'tow ale się nie da, bo potem wyskoczy masa errorów że nie ma tych plików.
Jest gdzieś na necie lub na forum gotowiec, tego co opisałem ?
Chcę wszystko robic na standardowym WORLD.ZEN




Czekam na szybką odpowiedź, za każdą pomocną radę daję propsa.

(Jestem cały czas w temacie jak coś)
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pobierz czyste skrypty były gdzieś na forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok sam już swój startup.d okroiłem że gothic działa (ma 31,2kb) :D
Teraz tylko wypróbowac czy nie będzie errorów jak wrzucę do startup jakiegoś kolesia.

Pobierz czyste skrypty były gdzieś na forum.
Ech... wszędzie, gdzie szukałem linki powygasały ;/ .

To chyba nie jest to ? (GmdkScriptspl.rar)

Nie no na pewno ktoś z was je ma :D
Upnie ktoś ? ^^  Dam limit propsów xD

Z takim okrojonym działa ale i tak po wrzuceniu NPC będzie pełno błędów...
http://wklej.to/7jhVx

Cytuj
Czy ktoś posiada takowe? Chodzi mi o skrypty gdzie nie będzie żadnych npc, misji, zmiennych niepotrzebnych z gothica 1 czyli praktycznie wszystko od fabuły. Do G2NK takie są ale do G1 nie widziałem ;/
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
O tym mówiłem.
Niestety linki wygasły.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O tym mówiłem.
Niestety linki wygasły.
A Ty na kompie ich nie masz może ;/ ???
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

gothic1210
  • Gość
O tym mówiłem.
Niestety linki wygasły.
A Ty na kompie ich nie masz może ;/ ???
Weź troszkę wrzuć na luz. Znając sawika jakby miał to by wrzucił od razu. :/
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Czy tak trudno wywalić NPCów z GOTHIC.SRC, a potem wyrzucić wszystkie linijki zaczynające się InsertNpc (te dodające NPCów, nie potwory) w Startup.d?

Podpowiedź: Oprócz tego masz NIC NIE RUSZAĆ i nie magikować przede wszystkim.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy tak trudno wywalić NPCów z GOTHIC.SRC, a potem wyrzucić wszystkie linijki zaczynające się InsertNpc (te dodające NPCów, nie potwory) w Startup.d?

Podpowiedź: Oprócz tego masz NIC NIE RUSZAĆ i nie magikować przede wszystkim.
Wiesz tak naprawdę wystarczyło zmienić jedną nazwę funkcji w startup i zrobić ją na nowo z swoimi NPC ;d

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Przeglądanie pliku na kilka tysięcy linii raczej nigdy wygodne nie jest. Swoją drogą rozbraja mnie fakt, że jeszcze w wersjach demo inicjalizacja każdego regionu była wydzielona do osobnego pliku, w wersji finalnej ktoś mocno spieprzył sprawę...
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmmm... a co mam zrobic z misjami ? Chcę je usunąc z gry i robic nowe... Teraz też mi podpowiecie ?
@Nowych NPC usunac i wstawic potrafie... ale chce usunac ich dialogi i questy...
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o misje, to bodajże wystarczy wywalić niektóre dialogi. Wchodzisz w Scripts/content/story/missions - tam są wszystkie dialogi, jednak zanim zaczniesz coś tam grzebać, polecam zrobić kopie zapasowe.
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o misje, to bodajże wystarczy wywalić niektóre dialogi. Wchodzisz w Scripts/content/story/missions - tam są wszystkie dialogi, jednak zanim zaczniesz coś tam grzebać, polecam zrobić kopie zapasowe.
Hmm... trochę dziwne rozwiązanie ;/
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic innego mi nie przychodzi do głowy, ale może ktoś bardziej doświadczony zna inne rozwiązanie.
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic innego mi nie przychodzi do głowy, ale może ktoś bardziej doświadczony zna inne rozwiązanie.
A wiesz może czy jest tut jak ręcznie to zrobic ? Lub czy ktoś inny wie jak... ?

Dajmy przykład Mod Diccuric ... tam jest wszystko inne... nie ma niczego starego z standardowego gothica.
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
skopuj skrypty wszystkich postaci potem netepad++ zamień w wszystkich kopiach "Instance " na "Instance MOJ_MOD_"

I dla nowych postaci nie będzie dialogów ;d

Co do tutoriali szukać lepiej jest tutaj
http://themodders.org/index.php?/topic/14903-spis-tutoriali/

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
skopuj skrypty wszystkich postaci potem netepad++ zamień w wszystkich kopiach "Instance " na "Instance MOJ_MOD_"

I dla nowych postaci nie będzie dialogów ;d

Co do tutoriali szukać lepiej jest tutaj
http://themodders.org/index.php?/topic/14903-spis-tutoriali/
yyy... to chyba nie mam wchodzic w kazdego po kolei NPC#msg1012798ta i misje i zmieniac instance... ??? :O
Bo to by zajelo z 2h...
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
yyy... to chyba nie mam wchodzic w kazdego po kolei NPC'ta i misje i zmieniac instance... ???
Bo to by zajelo z 2h...

Otwierasz skrypt notatnikiem, wciskasz Ctrl+H, wpisujesz Instance i w okienku "Zamień na " wpisz "Instance moj mod", jak napisał wyżej Budzis. na pewno zejdzie mniej niż 2 godziny.:-)
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
W notepad++ jak otworzysz wszystkie pliki to możesz za jednym zamachem podmieniać wyraz we wszystkich plikach.

 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AAAAA teraz mi to mówicie  :lol2:  ...
Ja zdążyłem każdą misje przerobić, aż ręka mnie boli...
@Buła - za tą odpowiedź i tego ss dam Ci jutro limit propsów hahaha rozwaliło mnie to :DD

A jak pisaliście że mam zamienić instance to czyli gdzie to jest?
np. w npc ? "instance BAU_900_Ricelord (NPC_Default) na coś innego ?
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry